Vuosimallia -91

Kultasiipi hyvin on lähtenyt käyntiin, mutta pelkoahan tämä on sinne viikolle kaksitoista asti, eikä se varmaan sittenkään lopu. Pahoinvointia ois vaikka muille jakaa!

Enkeliini, kuulostaa tosi ihanalta <3
 
Toivottavasti teillä molemmilla menee kaikki loppuun asti hyvin. Vauvakuume on ihan kauhee kun näkee semmosia pikku vauvoja. Ja kun niistä juttelee. :) Meiän poika kun on sillai "iso" kokonen. Onhan se oikeesti ihan normaalin pikku vauvelin kokonen, mutta melkein yhtä iso ku ite oon ollu vuoden ikäsenä:O Mun mies kun sattuu olemaan tosi pitkä ja on ilmeisesti periny siltä pituus kasvun.
Anteeks kun oon tyhmä, mutta siis Amp2 sullako siis laskettu aika ens vuoden huhtikuussa? Mun vaavillahan siis oli laskettuaika huhtikuussa ja silloin syntyikin. Kultasiipi, sulla ei kauaa enää olekkaan odottelua. Voi, mua ihan jännittää teidän puolesta:D:D
 
Heips, kaikki! Täällä yksi lisää. La 1.10, joten viimeisiä viedään ;) Raskaus on sujunut ihan hyvin, nyt loppuraskaudesta ollut kaikennäköistä kolotusta, mutta ehkä se kuuluu asiaan, kun tota mahaakin riittää :D Huomenna olis vaavan painokontrolli, kun massu kasvaa yläkäyrillä. Jännittää hirveesti :s
 
Toivotaan. Mä en oo koskaan ennen jännittänyt näin paljon ultraa tai mitään, mutta pelottaa, että on joku jättivauva tulossa ja eivät suostu ennen laskettua käynnistelee. Enkä haluais sektioon ja mielellään kukaan ei varmaan toosaansa halua lopullisesti tuhota :D Mites mammat viihtyy facebookissa tai galleriassa? Oon vähän laiska aina välillä päivittelemään täällä kaksplussassa ja olis mukavaa jutella enemmänki muiden ikästen mammojen kanssa :)
 
Joo, tosiaan laskettu aika on ensi vuonna, huhtikuussa :)

Toivottavasti teillä loppuraskaudesta nauttivilla (tai vähemmän nauttivilla) kaikki sujuu hyvin aina synnytykseen saakka ja siitä eteepäin vauva-arjessa :)

Tämä (toivottavasti) tuleva mamma viihtyy oikein paljon tuolla naamakirjan puolella :)
 
Tämä mamma ei viihdy kylä yhtään naamakirjan puolella:D




































Meillä äsken herättiin ylös. Ite heräsin jopa aikasemmin ku vauveli. Mies kurnuttaa vaa unta palloon. Pitäisköhän sitä käydä tänään kaupoilla, kun tarttis uusia housuja: /
 
Huomenta!
Käväsin tosiaan siellä painokontrollissa ja vähän normaalia isompi meidän pikkujätti on (35+4 ja 2850g) joten pienen ruinaamisen jälkeen sain lähetteen äitipolille. Muuten kaikki ok ja nyt on ihan hyvä fiilis, ku ei tarvii enää beibin koolla päätä vaivata :) Ja toivotaan myös sulle, Amp2 nautinnollista raskautta (vaikka ihan aina se ei sitä ole :D ) ja ihanaa vauva-arkea ensi vuodelle! :)
 
Ihanaa, minäkin toivon että saataisiin toinen lapsi sitten lähiaikoina, mutta kunhan nyt tämä ensimmäinenkin <3
Kävin viimeviikolla äitipolilla, kun mulla oli ollut niin kovia supistuksia.. Siellä sitten tarkistettiin tilannetta ja kohdunsuu oli pehmentynyt ja kanava lyhentynyt. Meinasivat sillon ottaa mut sairaalaan ja antaa kortisoonia joka nopeuttaa vauvan keuhkojen kasvua. Pääsin kuitenkin sitten kotiin vuodelepoon ja huomenna olis sitten kontrolli. Lääkäri puhui että tämä poika tuskin malttaa pysyä marraskuuhun saakka masussa, mutta toivotaan :) Saikulla oon nyt ollut jo kaksiviikkoa, supisteluiden takia. Painon tunne tuolla lantiossa on myöskin kova ja tänään tuli hyvin vetistä vuotoa, ettei vaan olisi lapsivettä.. Onneksi huomenna tarkistetaan tilanne. Viimeviikolla painoarvio oli 1450g (rv 30), joten pikkuinen tuo Poika on jos se nyt syntyisi. Vähän kyllä siis pelottaa tämä tilanne..
Toivottavasti te muut saatte "nauttia" loppuraskaudestakin :)
Täällä kanssa viihdytään Facebookin puolella liiankin hyvin, varsinkin nyt kun ei mitään oikein saa tehdä, kun vuodelevossa tosiaan oon.. :) -Tänään viikkoja kasassa siis 30+1 :)
Muuten, mistäpäin suomea te mammat olette?
 
niimpä! No, mulla on loppukierto meneillään ja eilen käskin miehen ostaa raskaustestejä ku kävi kaupassa. En vaa millää voinu oottaan, oli pakko tehä eilen sitte yks:D Idiootti minä ,tottahan toki se oli nega! Mutta voi kuitenki olla että olis tärpänny. Kai se tässä pian selviää. Kuitenkin kovasti on peitot heilunu ovulaation aikoihin ja vähän jälkeenkin, että luulis!:D
Miten teillä, oliko esikoisessa yritystä? ja kauanko kesti, jos oli? Meillä oli oikeestaan onnellinen vahinko:)
 
Kultasiipi91 ,minä olen satakunnasta päin :)

Enkeliini ,meillä tärppäs esikoinen ensimmäisestä kierrosta :) Oli siis ihan suunniteltu raskaus. Nyt tässä välissä on ollu käytössä e-pillerit, eli ne on ymmärrettävästi sekottanut kiertoa. Jos ovulaatio on tapahtunu niin se on ollu viime kuun lopulla, kyllä se ovis on hyödynnetty jos se vaan on tapahtunut ;)
 
kultasiipi, mä oon Kokkolasta. Toivotaan tosiaankin, että sulla poika malttais pysyä masussa vielä ainakin jonkun aikaa. Mutta jos ei malta pysyä nii toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin!
Mulla oli sillon aikoinaan 36 viikolla jatkuvat säännölliset supistelut, aikasta kipeätkin. Sillon aukesinki pari senttiä, kondunkaulaa ei enää ollu ja paikat oli pehmeet, joten luultiin jo että synty. Mutta pyh, 39+4 synty sitten sektiolla. Ollaan sen jälkeen sitte mietittykin että olisko poika syntyny tuollon aikasemmin, jos ei ois ollu väärässä tarjonnassa:)
 
Niin unohdin tosiaan laittaa että itse oon Hämeenlinnasta. Tosiaan toivotaan että muutaman viikon edes pysyisi.. Meillä poika on ollut koko ajan raivotarjonnassa, rakenneultrassakaan ei meinattu päätä saada kuvattua kun niin alhaalla lantiossa. Mutta onneksi selviytyminen on todennäköistä, tietty sairaalassahan Poika sitten ekat kuukaudet viettäisikin. Parhaassa mahdolllisessa hoidossa :)
 

Yhteistyössä