Täällä väsynyt äiti taustalta :wave: Mua alkaa nyt oikeesti vituttaan nää meijän yöt |O ja kun joka paikasta vaan toitotetaan, että kyllä se herääminen sitten loppuu, kun imetys loppuu :kieh:
mä haluan tästä jotain faktaa, kiitos :attn: en rupee "turhaan" lopettaan.
Mutta kun sais edes yhden yön nukkua, tai edes 5h putkeen niin sekin jo auttais :kieh: alkaa meikäläinen muistuttaan kävelevää zombia :snotty:
No se siitä valivali-osuudesta...
Eilen käytiin painokontrollissa ja hienostihan sitä oli lisää tullut, eli
mitat nyt 10715g ja 80,7cm
Sanoja ei vielä montaa tuu: äiti, tissi, vauva, koira ja joo jos jotain kysyy. Potta=pokka ja vaippa= pava. Mutta pikku hiljaa
Tänään koitettiin taas vaipattomuutta, iskin potan keskelle olkkaria ja sanoin, että mee potalle kun pissattaa. Ja sinne meni 2 kertaa ihan ite ja pissat sai aikaan
Sitten hetken päästä istuin tässä koneella, likka seiso vieressä ja yhtäkkiä läsähti pashat lattialle, ilman mitään ähinöitä |O ja koira salamana paikalla, ennen ku ehdin kissaa sanoo :$ helvetin paskansyöjä |O
Tän hetken IN on nukke, sitä hoivataan, laitetaan potalle, syöttötuoliin ja työnnetään taaperokärryllä
Pukeminen ja vaipanlaitto on tuskaa ja syöttää ei saa kun joskus. Minä itte-vaihe on alkanu |O
Hampaidenpesukin suju ennen oikein mallikkaasti, mutta nyt minä itte ei anna koskee ollenkaan ja tyytyväisenä vaan pureskelee harjaa :kieh:
Täällä ei haaveilla minkään sortin perheenlisäyksestä, sattuneesta syystä :kieh:
Vaikka oonkin väsynyt ja vittuuntunut ja kaikkee, niin musta on ollu ihanaa käydä töissä, vaikka kotona oli kivaa niin olihan se helvetin tylsää ja puuduttavaa ja käytiin vaan toistemme hermoille turhaan :kieh:
Mutta nyt ois varmaan aika kallistua taas vaakatasoon, että jaksaa taas herätä 4.20 |O :kieh: