Vuoden rumin maha- kisa

justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Kiitos justvisiting lohduttavista sanoista! Itseäni on todellakin masuni hävettänyt ja olen sitä piilotellut uimahalleissa ja rannoilla. Ehkä se ei sitten ole ihan niin hirveä minä sitä itse pidän?
no ei ainakaa mun mielestä ole hirveä..:) ja kuten oot ehkä huomannu,et oo ainoa jolla masu roikkuu ja on arpia..:)
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaksoset 6-v.:
Repikää tästä!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5560187.jpg
Siis apua! Tää vie voiton kyllä munkin mielestä! No eipä tuo sinällään haittaa, kun olet kyllä muuten hyvässä kunnossa. Mahan saa piiloon vaatteiden alle ;)
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
niin on. näkee miehetkin että kaikki naiset ei tosiaan oo mitään heidi klumeja niinku eräs tässä ketjussa jo ilmi toikin

 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Mulla ei ole niinkään paksuja ja isoja arpia vaan tuollaista pientä silppua maha täynnä... :/
mulla on sekä-että. sekä isoja arpia että pientä silppua. ja sekä pysty- että vaakatasossa. alavatsalla pystyssä ja ylävatsalla vaakatasossa.

ja oikeesti, tämä on tosi iso ongelma itselle koska ei uskalla edes naisten kuntosalilla vaatteita vaihtaa tai suihkussa käydä niin että muut naiset näkis :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
Mut missä on teidän rinnat???
rusina ja meloni pysyy liiveillä kuosissaan. pian kun imetys loppuu,niin niillä saa lätkiä kärpäsiä. kätevää kun kesäkin tulossa. tosin silloin on meloni enää muisto vain ja senkin tilalle on tullut lötkö rusina.
 
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
Mut missä on teidän rinnat???
rusina ja meloni pysyy liiveillä kuosissaan. pian kun imetys loppuu,niin niillä saa lätkiä kärpäsiä. kätevää kun kesäkin tulossa. tosin silloin on meloni enää muisto vain ja senkin tilalle on tullut lötkö rusina.
Tekniikka tekee kepposia.. Mut piti sanoa, et sullahan on kiinteä vatsa. Eikös noille arville vois tehdä jotain esim laserilla? Vaatteet päällä olet varmaan tosi timmissä kuosissa:).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä voisin kuvata mahani. mutta en pääse sillä palkintopallille, kun ei ole arpinen ja laihakin olen. Mutta haluaisin laittaa sen esille, koska mun vyötärö katosi lasten teon myötä. tän varmasti sais jumpalla kuntoon, mutta en ole niin kiinnostunut ulkonäöstäni että jaksaisin.

Olen siro kaikkialta muualta, paitsi vatsasta. vyötärön ympärys on yli 80cm ja lantio on alle. Kaikki farkut pystyn riisumaan ilman että avaan nappia ja vetskaria. parhaimmat housut ovat kuminauhavyötäröiset.

Voisin laittaa, mutta onkohan liian kaunis tähän kilpailuun sitten..? :snotty: olisko parempi jättää laittamatta, kun tiedän ettei vedä vertoja blingblingille..
Laita vaan, monenlaista on ihan hyvä nähdä :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5560419.jpg

näyttää kuin olisin hyvän matkaa raskaana. kuvasin mahan itse, joten todennäköisesti hiukan vielä jännitinkin, eli rentoutuneena röllöttää vielä enempi ja röllötys alkaa tuolta tissien alta.

Vatsalla tehty kaksi lasta ja viimeisimmästä synnytyksestä on aikaa 4 ja puoli vuotta.

jos oikein tarkkaan katsotte, niin huomaatte, että mun tissit on kokeneet kovempia, niissä on arpea.
Voih, ihanaa kun on kohtalotoveri! Mulla on ihan samanlainen, mutta ehkä vieläkin isompi. Ihmiset kattoo pitkään mun mahaa ja selvästi kelaa onko noille jo nyt toinen tulossa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
Mut missä on teidän rinnat???
rusina ja meloni pysyy liiveillä kuosissaan. pian kun imetys loppuu,niin niillä saa lätkiä kärpäsiä. kätevää kun kesäkin tulossa. tosin silloin on meloni enää muisto vain ja senkin tilalle on tullut lötkö rusina.
Tekniikka tekee kepposia.. Mut piti sanoa, et sullahan on kiinteä vatsa. Eikös noille arville vois tehdä jotain esim laserilla? Vaatteet päällä olet varmaan tosi timmissä kuosissa:).
ei se kyllä kiinteä ole, siinä on semmonen lerppu nahka päällä mistä sais tehtyä rukkaset, se ei vaan pömpötä. pitäs ottaa ihan kuva,et sitä nahkaa oikeesti on :D
en mä tarvii lasereita. ruma se on, mutta antaa olla vaan, eikä se paita päällä kellekään näy :xmas:
 
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
Mut missä on teidän rinnat???
rusina ja meloni pysyy liiveillä kuosissaan. pian kun imetys loppuu,niin niillä saa lätkiä kärpäsiä. kätevää kun kesäkin tulossa. tosin silloin on meloni enää muisto vain ja senkin tilalle on tullut lötkö rusina.
Tekniikka tekee kepposia.. Mut piti sanoa, et sullahan on kiinteä vatsa. Eikös noille arville vois tehdä jotain esim laserilla? Vaatteet päällä olet varmaan tosi timmissä kuosissa:).
ei se kyllä kiinteä ole, siinä on semmonen lerppu nahka päällä mistä sais tehtyä rukkaset, se ei vaan pömpötä. pitäs ottaa ihan kuva,et sitä nahkaa oikeesti on :D
en mä tarvii lasereita. ruma se on, mutta antaa olla vaan, eikä se paita päällä kellekään näy :xmas:
Näin se pitää:). Itsellä ei raskauksia, mitat 160/50, mut ei tarvii hirveesti nahkaa viruttaa (tarkottaa itäsuomalaisittain venyttämistä), et kunnon ryynit näkyy reisistä ja takalistosta. Ja painovoimaa ei pysty vastustamaan millään - joka paikka valuu kohti maata:).
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja 2x2:
Se on kumma juttu että yleisesti kuvitellaan että naiseen ei jää minkäänlaista merkkiä monta kuukautta kestäneestä rantapallo ajasta. Tää ketju on hyvä herätys asiasta :)
niin on. näkee miehetkin että kaikki naiset ei tosiaan oo mitään heidi klumeja niinku eräs tässä ketjussa jo ilmi toikin
Jotenkin outo kommentti.
 

Yhteistyössä