Vuoden 2008 Kullankerien loppuvuosi 2009

ONNEA maleha ja rebel!! :flower: :flower:

Mieki oon pysytelly taustalla, kun on ollu niin suoraansanottuna PASKA kesä, että ei kehtaa edes ääneen sanoa. :headwall: Siis raskaus on menny ihan huomaamatta, viikkojaki jo melkein 18 (kai), mut muu elämä pistää hanttiin. Mies on ollu sairaslomalla toukokuusta ja odottelee leikkausta, johon piti päästä toukokuun puolessa välissä! On tän maan terveydenhuolto sitte niin.... |O Kämppä meillä on myynnissä ja vaikka kosteusmittaukset on vasta tehty ja puhtaat paperit saatu, havaitsin sitte itte, että täällä on vissiin lattioissa jotain. Voe vattu oikeesti... Mutta joo, en valita nyt enempää. :whistle:

Täällä ei enää tisseillä oo muuta virkaa, kun että Toivo painaa nänniä ja äiti sanoo "piip". :ashamed: Naurattaa joka kerta. Toivohan siis itse lopetti imemisen 8kk iässä. Kerran tosin sortu yrittämään vielä, kun tais tulla tissikateus, kun näki (palstajulkkis) NinaTTn Evelynin tissillä ku kylässä kävivät. :LOL: Mutta siihen jäi.

Hampaita
Toivolla on vasta 4 ylhäällä ja 2 ja ½ alhaalla. Kovalla vaivalla ja kiukulla tulee. :(

Vaatteet meillä on 80-86, paidat välillä jopa 74. Kaikki vaan on niin löysiä, että putoo päältä! Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Kävelemään Toivo oppi 11kk iässä, nyt jo juoksee, karkailee ja kiipeilee! |O Männäpäivänä, kun tein ruokaa, oli pätkä siinä silmänräpäyksessä kun selkäni käänsin kiivenny tuolin kautta keittiön pöydälle ja näppäili tyytyvisen tietokonetta sekasin. :headwall: :LOL:

Välikausivatteita ei meillä edes ole hankittu... :ashamed:

Ei kai mulla muuta tällä kertaa. Kuulumisiin taas! :wave:

Rypäle, Toivo ja mahansisäinen limaknölli ;)
 
Onnea paljolti raskautuneille. :flower: :heart:

Mua niin tympäsee ku en muista sitte millään et millon ne edelliset menkat oli!! Jos ei kauheasti pieleen mee ni menkkojen mukaan laskettuaika olis joskus huhtikuun puolenvälin jälkeen.

rebel Millon LA?
Onko täällä muita huhtikuisia?
 
Kiitoksia vaan kovasti kaikille onnitteluista. =) Kyllä mä onnellinen olenkin asiasta. Vaikka toisaalta poden huonoa omaatuntoa asiasta, kun tietää toisten vastoinkäymisistä asiaan liittyen

Hienoa, Elppa. :LOL: Ei ollu tarkoitus niin pelästyttää, et menee nikitkin sitten sekaisin. :D

Laskurista sain, maleha, LA:ksi 29.4. Eli sul vissiin sit pari viikkoa aikaisemmin. =) Mä en kyl taida viel uskaltaa kirjautua tuonne odotuspuolelle. Kun enhän mä uskaltaunut teijän kaa kanssa tulla juttelee Rasmusta odottaessani, kun vasta ihan viime metreillä. Toivon kyllä, et sinne pääsen sit viel kirjoittelemaan. Nyt vaan olen hiljaa ja toivon, et tää tästä viel etenee.

Ikävä kuulla Rypäle, et teil on ollu kurja kesä. Niinhän se tuntuu välillä sit menevän, et kun joku asia ei toimi, niin kohta tuntuu ettei toimi mikään. Toivottavasti teille alkaa kuitenki kaikki luistaa, mies pääsis leikkaukseen ja saisitte kämpänkin kuntoon ja myyntiin. :/
 
rebel En lainkaan oo varma tuosta mun lasketusta mut jotain sinne päin...
Kävin heti plussan jälkeen kattoon onko huhtikuisten ketjua ja siellähän oli jo läjäpäin sakkia. =) Innokkaita näyttävät olevan. Sinne vaan sinäkin. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Vaatteet meillä on 80-86, paidat välillä jopa 74. Kaikki vaan on niin löysiä, että putoo päältä! Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
Lellellä on vähän samaa "vikaa". Pääsääntöisesti käytetään yläosana 80-senttisiä, mutta on meillä edelleen pienempiäkin käytössä, kun mahtuvat hyvin. Housujen on pakko olla pienempää kokoa tai putoavat päältä! Yhdet kukkahousut kokoa 62/68 ovat edelleen sopivat! Ja ne äippäpakkauksen turkoosit housut ovat ihan suosikit.

Onnea raskautuneille! :flower:
 
Vautsi vau, mitä uutisia taas! Onnea Rebel! :flower:

Ihan kuin jollain olisi täällä seksielämääkin. Ilmankos on palstailut jääneet :LOL:

Meille ei tule vauvaa....mutta torstaina tulee sentään uusi AUTO. JIHAAA! Ei tarvii odotella edes 9kk kuukautta. Se on väriltään musta, mutta kyllä se silti on ihan meidän oma. :D
 
Heipsan vaan piiiitkästä aikaa :D


Silloin tällöin oon käyny lukemassa mutta en vaan oo saannut tänne tekstiä aikaa :ashamed: Kesä meni sitten hujahtaen ja koulutielle saattelin viimeisen tytönkin, eli päivät ollaan Maxin kanssa kahden. Tosin kerhossa käydään 2 kertaa viikossa (avoin semmoinen )

Meillä jo juostaan ja kiivetään joka ikiseen paikkaan minne on vaan mahdollista..Pahoja tehdään ja villi virne naamaalla aamusta iltaan :D Tuo durasel on paikoillaan vaan ainostaan nukkuessaan eikä aina silloinkaan :LOL:

Luen teidän jutut paremmalla ajalla, me täällä podetaan jotain tautia..Mä ja Max aletaan olee voiton puolella mut osa porukkaa on vielä kuumeessa!!

Onnittelut plussan saanneille :heart: Meillehän ei perheenlisäystä enää tule!!!

Etusivun galluppeihin...Hampaita löytyy nyt 10kpl ja 2 juuri tulossa lisää
Vaate koko on 86-92cm

No eipä tässä muuta tällä kertaa...Yritän kiireiltäni joskus taas vähän tänne kirjoitella!!

Tässä vähän kuvaa mäenlasku hetkestä

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tiivari:
Meille ei tule vauvaa....
Vannomatta paras :D
Onnea uudelle autolle sit vaan!
Mikähän mahtaa olla merkki? Vai tiedätkö edes? Naisethan ei tunnetusti kiinnitä huomiota muuhun ku väriin. Meillä on vihreä (ja vanha ku mikä!) :LOL:
Onkos teidän uusi ihan uusi vai teille uusi?
Joo totta, mutta vauvaa ei ainakaan tule torstaiksi :LOL:
Kyl mä juuri ja juuri muistan jopa merkinkin. Audi A4 meille muuttaa. Ja meille on uusi, jollekin on ollut jo vanha =)
 
heippa kaikille!

Pitkasta aikaa tulin tanne katsomaan mita kaikille kuuluu! On jaanyt pitka vali viime kerrasta. Tosiaan kesakuussa muutettiin suomeen ja on se kylla niin ihanaa asua taalla! Olen jaanyt kotiin hoitamaan tota meidan tytto ja mies paasi nyt suomen kielen kurssille!
Vauva kuume on viela kova ja jospa sita mullakin pian olisi hyvia uutisia kerrottavana!
Meidan tytto oppi kavelemaan alle vuoden ikaisena, mutta aivan tosissaan alkoi kaveleen syntymapaiva viikolla.
Vaatteissa mennaan nyt koko 80. Hampaita loytyy ylhaalta 4 ja alhaalta 3.
Ja joo viela imetetaan! Aika monta kertaa viela paivassa. Vaan kun toinen tykkaa ja ei se mua paljon haittaa. Osaa jo aivan paitaa nostaa ja inista et nyt se vaan esiin!!
Taytyy toivoa ettei tama imetys vaikuttaisi tahan raskaaksi tuloon. Jotkut kun sanoo et vaikuttaa ja jotkut sitten etta ei.
Vaan nyt unta kalloon. heippa
 
Huomenta!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4746757.jpg
tuore kuva tältä aamulta :) oon kuullut huhuja taaperoista, joilla on 1v saanut teipata rusetin päähän, jos on sellasta mielinyt käyttää, mutta mulle nää on lähinnä urbaanilegendoja, meillä on näitä runsashiuksisia ihmisiä asunut aina.
Leenan perheelle tervetuloa Suomeen!:flower:
Mihis päin maata asetuitte asumaan? Sullako on siis brittiläinen mies? Ymmärsinkö oikein? Tsemppiä vaan suomen kielen opintoihin, ei liene mikään helpoin mahdollinen rasti. Mulla on työkaveri, tullut Suomeen 1996 ja vieläkin takkuaa taivutukset ja kirjottaminen.

Eipä täältä muuta. Harmaa päivä Pohjanmaalla, joten tästähän joutaa hyvin jo töihin :) Voikaa hyvin!
 
Ihana tukka Ammu! :)

Meilläkin pojilla on tukkaa paljon, niinkuin isällänsä. Äiti vois peruukin ostaa kun ei hiuslaatu mitenkään maailman paksuin oo :LOL:

Leenalle tärppionnea! Ja miehelle jaksuja suomenkielen opiskeluun, ei tosiaan mikään maailman helpoin opittava.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Vautsi vau, mitä uutisia taas! Onnea Rebel! :flower:

Ihan kuin jollain olisi täällä seksielämääkin. Ilmankos on palstailut jääneet :LOL:
Niin sitä seksielämää siis OLI. Nyt sit varmasti alkoi taas se seksitön elämä. Kun eihän sitä sovi kuulemma lapsen päätä törkkiä sillä "mega lekalla". :LOL:
Mut siis juu, kyl tää "tapaus" on saanut alkunsa ihan sillä meidän "ihanalla" kylpyläreissulla :D Eli niin vilkasta täällä, et tiedän varmasti senkin. :kieh:
 
Niin ja oli mulla ihan asiaakin. Minkä kokoisia kenkiä teijän kullankerät käyttää tällä hetkellä? Mä kun ostin Rasmukselle tänään syksyksi uudet kengät kokoa 24... eihän mun vauva voi vielä noin isoja kalosseja tarvita?! :eek:

Vaatteissa meillä käytetään pääsääntöisesti kokoja 86-92, joitakin housuja on 82cm edelleen käytössä, koska nuo 86cm housut ei tuppaa pysymään tuon meijän hoikkelin jalassa enää, kun tuppaavat olee niin löysiä sitten.

Eilen Rasmuksella oli suuhygienistiaika. Siel se täti bongas kaikki komeat 7hammasta, antoi hammasharjan, neuvoi ostamaan apteekista xylitol-pastilleja ja käski lopettaa iltamaidon antamisen ennen nukkumaan menoa. Eli nyt pitäis sit antaa maito ennen hampaiden pesua... eilen onnistu, tänään ei. No tuskin tuo poika voi sitä kerralla sisäistääkään. :D

Tällaset meijän kuulumiset tänään. Hyvät yöt!
 
Kengät: Muutamat koon 20 kengät laitoin juuri pois, kun ovat liian ahtaat päältä. Neidillä siis melko korkea jalka. Mutta muuten koko 20 menee vielä, syksyllä varmaan jo 21.

Meillä suurin osa 80cm housuista on aivan liian pitkiä vielä. Roikkuvat päällä. :/

Ai niin, huomenna piti sen Audin muuttaa meille. No nyt meille tuleekin huomenna uudenkarhea Seat Leon. Mies ja autokauppias pyyhkivät tuskanhikeä otsalta.... en voi ymmärtää miksi. Nainenhan saa muuttaa mielensä, eikö? :LOL:
 
täällä käyty taas tutustumassa päiväkotiin ja ens viikon tiistaina poika alottaa siellä kunnolla :) onneks mun ei tarvi viedä poikaa, koska tiedän että mä varmaan kyynelehtisin kun sen sinne jättäsin. Kun poikakin varmasti jää sinne huutamaan.... meillä siis suunnitelmissa, että iskä vie melki aina pojan ja mä haen. iltavuoropäivät on sitte toisinpäin...
tänää käytiin poitsulle ostaan syksyks kengät, reiman tarralliset joissa pikkasen varret ja saappaat lähti myös mukaan kun kerranki löyty sellaset kokoa 20. nyt pitäs lähtee vielä kattoon parit collagepuvut kaupasta, jos sellasii löytys... Ja samalla reissulla mennään tytön kanssa kattoon meiän tulevaa koirulia, joka täytti tänää 4vkoa :heart: vielä ei oo iha varma millon meille kotiutuu, näillä näkymin 20-24.9 välisenä aikana, tänää jos pääsis sopiin tuota hakuaikaakin :)
 
heippa!

Siinahan se on taas paiva mennyt. Jarjestellyt olen tyton isoja vaatteita ja pienia laittanut pois.
Meilla on kengat kokoa 20 ja vaatteissa mennaan 80 kokoa. Jotkut isompia. Housuissa viela joku 74 menossa.
Ouluun me muutettiin. Et jos joku mamma asuu talla pain ja haluaa uusia "leikkikavereita"?!
Mies on britti ja ei se suomi todellakaan ole helppo kieli. Kovasti olen koittanut auttaa ja kannustaa.
et semmosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Niin, ja meillä on siirrytty iltarutiineissa jo siihen, että ensin annetaan maito ja sitten pestään hampaat. :wave:
Joo, ei onnistunut tänäkään iltana. Nukahti raukka käsiin :) Huomenna taas uusi yritys.

Niin, ja Tiivari, naisellahan on oikeus vaihtaa mielipidettä aina uudestaan. Meet vielä huomenna pelottelee miestä ja autokauppiasta, et jos kuitenkin vaihtaisit Seat Leonin takasin siiden Audiin :LOL:
 
Huomenta!!

Nyt alkaa tä porukka olee suht terveitä, kylläpä olikin kamala tauti, mikä sit lieneenkää oli.
Kengät on kokoa 23 ja vaatteista menee koko 86/92. Jotkut 80 cm housut menee vielä. Joo Max on "pikkasen" iso poika :D

Meillä ei iltamaitoa olla juotu enää pitkään aikaan...Puuron kanssa juo mukista maitoa ja sen jälkeen pestään hampaat. Mä meinasin kohta puoleen pistää kaikki pullot pois, Max juo oikeestaa pullosta enää maidon ennen päikkäreille menoa, satunnaisesti annan pullon ruokien välissä jos hirmu kiukkuseksi menee.

Huomenna olis tarkoitus lähtee tykkimäelle viettämään päättäjäisiä, toivon vaan että ei sada vettä.

Leena: Tervetuloa takaisin suomeen..ja miehelle tsemppiä suomen opiskelussa :flower:

Nyt pitää mennä hoputtamaan nuo koululaiset tuosta matkaan!!!
 
Heipat "taas"!

Hetken oon pois palstalta, niin täällä on melkein kaikki raskaana :eek: Onnea vaan kovasti kaikille, ihania uutisia :flower: :heart: Edelleen toitotan itelleni, et kiva kun muut saa niin meille ei enää tarvi vauvan tulla...vaikka niin kovasti tekis mieli. Mut ei.

Mehän siis oltiin 5pv Pariisissa, tultiin ma takas kotiin. Vesiputoukset ryöppys kun näki taas lapset :heart: Ja tänään mä olen taas aika kypsä niiden "kiltteihin" juttuihin :D

On muuten ihan pakko hehkuttaa: viime viikon keskiviikkona kun saavuttiin Pariisiin, mies halus välttämättä mennä illalla Eiffel-torniin. Tiesin, et nyt on jotain, koska mies inttämällä intii, että sinne on PAKKO mennä just kyseisenä iltana. No, mehän mentiin. Kiivettiin ensin joku 600 rappusta kakkos-tasanteelle, siitä hissillä ihan huipulle asti. No, kierreltiin ja räpsittiin kuvia, kunnes mies käski sulkeen silmät. Tein mitä pyydettiin, ja silmät aukaistuani miehelläni oli sormusrasia auki, jossa komeili aivan mielettömän kaunis valkokultainen timanttisormus! No mähän aloin jo siinä vaiheessa itkeen, ja mies sitten pyysi mua vaimokseen. Ollaan me siis oltu kihloissa ja menossa naimisiin, mut mies halus viela virallisesti kosia, vähän niinkun synttärilahjaksikin samalla :heart: :heart:
Meidän hääpäivä on nyt sitten päätetty. 28.8.2010.

Sit vastailua gallupeihin. Vaatteet on kokoa 86-92, vaikka neiti ei ole vielä edes varmaan 86cm pitkä. Kengät 21-22. Hampaita on ylhäällä 6 ja saman verran alhaalla.
Noiden hampaiden takia meillä ei oo annettu iltamaitoo enää pitkiin aikoihin. Tuttikin ollaan viittä vaille heittämässä pois, ollaan vähennetty sen käyttöö aika paljon. Että varmaan tossa vklopun aikana heitetään nekin sit roskiin. Ja sitä syömistä vois alkaa reenaan :kieh: Venla ei suostu millään nyt syömään itse. Ihme taantuma. No, ehkä mä kestän =)

Syövätkö muiden Kullankerät riisiä?. Meillä ei Venla suostu syömään riisiä, ei sitten millään. Räkii ja sylkee pois, vaikka antais edes yhden jyväsen. Oon keittäny ihan muusiks asti ne riisit, siltikään ei mene. Ja ei, vaikka mitä sekoittais sen riisin kans. Aina onkii jollain ne jyvät ja sylkee pois. No, eiköhän sit jossain vaiheessa. Kaikki muut ruuat kyllä kelpaa.

Nyt alkoi lyömään ihan tyhjää :eek: Poistun siis =)

Hyvää viikonloppua kaikille!!
 

Yhteistyössä