WAB+ 25

  • Viestiketjun aloittaja Kk ja uusi onni
  • Ensimmäinen viesti
senora
Tulehan vaan Thelma mukaan... Pistä ittes listalle sitten kun siltä tuntuu. Milloinkas sulla se eka neuvola onkaan???
Kiva kun tuolta haaveilupuolelta tulee lisää porukkaa...

senora ja ihime rv 15
 
Thelma82 ejk
Senora, eka neuvola oli viikko sitten ja ultra kanssa ja siellä kaikki ok ja pikkusen sydän sykki:) Ehkä np-ultran jälkeen päivitän itteni oikeen listalle. Saadaan se ilmaseks kun kyseessä icsi raskaus, eli ei tarvitte mennä yksityiselle:) Jännittää jo valmiiksi, huh!

Jaa, sulla on senora rv 15. varmasti tuskaa ootella josko jo tuntuis liikkeitä. Mut on varmasti sen odotuksen arvonen sitten kun ne ekan kerran tuntee. Sitä odottellessa;)

Nyt pitäisi saada vielä lisää haaveilijoista tälle puollelle! Toivotaan että tulee uusi plussarysä!
 
senora
jesh ja varmaan heinäkuulaisten ketjukin tässä piakkoin putkahtaa... Jotenkin tuntuu että vasta äskettäin itse jännäilin ja kävin vaklimassa huhtikuun listan alkamista...
Millaiset olot Thelmalla?? Onkos pahoinvoitia??
 
Thelma82 ejk
Musta taas tuntuu et siiton ilkuisuus kun on ite jännännyt. Nyt vaan jännää eri asioita, mulla kun oli niitä tuhrujakin niin ne toi omat murheensa.

Oireista: ei oo senora mitään suhun verrattuna. Sullahan tais olla aika kovaa pahoinvointia? Mulla oli jotain viikot 5-8 ja nyt ei oo sitten ollut mitää. Tai no, ihan pikkuusen vaan. En siis kertaakaan oo ees laatannut, on vaan ollut toooooosi kuvottava olo. Ja silloin mietti et loppuis jo ja nyt kun ei oo oireita, on sitten huolissaan:D Ikää ei oo hyvä! ;)

Toivotaan että saadaan heinäkuulaisia ketjuun:) ja elo ja syys jnejne...
 
MinttuO ejk
Kiva Thelma kun sinäkin olet tullut tänne!!

Mullakin on aina välillä parempia päiviä tuon pahoinvoinnin suhteen. Eilen oksensin niin että maha varmasti kääntyi nurinpäin tuonne ruokatorveen...niin kipeää se kävi...tänään olen päässyt paljon helpommalla.

Minä en vielä tiedä menenkö np-ultraan. Olen käynyt molemmissa aikaisemmissa raskauksissa ja mieli kyllä tekee nytkin...mutta olen miettinyt että jos jättäisin väliin...saapa nähdä maltanko...miehen kanssa pitää keskustella...mitä mieltä se on.

Kesäkuisten ketjun kanssa kävi vähän huonosti...=( mä menin avaamaan uuden ketjun kun oli yli 150 viestiä tullut ja se jakoi sitten porukan ihan täysin. Nyt näyttää hiljentyneen uhkaavasti tuo ketju. Mä olen niin pahoillani tapahtuneesta. Olisihan minun pitänyt tajuta kysyä ensin muiden mielipidettä. Mutta kun ajattelin sen olevan täällä enemmän sääntö...että uusi ketju aina välillä pystyyn...niin en tajunnut...nyt sitten täällä toivon että muutkin tulisivat takaisin ja saataisiin kiva porukka kasaan.
=`(

Mutta katsotaan miten käy...täällä sit ainakin kirjoittelen jos tuo kesäkuisten ketju ei vilkastu...

nyt ruuankimppuun...
 
Piitu 1
Huomenna se sitten selviää tuo työjuttu, kiitos vielä kerran tsemistä!

Tervetuloa Hilmalle ja MinnaO:lle! kiva kun olette jo uskaltaneet tällekkin puolelle :)

Eihän tässä enää kauan mene kun Senorakin alkaa tuntemaan niitä liikkeitä, muutama hassu viikko vain. Nopeasti se aika menee!

Aamukamman voisinkin ottaa tosiaan käyttöön jo, kuukauden päästä olenkin jo äippälomalla.

Piitu
Eipä nyt muuta
 
senora
Piitu... lukihäiriö... Thelma sieltä tuli inssin jälkeen tänne plussapuolelle. Mutta toivotaan että tuo Hilman mainta olis enne...
Elä Thelma välitä tuosta kesäkuisten jutusta... Taitaa hormoonit jyllertää porukoilla, kun niin kärkevästi ottavat kantaa. Mähän kirjoittelen myös tuossa Ex-kermit ketjussa ja siellä on sellaisia sormikkaita, että jos 100 ois rajana niin viikossa tulis 3 ketjua, siellä sitten sovittiin, että aloitetaan uusi ketju aina maanantaisin.

Viikko pitäis vielä kärvistellä ja sitten olis neuvola jossa kuunneltais ekaa kertaa sydänäänet. Välillä huolettaa, että kuuluuko niitä ollenkaan. Np-ultrassa kyllä jalat ja kädet viuhtoi, mutta kaikkee pystyy sattumaan. Ja kun tuntuu siltä että oireet on melkein loppunu. Nyt kun lopetin aamupuuron ja siirryin mysliin (ja lasagneen) niin ei oo tarvinnu yökkiäkkää... Mutta lienee kai normaalia että pahoinvointi jossain vaiheessa lakkaakin...
 
Thelma82 ejk
Kröhöm, teillä on nyt vähän henkilöt sekasin;D No, mut on kyllä aiemminkin sekotettu hilmaan, joten nou problem. Sen verran korjausta, et Minttu aloitti sen kesäkuisten ketjun, ite en ole siellä kirjotellut ja ja tänne puolelle siirryin onnistuneen icsin jälkeen:D ei inssin. Mut no problem, minen piittaa jos mut sekotetaan. Toivotaan et hilmaki saadaan tänne ja tietty muutkin:D

Minttu: mun mielestä sä et sitä kauheeta polemiikkia aiheuttanut, vaan siinä olis kuulunut ihmisten esittää kunkin oma mielipide et avataanko ketju ja sitten mitä enemmistö sanoo toimii sen mukaan. Ole huoleti,mun mielestä sä et ole kyllä mitään väärää tehnyt, eihän voi tietää et joku voi noin rajusti reagoida jos avaa uuden ketjun!!! Mä en siksi sinne edes tullut kun rupes näyttää siltä et osa on aika tiukkapiposia! No, toivottavasti vältytään täällä kärhämiltä;)

Kyllä senora ne sydänäänet kuuluu jos np:ssäkin kaikki oli hyvin! Ja kyllähän nuo oireet jossain vaiheessa kuuluukin helpottaa, et varmasti kuuluu asiaan!

Mites Piitu työjuttu, joko nyt ratkennut?

Nyt taas hetki töitä!
 
Thelma82 ejk
Ei se mitään senora, ajattelin korjata samaan syssyyn kaikki:D Oot oikeessa kummatkin on avustettua suvunjatkamistoimintaa. Inssissä ruiskutetaan siittiöitä munatorveen ja kypsytetään 1-2 munista, icsissä kasvatetaan mahdollisimman monta munista, jotka punktioidaan ja sitten yksi kerrallaa tökätään siittiö neulalla munikseen ja katotaa lähteekö itämään:) Ei varmaan mikää oppikirjaselostus, mut toivottavasti saitte selvää:)
 
tuutikki2
Thelmalle tervetuloa!!! Just mietin että koskakohan taas tulis joku haaveilijoista=)

Muuten senoralle että tässä raskudessa tunsin liikkeet vasta rv 23 ja tää on neljäs laatuaan.Olin aikas hermona ja siinä kohdassa se aika tuntui matelevan.Mutta nyt tää henkilö pyörii niin että meinaa nahasta pihalle tulla-tosi vilkas tapaus!!!! Aamulla kun silmä aukes, heräs samalla mahamatkaaja ja alkoi raivoisan hillumisen=D

rv 30+3
 
MinttuO ejk
Kiitos Thelma kannustavista sanoista...Harmittaa että se meni näin...toivon tosiaan että ketju aktivoituisi vielä ja rennommat immeiset tulisivat sinne mukaan...mä näin viime yönä untakin tästä kesäkuun-ketju sotkusta!! Otanko turhan vakavasti...=D

Näin myös unta senorasta...en ole sua koskaan tavannut mutta tulit uniini viime yönä...oltiin laittamassa pystyyn suljettua yhteisöä ja sitä varteen kokoonnuttiin...ja sovittii jutuista. Olin unessa tosi onnellinen kun oli niin kivaa porukkaa täällä ja kaikki innolla tulossa mukaan yhteisöön....Heh heh...niin mitä mullakin päässä liikkuu!! =)

Tänne ei kummempia...väsy painaa...ja kuvottaa lähes 24h. Muuten olo aika normi. Välillä jään miettimään mahaani ja pelot valtaava mielen. Mulla kävi vähän huonosti kun kerrottiin sukulaisille tästä raskaudesta...kaikki muut ovat olleet onnellisia paitsi siskoni...hänen kommentit olivat "et ole tosissasi...??" "pitäsikö sua onnitella...??"

Eipä olla puhuttu noiden kommenttien jälkeen. Laitoin hänelle toivuttuani tekstiviestin että olen loukkaantunut ja pettynyt...mutta hän ei enää kommentoinut mitenkään. Ollaan oltu aina niin hyvät kaverit. Nyt en ymmärrä tätä ollenkaan?? Onneksi äitini kanssa voin asiasta puhua. Päätin että on siskoni homma ottaa minuun päin yhteyttä minä en hänelle soita. Inhottavaa tällainen...=(

Mut nyt taidan lähteä sohvalle lepäilemään...=) pojat päikkäreillä...
 
senora
Nytpä olis kiva tietää millaisena Mintun unessa näyttäydyin... Kurjempi tapaus tuo sinun siskosi suhtautuminen... Just yks kaveri purki tuntojaan, kuinka hänen isänsä uuden naisystävän tytär odottaa esikoistaan ja ovat "isovanhemmat" ihan lääpällään. Tuoreessa muistissa hänellä oli oma kuopuksen odotuksensa, johon kommentit oli olleet tyyliin: taasko maha pystyssä... *voimasäteitä*
 
Sunni
Eli vihdoin ja viimein jakauduin 25.10 ja pojuhan sieltä tulla putkahti! Pituutta oli 52cm ja painoa 3480g. Kaksi päivää sitä aherrin ja loppu meni kuin rysähtämällä (tuli jo kiire, lapsivesi oli vihreää ja sydänäänet alko hävitä..) mutta hengissä selvittiin! :)

Nyt on kotosalla ollut ihan monttu auki, kuinka söpöliini sieltä sitten tulikaan. Niin sievästi itkeekin (verrattuna osaston muihin "laulajiin"), ihmetellen mennyt aika :)

Nyt siellä jo itkeskelläänkin...

Sunni ja poju kohta viikon!
 

Yhteistyössä