Vuoden rumin maha- kisa

mutsi
Olen palstaillut vuosia ja tää on ehdottomasti ihanin kuvaketju ikinä!!!!!!!!
Aina raivostuttanut täällä se "hui ku mä oon ruma, auttakaa!" ja sit joku missikuva liitteenä...ahh...siis niin paskaa.
IHANA NÄHDÄ, ETTÄ TÄÄLLÄ OIKEASTI ON OIKEITAKIN IHMISIÄ!!!!!! Rakastan teitä!!! :heart:
 
että
Mulla samanlainen maha kuin blingblingillä- paitsi että painan yli 100kg :eek:. Kuvaa EN ota, jokainen voi omassa päässään miettiä miten kauhealta näytän...mieheni rakastaa mahaani, ilman häntä en kestäisikään tätä arpikasaa.

ps. ikää 23
 
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
auts jadal, nyt pistit kyl pahan tuon tokan kuvan :snotty:

kaija k, kuin pitkä aika synnytyksestä? tulee niin mieleen oma maha n.vuosi sitten ku noli ihan punakat arvet vielä

nää mun on muuten suurin osa peräsin jo tuosta ekasta raskaudesta, vähän vaan venyvät lisää kakkosta odottaessa.
4 kk ...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisi kiva tietää miten pitkä aika synnytyksestä kun kuva on otettu. Arvethan kai vaalenee ja vatsakin pienenee useimmissa tapauksissa.
ei mulla pienene mihinkään :| laihtunut olen ja lihaskunto on personal trainerin avulla saatu hyvään kuntoon keskivartalostakin, mutta venynyt iho ei kutistu mihinkään :|
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
savanna hei, anna olla :/
sanos muuta, se vaan jaksaa ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa
jos vaan jou kuvia pyytää, plaah koko immeinen

Jadal, minkä ikäiset lapset sulla on?
Mulla on samanlainen maha ja mun nuorin on jo 4 :LOL:
nuo 6v, 2v ja 6kk

Esikoinen teki pahimmat arvet, mut kuopuksesta venyi iho sitten muuten tosi paljon.
sulla on vielä toivoa, mun toivo on tippunu kaivoon vuosia sitten :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
no anteeks ettei oikeasti saa näyttää kuvia mitä oli ennen ja mitä nyt, omasta mielestä mä sain muutoksia oman vatsan, kun tein vaikka mitä ja dietillä olin monta kerta kans ja ne ensimäiset kuvat olin ottanut silloin aamulla ette tiedä minkäläinen se oli päivän aikana mä olin kuin raskaana
Näiden muiden naisten kuvista sä saat nyt vähän perspektiiviä omiin mahaongelmiis. Sun kehonkuva on vääristynyt. Surullista.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja huhhah:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep nää on niitä leikisti ruma, kauheen lihava ketju ja painoindeksi heiluu alakantissa ja yks arpi näkyy juuri ja juuri.. Kehujakin voi kalastella näin.
no tuo mun kuva ei ainakaan ole sellainen :D

Tuo onkin niin kauhee että oikeasti pahaa tekee edes ajatella moista itsellään. En varmaan ilkeis kotoo mihinkään.
Mulla on kyllä yleensä tapana pitää paita päällä kun kotoa lähden, oli jo ennen raskauksia. Sulla ei vissiin oo samaa tapaa :whistle:
 
K
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
 
K
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
Lisään vielä, että ruma se maha voi kyllä olla ilman löysää nahkaakin :D
 
harmaana
Kiitos tästä ketjusta. Ja etenkin kuvista. Mä olen kuvitellut että mulla on kauhea maha, mutta nyt huomaankin ettei mulla oikeastaan ole mitään ongelmia. Ylipainon takia vähän vielä liikaa selluliittia tossa edessä, mutta ei arpia eikä mitään muutakaan kummaa oikeastaan.

Tällä ketjulla on kyllä ehkä vähän väärä nimi. Ei nuo mahat mun mielestä silti ole rumia. Ei yksikään. Ne on kyllä elämän merkkejä täynnä ja iho repeillyt, mutta ei se tee niistä rumia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
Eikä mulle, synnytyksestä 3 kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Teillä on IHAN HIRVEITÄ mahoja. Olen nyt kyllä tosi tyytyväinen omaani.
No kiva, jos joku saa tollasesta ihan tyydytystä.. :eek: Onneksi mun elämä ei pyöri oman napani ympärillä kuitenkaan...
Mun mielestä ei teillä ole hirveitä mahoja te olette melkein kaikki laihoja tai normaali painosia vain arvet on ongelma ja senkin saa pois ei kokonaan mut aika paljon voi saada, mä en tiedä onko laserilla vai millä niitä nyt poistetaan?Ne kyllä vaalene kans
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
Lisään vielä, että ruma se maha voi kyllä olla ilman löysää nahkaakin :D
Mun mielestä se on ihotyypistä kiinni.
 
huhhah
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg

Enpä ole koskaan noin pahoja ja paljon arpia nähnyt. Maha sinänsä ei ole ruma ja hoikkakin olet.
Itselläni kuin Savannan maha, viisi raskautta ja synnytystä ja siitäkin joskus huolta kannan kun huono päivä.
 
Nää on ihania =) Nää on mun mielestä niin "äidillisiä" masuja kun vaan voi :flower:

Ja juu arpia löytyy ja ne punottaa ja maha pömpöttää ja ties mitä. Mut nyt arventekijän kans nukkumaan. Pitää katella loput huomenna ;)
 
vieras
Anteeksi että sanon, mutta pahaa tekee useimmat kuvat. Anteeksi jos sanon niin joissain tapauksissa ei noin pahasti olisi käynyt jos ette olisi lihonut niin paljon/ylipainoisia.

Muutama oli sellainen missä litteä maha, mutta hirveästi arpia. Semmoisen kuitenkin voi peittää paidalla, eikä kukaan osaa arvatakaan mikä raidoitus siellä onkaan. Roikkuvaa isoa mahaa taas vaikea peitellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
no anteeks ettei oikeasti saa näyttää kuvia mitä oli ennen ja mitä nyt, omasta mielestä mä sain muutoksia oman vatsan, kun tein vaikka mitä ja dietillä olin monta kerta kans ja ne ensimäiset kuvat olin ottanut silloin aamulla ette tiedä minkäläinen se oli päivän aikana mä olin kuin raskaana
Näiden muiden naisten kuvista sä saat nyt vähän perspektiiviä omiin mahaongelmiis. Sun kehonkuva on vääristynyt. Surullista.
No, ehkä juu, mä vaan silloin kuitenkin luulin että toi on iso ja pakko sen saada pois, mulla vieläkin paino heittelee joskus, mut en mitään voi
 
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Miten teille on jääny tollaseks löysäks toi iho? Onks teillä ollu sitten niiiin iso maha, että nahka vaan jääny siihen roikkumaan sitten ku on vauva synnytetty?
Ja tämä ei tosiaan ole mitään vittuilua et hahah mullapa ei jäänyt.
Ihmettelen vaan et miksei mulle jääny ...
vissiin sitten.... mun vauva oli kokoajan perätilassa eikä siis lasketutunut, maha oli hurja pallo, en tiedä voiko johtua siitä. niin ja rv 29 tuli vasta ekat arvet, sitten ns. repes ja kunnolla.
 

Yhteistyössä