Vuokra-asunnot Kreikassa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päikky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu todella monesta tekijästä... Ja ensisijaisesti tietenkin sijainnista, asunnon varustetasosta ja kunnosta. Itse olen asunut yhden kesän mieheni kanssa Kreikassa Zakynthoksen saarella (toukokuusta lokakuun alkuun). Asuntomme oli varsin pelkistetty, omalla tavallaan viehättävä, mutta suomalaisen mittapuun mukaan ihan murju. Asunto sijaitsi maaseudulla pienen hiekkatien päässä, 2km päässä yhdestä suositusta lomakylästä. Maksoimme asunnosta 280 euroa kuukaudessa...
Itse olen hakenut netin kautta asuntoja vuokralle vain lyhyiksi ajoiksi, mutta jotain hinta-arviota kyllä saat googlettamalla Apartments in Greece. Sivuja löytyy monia kymmeniä; hakupalvelimia yms.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluatte muuttaa Kreikkaan? :)

Ok,kiitti jo näistäkin tiedoista =) Me ollaan ukko-kullan kaa jo monta vuotta mietitty,et haluttais asua edes vähän aikaa jossain muualla päin maailmaa.Ja kumpikin ollaan tykätty Kreikasta(käyty lomalla monen monta kertaa).Ja vielä kun naperot on pieniä,ni ainakin tuntuu,että ois suht helppoa lähtee kokeilemaan asumista jossain muualla.Voipi olla,että näin ei oo,mutta sittenpähän sekin selviää.

Yhteistyössä