Vuoden 2006 vaunut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Milloin brion tai muidenkin vaunujen uudet kuosit (2006) tulevat/tulivat kauppoihin? Meillä vaunujen osto edessä ja brion 2005 kuosit eivät mielytä silmää niin hirveästi.
Kiitos sille joka viitsi vastata!
 
Emmaljungalla on ainakin osasta merkeistä (tuplat tulevat aina "myöhässä") myynnissä jo 2006 värit ja mallit. Brion edustajalla ei olla käyty lähiaikoina, mutta luulisin, että jollei ole vielä Briolta uusia tullut niin ennen joulua on varmaankin.
 
Brion 2006 värit on jo kaupoissa, ainakin Joensuussa. Ja on muuten hyviä värejä!! *käy varaamassa omansa tällä viikolla* Itsekin meinasin ottaa 2005 vaunut kun en tienny miten pitkään menee mut onneksi odotin!
 

Similar threads

Yhteistyössä