Mä oon ostellu hirveesti vaatteita, äitiysvaatteita tosin kun tässä masua kasvatellaan
Ja oon koittanu miettiä, että vaikka sit oon kuinka äiti, niin koitan pitää itestäni kyllä huolta ja kahtoa miltä näytän esim. kauppaan mennessä jne, mutta saa nähä miten silti käy myöhemmin..
Parturissa oon muutenki kyllä tosi laiska käymään, kävin aikoinaa parturissa helmikuussa 2009, ja siitä seuraavan kerran kävin parturissa tammikuussa 2010..
D Siinä välillä värjäsin vaan kotona tukkaa, kun kasvatin sellasta lyhyttä poikatukkaa pois. Olis ehkä pitäny mennä oikee asianosaavalle, niin olisivat jonkinlaiseen malliin sen edes sillonki leikannu, kyllä se oli kamalan näköne pitkän aikaa.. -.- Mutta tänä vuonna oon niinki edistyny, että kävin uudelleen parturissa elokuussa
Ja nyt pari viikkoa sitten ite värjäsin taas hiuksia..
Vaikka onki paljon pidemmät, mut aattelin mennä viralliseen parturiin sit seuraavalla kerralla, luultavasti tammi-helmikuussa.. Jos meen ;D
Tänään tuli taas postissa uudet äitiysfarkut ja neuletakki mitä oon tilannu, oon tosi tyytyväinen näihin
Mun tuttava ei odotusaikanaan aikoinaan yhtää ostanu äitiysvaatteita, se käytti vaan miehensä vaatteita.. Ite en ala semmoseen, haluan näyttää hyvältä odottavalta äidiltä!