Vuosimallia -91

Hemuli91, Onnea paljon plussasta! :)

Onneks sain töissä vaihettua vapaapäivää ja nyt on maanantaina vapaapäivä ku on se eka neuvola, saa rauhassa siellä olla ja tulla kotia miettii ja lueskelemaan niitä lappusia mitä se sieltä antaa :)

Tuli tossa äskön tilattua hm:ltä parit raskaussukkahousut ja -leggarit, en tienny että semmosiaki on olemassa, mutta olivat puoleenhintaan niin tilasin :)
 
Onnea plussastaa!! :):)

Täällä kauhea vauva JA TALO kuume:DHaluaisin niin oman talon ja toisen vaavin. En ees itekkään ymmärrä miks on niin kauhee hinku omaan taloon. Mut jaah, saahan sitä haaveilla:D Miehen kans ollaa katottu talopaketteja ja haaveiltu.
 
Onnea plussasta :flower:
Jospa meilleki tulis n. parin viikon päästä :D

On tää vauvakuume kyl niin raastavaa ku ei tärppää! Ja "vasta" kohta 4kk yritystä takana.

Meilläki on miehen kans talokuume, mutta tuskin tullaan ainakaan pariin vuoteen omaan muuttamaan. Tarvii olla varmaan kummallaki kunnon työt, että saa lainaa lyhennettyä. MUTTA ainahan saa haaveilla :saint:
 
Kiitos kovasti kaikille. :) Täällä kans talokuumetta, kovaaki semmosta. Haluattais ostaa jo kovasti oma asunto, mutta sitten se tulee eteen, että mistä rahat, niin ei mistään. Mies vielä opiskelee, tosin nyt muutaman viikon päästä tai jopa aikasemminki on opinnot suoritettuina. Sitten saa nähdä, että saako niitä töitä nyt mistään ja etenkään omalta alalta. Mä olen töissä, osa-aikasissa, että eipä tuota rahaa kauheana tuu. Että asuntolainasta turha edes haaveilla ainakaan pariin vuoteen. Vaikka toisaalta, olishan se mukavaa sittenkin, jos vaan löytäis ihanan vuokra-asunnon. :)

Onnea kaikille yritykseen, jotka yrittää. :) Niin ja jos haaveilee, niin eikun tuumasta toimeen! Meillä meni ihan liian kauan tässä jahkailussa, ku mies on halunnu heti kun esikoinen synty ja mä oon tässä vuoden halunnu ja kuitenki pelottanu, että mitäs sitten kun on rahatilanne niin paska ja kaikki. Mutta tosiaan, ei se vauvakuume vaan ole lähteny mihinkään, pahentuu vaan! Ja ei se raha nyt niin iso ongelma ole mitä sanotaan, varsinkin jos toinen on edes jonkulaisessa työpaikassa. Sitä vaan pitää oppia käyttämään oikeen.

Anteeksi kauheat saarnat, innostuin vähän. <:)
 
Mulla on karjalanpaisti uunissa huomista varten:D Tulee porukat, velipojat ja sisko syömään:D Kiva, kun on oma koti, nii voi ihmisiä pyytää syömään ihan millon vaan! Laitoin pojallekkin oman karjalanpaistin tulemaan, ilman suolaa tottakai:D Saapa sitten samaa ruokaa napostella kun mekin. Tänään ollaan siivottu sitten koko perheen voimin. Tuolla miehellä on kyllä joku halipula ja kauhee hellyyden kaipuu, kun koko ajan kiehnää vieressä:D Ja jatkuvasti höpöttää "aattele, vuoden päästä täällä on Emiliakin. Meiän pitäis kyllä mennä ostamaan Emilialle jotain vaaleenpunasia vaatteita. No, mites se Emilia siellä masussa jakselee. " Enkä oo ees raskaana:D:D Miehellä kenties vähän vauvakuumetta... :D:D
 
Nyt on ekassa neuvolassa käyty :) Tosi mukava terveydenhoitaja oli ja selitti kaikki kunnolla eikä jääny mietityttää mikään. Laskettuaika laskettii uudestaa ja se on nyt sitte 8.6, miehen isän syntymäpäivänä :D Ultraanki varasin ajan ja se on jo 2 viikon päästä torstaina! ihanaa :)

Tänään kaupassa kävelin suolakurkkutynnyreiden ohi, eikä ne oo ikinä tuoksunu niiin hyvälle, oikee vesi herahti kielelle :p
 
Onhan se kiva, että joillaki on harrastuksia, mutta aikasta köyhät ilot joillaki on. Stoppari112 on ihan selvästi oikea tyyppi ja onhan se ihan kiva, kun tänne tullaan sitten sotkemaan. Ikä näkyy jo tänne asti, mutta ikävä kyllä täällä ei noin nuorille wannabe-teiniäideille löydy omaa palstaa, jossa sekoilla. Mutta jos vinkin haluat, niin suomi24 keskustelupaikassa on paljon saman "alan" ihmsiä, jotka saa siis kiksejä näistä kirjoituksista. Suosittelen lämpimästi siirtymistä sinne, kannattaa ainaki kokeilla.
 
Heippa! Olen ihan uusi täällä, toivottavasti tervetullut keskusteluihin :)
Tällä hetkellä jännittelen olenko mahdollisesti raskaana. Loppuviikosta uskaltais ehkä jo testin tehdä. :) Oon lukenu että alkuraskaudesta ruumiinlämpö saattaa nousta noin puoli astetta, ja itsellä pientä lämpöä. En sitten tiedä johtuuko flunssasta joka hetki sitten oli. :D ehkä vaan olen liian innoissani.
 
Tervetuloa lumilie!

Toivotaan, että olis plussa! ainakin niin innoissas tunnut olevan, että toivottu plussa tulis. :) Mä oon vaan kerran erehtyny aivan varmasta "nyt oon raskaana" tunteesta, että kyllä se voi hyviki olla. Mutta se nähdään sitten pian. Tervetua kuitenki joukkoon. :)
 
Täällä on tänään ovis bongattu, voisinpa oikein kuvasenkin laittaa:
tällainen :) Aijaa.com - 7027533.jpg
Miekkoselle töihin laitoin oikein sähköpostiin tuon kuvan, ja vastaus kuului "peitto heilumaan!" :LOL:
Eli täällä alkaa pian 2viikon piinailu, r-testejäkin löytyy laatikon pohjalta, tilailin kun olivat alennuksessa :)

Se siitä omanapaisuudesta, miten muut? Miten masujen kasvattelu, lasten kasvattelu tai piinailu?
Onko teillä päin ollut minkälaisia ilmoja? Me ollaan tyttären kans nyt kahtea päivänä oltu pihalla ihmettelemässä lunta :xmas:
 
Täällä kasvatellaan mahaa oikein hyvissä tunnelmissa ja jännätään millon kaveri lähtee synnyttämään, laskettuaika ku tuli ja meni jo.. Ja ootetaan ultraa, siihen olis vielä kaks viikkoa :(

Täälläki tuota lunta on jo ihan kiitettävästi ja autolla saa ihan kiitettävästi liukastella :/ Tulis äkkiä kesä! Niin kelienki ku muunki puolesta ;)

p.s tänään 10+1 <3
 
Mamma91, eikun plussatuulia sinne sitten ja onnea yritykseen! ;)

Täällä on kans pihalla paljon oltu tytön kans ja raskautta ihmetelty. Ekaa neuvolaa kovasti odotellaan ja liikkeitä, mutta toisaalta musta on ihanaa nyt olla alussakin, koska kaikki on vielä edessä päin. <3 Uskomatonta.. Mutta tää mahakipu on aivan uskomattoman ärtsyttävää. Mutta mahtavaa, aivan mahtavaa olla raskaana! En antais kyllä hetkeäkään tästä pois. Tuntuu, että tätä on vaan oottanu niin kauan. Ihanaa ku osaa nauttia, esikoisen aikana ei niin osannu. Sitä vaan odotti, että se raskaus loppuis. Nyt sitten odottaa vaan kaikkea ihan innolla. =)
 
Kiitos tuulahduksista Hemuli91, jospa saisimme niistä onnea yritykseen! :heart:

Minäkin aion nauttia mahdollisesta tulevasta raskaudesta oikein täysin rinnoin! Ostan kaikki mahdolliset raskaus tilpehöörit ja pidän päiväkirjaa ym, koska enempää lapsia me ei hankita. En sit sen jälkeen tule enää kokemaan sitä ihanaa ihmettä :)
 
Täälläkin on lunta tullut jo melkoiset määrät, vaikka en kyllä ole kovin montaa kertaa nenääni jaksanut ulos pistää viime viikkoina. :ashamed: Luennoiltakin on tullut lintsattua aika ahkerasti.. Ei vaan jaksa nousta sängystä ylös kun ulkona on niin pimeää aamuisin että tuntuu kuin keskellä yötä joutuisi nousemaan. |O Pitäisi varmaan alkaa totuttelemaan näihin heräämisiin, vauvan kanssa ei sitten paljon torkkunappia ehdi painelemaan. :) Jospa se perisi minun unenlahjani. :D

Maha on kasvanut ja liikkeet vahvistuvat joka päivä, tosin nyt on ollut pari "hiljaisempaa" päivää, pikkuinen vaikuttaisi olevan kasvot selkääni päin. Keskiviikkona rakenneultraan, en tiedä odotanko sitä enemmän innolla vai kauhulla. :D Toivotaan että pikkuisella on kaikki hyvin ja toivottavasti saataisiin jo jonkinlainen arvaus sukupuolestakin.
 
Oon niin kateellinen teille että huh huh! Kamala vauvakuume ja oon tehnyt jo muutaman raskaustestin ku olin aaaaivan varma että nyt oon raskaana mutta negaa näyttää :( höööh. Huomen aamulla uudestaan, mutta taitaa olla mun mielikuvitus joka ne menkat saa myöhään..

Ei varsinaisesti yritetä vauvaa mutta saa tulla jos haluaa. Mun puolesta voitaisiin jo nakkaa narikkaan meidän "ehkäisy" joka on keskeytys.. (Niin ja toisinaan kondomi) Pillereitä oon kolme vuotta syönyt, mutta lopetin koska on huoli jos en sitten tulekkaan raskaaksi kun haluan!
Mies on sitä mukamas järkevämpää kansaa, että "täytyy olla opiskelut ja kaiken maailman asuntosäästötilit täynnä" ennen ku vauvaa hankitaan.. Itse olen sitä mieltä, että pitää elää hetkessä eikä SIT KU tyylillä! Nyt vauva tänne ja sassiin :D Haluan liittyä teidän joukkoon :D:heart:
 
Madelein, siitä vaan teet uuden testin vaikka viikon päästä jos ei menkkoja kuuluu. Ei mullakaan näyttäny testi plussaa kun vasta viikolla 8+3 :) Kylläpä sitä ehti vääntää monet itkut ja ihmetellä miks ei menkkoja kuuluu ja oireitaki alko olee, mutta negaa näytti :/

Tänään 11+0, mihin tää aika katoaa :O Yritin eilen käydä ettää töihin mustiasuoria äippähousja, mutta en löytäny :/ nooh pitää ootella kaveria ku pääsee synnäriltä, kun sillä on mulle jätesäkillinen äippävaatteita :) ALkaa farkut puristaa jo inhottavasti :/ Ja maha mulla alkaa jo näkymään, ei tätä enää kauaa piilotella :D
 
Oon niin kateellinen teille että huh huh! Kamala vauvakuume ja oon tehnyt jo muutaman raskaustestin ku olin aaaaivan varma että nyt oon raskaana mutta negaa näyttää :( höööh. Huomen aamulla uudestaan, mutta taitaa olla mun mielikuvitus joka ne menkat saa myöhään..

Ei varsinaisesti yritetä vauvaa mutta saa tulla jos haluaa. Mun puolesta voitaisiin jo nakkaa narikkaan meidän "ehkäisy" joka on keskeytys.. (Niin ja toisinaan kondomi) Pillereitä oon kolme vuotta syönyt, mutta lopetin koska on huoli jos en sitten tulekkaan raskaaksi kun haluan!
Mies on sitä mukamas järkevämpää kansaa, että "täytyy olla opiskelut ja kaiken maailman asuntosäästötilit täynnä" ennen ku vauvaa hankitaan.. Itse olen sitä mieltä, että pitää elää hetkessä eikä SIT KU tyylillä! Nyt vauva tänne ja sassiin :D Haluan liittyä teidän joukkoon :D:heart:
Voi ettämadelein, niin kinkkisiä nuo seikat, kun toinen osapuoli vaan haluaa vaavia ja toinen vielä tahtoo odottaa : / Saisitko mitenkään käännytettyä miestäs? Tai ei niinkään käännytettyä vaan puhut sille tuntemuksistas niin ehkä se ymmärtäis! :)
Tuskin munkaan mies aikanaan oli ajatellu hankkivansa lapsen 18-vuotiaana, mutta mä kerroin sille miltä musta tuntuu (halusin alkaa yrittään lasta ku olin 17v) ja se ymmärsi hyvin ja oli valmis suureen elämänmuutokseen yhdessä mun kanssa :) Nykyään ei voida kuvitellakaan elämää ilman meidän taaperoprinsessaa :heart:

ON: Dpo 5 ilmeisesti. Parina päivänä ollu nivussärkyä ja alavatsan jomotelluja, saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan. Kauhea hinku olis tehdä eka testi perjantaina (dpo 7), mutta eipä siinä taida olla mitään järkeä :LOL: Taidan odotella ainakin sunnuntaille :)
 

Yhteistyössä