2006 vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milloin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milloin?

Vieras
Milloin tulevat uudet lastenrattaat ja yhdistelmävaunut kauppoihin? Tarkoitus olisi lomalla lähteä kiertelemään, mutta odotan kovasti näkeväni uudet mallit. Vanhat kuosit eivät juuri sykähdytä meikäläistä.

Eli milloin uudet mallit tulevat myymälöihin?! Oma loma viikomma 35, onko liian aikaisin shoppailua ajatellen?

Tänks ja mukavia odotuksia kaikille!

No mulle sanottiin ainakin Vantaan Lastentarvikkeessa, että heille tulee uudet mallit loka-marraskuussa. En sitten tiedä, kuinka paljon vaihtelee per vaunujen merkki / liike.

Hitsi kun takkuaa, ja tuli viesti kahteen kertaan. Onko tää vaan mun kone vai Sonera? Vaihdoin just nimittäin selaimen explorerista firefoxiin.

Anteeksi neidit ja rouvat, ei ole tarkoitus toistaa itseään :-)

Lisää kommentteja kiitos. Voipi olla, että jää vaunut vielä syyskuun alussa ostamatta, jos vasta noin myöhään uusia tulossa...

Hkiin suurimpaan osaan liikkeistä tulossa vuoden 2006 mallit vasta marras-joulukuun vaihteessa. Vanhat kun myydään sitten vasta tammikuussa alessa pois tieltä.

Mitä mä oon uusia malleja kuvista nähnyt niin oon ihan tyytyväinen että hankin omamme jo hetki sitten.

Saksan-reissulta haalin esitteitä muutama viikko sitten.:) Luulisi, että niitä alkaisi pian netissäkin leviämään..

Kokeileppa erilaisia hakukoneita josko löytyisi.

Meillä on la marraskuun alkupuolella ja siitä syystä ""jouduttiin"" ostamaan viime viikolla vaunut alesta, kun sanoivat, että emme ehkä ehdi saada uudesta mallistosta vaunuja itsellemme ennenkuin vauva syntyy, ja vanhat voivat loppua kesken. Hankittiin Emmaljungan Ceroxit Lastentarvikkeesta Vantaalta ja alea saatiin lisävarusteista, Ceroxit eivät olleet alessa. Onneksi vielä löytyi se ihanin värikin varastosta!

Minkä värisiä tai kuosisia rattaita on ensi vuonna tulossa? Nyt kun kaikki mustaa/tummansinistä/armeijan harmaata tai vihreää. Jatkuuko sama linja vai löytyykö muun värisiä muualta, omalla paikkakunnalla vaihtoehdot masentavia :-(

Me ostettiin tosi nätit beige-tummanpunaiset vaunut juuri Brion 2005 mallistosta. Itsekin katselin vähän masentuneena niitä mustia ja harmaita, mitkä kyllä varmaan olisi käytännölliset väriset. Näissä oli kyllä aika tumma pohja, eli kura ei (toivottavasti) näy.

Ainakin ""ulkolaisissa"", esim. jenkkiläisissä tuntuu olevan paljon mintunvihreää, vaaleanpunaista, vaaleansinistä, limeä, vaalea lila.... eli jos väriä kaipaa niin kannattaa lykätä vaunujen osto sinne joulukuulle. Uskoisin että osa noista tulee suomeenkin.

Meille ostettiin mustat jo ihan puhtaanapidon helppouden takia ja alesta saatiin 2005 malli.