Ihanaa, minäkin toivon että saataisiin toinen lapsi sitten lähiaikoina, mutta kunhan nyt tämä ensimmäinenkin <3
Kävin viimeviikolla äitipolilla, kun mulla oli ollut niin kovia supistuksia.. Siellä sitten tarkistettiin tilannetta ja kohdunsuu oli pehmentynyt ja kanava lyhentynyt. Meinasivat sillon ottaa mut sairaalaan ja antaa kortisoonia joka nopeuttaa vauvan keuhkojen kasvua. Pääsin kuitenkin sitten kotiin vuodelepoon ja huomenna olis sitten kontrolli. Lääkäri puhui että tämä poika tuskin malttaa pysyä marraskuuhun saakka masussa, mutta toivotaan
Saikulla oon nyt ollut jo kaksiviikkoa, supisteluiden takia. Painon tunne tuolla lantiossa on myöskin kova ja tänään tuli hyvin vetistä vuotoa, ettei vaan olisi lapsivettä.. Onneksi huomenna tarkistetaan tilanne. Viimeviikolla painoarvio oli 1450g (rv 30), joten pikkuinen tuo Poika on jos se nyt syntyisi. Vähän kyllä siis pelottaa tämä tilanne..
Toivottavasti te muut saatte "nauttia" loppuraskaudestakin
Täällä kanssa viihdytään Facebookin puolella liiankin hyvin, varsinkin nyt kun ei mitään oikein saa tehdä, kun vuodelevossa tosiaan oon..
-Tänään viikkoja kasassa siis 30+1
Muuten, mistäpäin suomea te mammat olette?