Sä et sitten nähtävästi tunne häntä kovin hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja huh:no eiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Shadi.
Täh!Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Keittis tai Jonsered.
Minäkin vähän nyt ihmettelen tuota päätöstä kylläAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Täh!Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Keittis tai Jonsered.
Millä perusteila minä?
Aina suuna päänä, ajattelemattomia kommentteja heittämässä?
Moni muu mietti ensin.
Mun on monet kerrat pitäny laittaa sulle yv:tä, ku olis kysyttävää, apua, neuvoa asioista mistä sulla nähtävästi kokemusta, mutta mä oon niin huono ilmasee itteeni tälleen... se on sit jääny... ehkä mä joskus uskallan.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Täh!Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Keittis tai Jonsered.
Millä perusteila minä?
Aina suuna päänä, ajattelemattomia kommentteja heittämässä?
Moni muu mietti ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mun on monet kerrat pitäny laittaa sulle yv:tä, ku olis kysyttävää, apua, neuvoa asioista mistä sulla nähtävästi kokemusta, mutta mä oon niin huono ilmasee itteeni tälleen... se on sit jääny... ehkä mä joskus uskallan.
Siinäpä se syy tulikinAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mun on monet kerrat pitäny laittaa sulle yv:tä, ku olis kysyttävää, apua, neuvoa asioista mistä sulla nähtävästi kokemusta, mutta mä oon niin huono ilmasee itteeni tälleen... se on sit jääny... ehkä mä joskus uskallan.
Laita vain.
En minä purematta niele. ja jos osaan auttaa, teen sen mielelläni.
Mä oon käsittänyt että teillä perheessä adhd, add.... tai jotain sinnepäin-kokemuksia? Siitä vaan... :ashmed: Mulla tilanne se että seinä tullut vastaan enkä tiedä miten jatkaa...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mun on monet kerrat pitäny laittaa sulle yv:tä, ku olis kysyttävää, apua, neuvoa asioista mistä sulla nähtävästi kokemusta, mutta mä oon niin huono ilmasee itteeni tälleen... se on sit jääny... ehkä mä joskus uskallan.
Laita vain.
Molempia löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä oon käsittänyt että teillä perheessä adhd, add.... tai jotain sinnepäin-kokemuksia? Siitä vaan... :ashmed: Mulla tilanne se että seinä tullut vastaan enkä tiedä miten jatkaa...
tämän huomasin minäkin Tässä Jonsered, olkaapa hyvä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Siinäpä se syy tulikinAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mun on monet kerrat pitäny laittaa sulle yv:tä, ku olis kysyttävää, apua, neuvoa asioista mistä sulla nähtävästi kokemusta, mutta mä oon niin huono ilmasee itteeni tälleen... se on sit jääny... ehkä mä joskus uskallan.
Laita vain.
Olisinkohan se ollut minä..? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja huh:no eiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Shadi.
:'(Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Mutta minä räjäytin naapurin postilaatikon... :ashamed:
mutta lupasit ostaa uuden, ei sua voi pahaksi luokitella. oot ihQ :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Mutta minä räjäytin naapurin postilaatikon... :ashamed:
Ja laitan huomenna... ehkä, kun saan rustattua...Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Molempia löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä oon käsittänyt että teillä perheessä adhd, add.... tai jotain sinnepäin-kokemuksia? Siitä vaan... :ashmed: Mulla tilanne se että seinä tullut vastaan enkä tiedä miten jatkaa...
Laita ihmeessä yv:tä, jos haluat. Nuo kirjainyhdistelmät ovaT MEILLÄ ARKEA, EIVÄTKÄ MITÄÄN YLITSE PÄÄSEMÄTÖNTÄ ARKEA. *kuten tuo CapsLock ja uusi, ergonominen näppis*