En olekaan aikoihin kirjoitellut ketjuun, nyt voisi viimeisiä kuulumisisa kertoa. Pieni kertaus lienee paikallaan; olemme 30-kymppinen pari, jolla yksi tyttö ennestään. Toisen yritystä takana vuosi ja kuukausi, eikä yhtään plussaa. Kävin ite testeissä ja kaikki mulal suht ok. Mies vei näytteensä ihan varmuuden vuoski emmekä tosissaan aatelleet siinä mitään olevan, koska yhden lapsen on jo siittänyt.
No, totuus onkin vähän toisenlainen....Vastaukset tuli ja niiden mukaan miehellä on erittäin huono/heikko sperma

. Määrät oli suht ok, liikkuvuus 43%, kun pitäs olla yli 50% ja epämuodostuneita 98%! Eli normaaleja vain 2%! Näillä ei kuulemma luomusti raskaaksi tule....En ymmärrä miten se noin huonoa voi olla, vai onko mein esikoinen joku ihmelapsi?? Vai huononeeko simpat yhtäkkiä?? Mies on aika maassa, esittää olevansa ok. Antoi mulle vapauden päättää, meennäänkö hoitoihin vai ei, koska hän kuulemma lähtee, jos mä haluun, mutta on itse kuulemma ihan tyytyväinen meidän yhteen lapsoseen. En tiedä mitä pitäs tehä...Pitäs varmaan kauheesti hankkia tietoa hoidoista, mutta ei mua jaksa kiinnostaa ja tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta, et mun munasoluja joku keräis ja istuttais ties mihin...Hui!
Mun gyne tekee tarvittaessa lähetteen polille, jonne kestää kuulemma kuukausia päästäkin, että sinänsä tässä on kyllä aikaa sulatella hoitoasioita. Ja siellähän sitten kaiken tiedonkin saa. Voi, että oisin toivonut toisenlaista loppua tälle, että oisin tullut vihdoin raskaaksi vuoden yrityksen jälkeen! Mutta nyt onkin edessä joko hoidot tai sopeutuminen ajatukseen, että olen jo lapseni saanut eikä enempää tule. Aika rikkinäinen olo on...