Vuoden yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osa 3

Vieras
Hei, Rizzu täällä! Tuli tuon Timo-jupakan myötä 100 viestiä tosi nopeasti täyteen. Jatkan siitä, mihin Molly jäi, eli kuvittelemaan toisten ulkonäköä...

Mun koko: pituus 172, paino 72. Ja se alkaa olla pian liikaa, yritän tiputtaa, mutta sokerirotalle se on tosi vaikeaa... Mä olen kyllä raitapäinen, mutta hieman enemmän blondi kuin brunette. Tukka ulottuu hartioille ja on tällä hetkellä aika tasapitkä. Vuosi sitten kokeilin lyhyttä otsatukkaa ja se oli kyllä kamala! Koko ajan silmillä ja liimautui rasvoittuvaan otsaani kiinni.

Ihonhoito jne. on mun heikko kohta, vaikka en voiteiden tehokkuuteen aina uskokaan, kun akneiho on aina 2 viikkoa tosi pahan näköinen. Ostan joskus kalliita tuotteita, joskus edullisempia. Sama juttu pätee hiustenhoitotuotteissa. Sen sijaan kampaajalla minun ei tarvitse käydä, siskoni on ex-kampaaja. Vaikkei hän enää siinä ammatissa olekaan, kyllä hänellä sakset sen verran kädessä pysyvät, että hän suvun hiukset leikkaa. Tylsää on se, että töihin ei jaksa laittaa kuin pohjameikin ja ripsivärin ja tukan ponnarille. Sit juhlissa minäkin laitan meikkiä reilusti enemmän. Tukan laitto on kyllä siinäkin tilanteessa rasittavaa. Mä en jaksa pitää käsiä ylhäällä... Laiska mikä laiska. Lisää boby pumpia kehiin!

Meidän vaakamambot meni vähän puihin eilen illalla. Juuri kun sain kehuttua, että me sentään pystytään siihen, niin eilen illalla yritimme mutta olimme molemmat niin väsyneitä, että jätimme homman kesken. Siitä tuli sit paha mieli, et oonko mä huono vaimo jne., kun en enää miestä pysty tyydyttämään, huoh. No, täytyy toivoa, että ne toissailtaiset simot olisivat päässeet perille. Ovis taisi tosiaankin olla ihan kunnollinen, sillä jo eilen oli nännit arat, se yleensä tapahtuu heti kun ovis on ollut. Pari viime kiertoa on tainnu olla ovuloimattomia, kun rinnoissa ei oo tuntunu missään. Nyt vain lauantaina luget kehiin ja odottelemaan. Tää loppukierto on kyllä aina tosi rasittavaa aikaa. Ei tiedä, mihin varautua. Josta pääseekin seuraavaan kysymykseen: olen tätä nykyä kyllä syönyt (ja juonut) ihan mitä lystään, sikiöhän elää ruskuaispussillaan ekat 6 viikkoa, sitten alkaa vasta istukka toimia.

Mutta kaipa täältä töistä pitäisi osata lähteä kotiin. Kiitos päivän piristyksistä kaikki Ellit!

Yhteistyössä