Mulla on vielä kaks vuotta lastenohjaajaopintoja jälellä. Tarkotuksena olis kahden vuoden päästä mennä takas, eli vajaa 2 -vuotiaana menis muksu hoitoon
Tosiaan mä oon kohta viikon verran ollut äitiyslomalla ja käyn edelleen koulussa ja aion käydäkin niin pitkästi, ku vaan kunto kestää
Eli yritän jättää opinnot mahdollisimman hyvälle mallille 