Vttu kun vois joku asia joskus sujua...!!! Todellakin räjähdän kohta!

Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
mä soittaisin ihan ekana appiukolle ja sanoisin että JOS todella hänellä ei ole mitään menoa voisi vaikka lähteä kyytimään sinua ja lasta tarkastukseen ja sitten sinne puistoon. Pitäähän tuon verran aikuisen ihmisen ymmärtää, varsinkin kun teidän auton tarve johtuu ihan teistä riippumattomista syistä :headwall:

Riittäis se auto, päästäis koko perhe reissuun. Kun pitää tota esikoispojankin juttua kysellä kardiologilta. Hänellä ei ole aikaa varattuna, mutta merkillisiä oireita...

Ihan turha sille ukolle on sanoa mitään, oma maha ja oma kalja on ne tärkeimmät jutut... Kutut muista :(

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
jos ei ole pakottavaa tarvetta mennä taxilla ei ne maksa ku bussimatkan maksun. siin kelan matkakorvlapussa on lisätietoja johon voit pyytää hoitajaa tekee vaik tekstin sydänvikainen infektioherkkä lapsi, saattaja välttämätön

jos siis hoitaja suostuu.mä ainakin oon välillä tehny jotain tohon suuntaan

Niin mä ajattelinkin... Se taksikyyti Raumalta Poriin ja takaisin maksaa ihan kivasti, kun kela ei korvaa kuin bussimatkan :/

No mistä hemmetistä semmosen yhtäkkiä vuokraa?? Kun en vielä tiedä mitä se appiukko meinaa, mies on siellä nyt.

Vakuutusyhtiö ei korvaa meille yhtään mitään, pelkkä liikennevakuutus... Eikä se narkkari maksa mitään, ei sillä ole rahaa :headwall: Ulosotossa muutenkin niin paljon, että me ollaan listan hännillä.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
jos ei ole pakottavaa tarvetta mennä taxilla ei ne maksa ku bussimatkan maksun. siin kelan matkakorvlapussa on lisätietoja johon voit pyytää hoitajaa tekee vaik tekstin sydänvikainen infektioherkkä lapsi, saattaja välttämätön

jos siis hoitaja suostuu.mä ainakin oon välillä tehny jotain tohon suuntaan

hoitajalla ei ole oikeutta kirjoittaa taksilappuja, tiedän sen kun olen hoitaja,ja siihen tarvitaan tod. lääketieteellinen syy että lääkäri sen kirjoittaa... osa kelan konttoreista on asiasta tosi tarkkoja

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
No mistä hemmetistä semmosen yhtäkkiä vuokraa?? Kun en vielä tiedä mitä se appiukko meinaa, mies on siellä nyt.

Vakuutusyhtiö ei korvaa meille yhtään mitään, pelkkä liikennevakuutus... Eikä se narkkari maksa mitään, ei sillä ole rahaa :headwall: Ulosotossa muutenkin niin paljon, että me ollaan listan hännillä.

NO teillähän on huonosti asiat. Toivottavasti ukkos saa isänsä puhuttua järkiinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

NO teillähän on huonosti asiat. Toivottavasti ukkos saa isänsä puhuttua järkiinsä.

No toivottavasti. Vähän epäilen kyllä :(

Ja joo, 1600e remppa autoon, täysin sen uuvatin vika, eikä kukaan korvaa mitään. Se saa siis ihan vapaasti vaikka rynniä muidenkin autoihin, eikä sen tarvitse vastata teoistaan tai korvata, kun ei sillä ole rahaa.
Melko reilua. Melko halpaa meille.
Prkl.

miksi ihmeessä appesi on velvollinen lainaamaan sulle autoasi?
onko lapsesi lääkäri yksityinen kun huomenna on lauantai ja julkisella puolella ei pkl ole toiminnassa?

etkö itse pysty hoitamaan perheesi asioita?????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
onko lapsesi lääkäri yksityinen kun huomenna on lauantai ja julkisella puolella ei pkl ole toiminnassa?

Eihän se olekaan. Mutta se lupasi. Jos olisi sanonut että EI KÄY, niin olisimme saaneet äidiltäni auton lainaan. On vähän pakkotilanteita, kun en voinut ennalta tietää että joku pässi juoksee auton tuulilasista läpi :headwall: Että se vituttaa, kun se ukko lupasi että saadaan auto lainaksi kontrollipäiväksi, ja nyt se ilmoittaa edellisenä iltana että ettepä saakaan, vaikkei sillä edes ole mitään menoa. Mun mielestä se on.. no, aika pirun epäreilua toimintaa.

Lapsen lääkäri on Helsingin Lastenklinikalta, hän käy Porissa joka kuukausi yhtenä lauantaina. Koska täällä meilläpäin ei ole lastenkardiologia mailla halmeilla.

Jäikö joku vielä kalvamaan mieltäsi?

Uah |O Lähimmäisiään ei sitten auteta vaikka mikä olisi?

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:

Ja ottaa aivoon, kun ois voinut ilmoittaa vaikka AAMULLA että ei lainaa. Olisimme saaneet auton äidiltäni. Nyt en enää saa, kun äiti on saaressa kera kotiavaintensa :(

Ja ottaa aivoon, kun ois voinut ilmoittaa vaikka AAMULLA että ei lainaa. Olisimme saaneet auton äidiltä ni. Nyt en enää saa, kun äiti on saaressa kera kotiavaintensa :(

Mä lainaisin meidän autoa, mutta te ootta pikkasen liian kaukana
:hug:

Ja ottaa aivoon, kun ois voinut ilmoittaa vaikka AAMULLA että ei lainaa. Olisimme saaneet auton äidiltä ni. Nyt en enää saa, kun äiti on saaressa kera kotiavaintensa :(

Mä lainaisin meidän autoa, mutta te ootta pikkasen liian kaukana
:hug:

Mies soitti. Ei appi lainaa.

Hitto kun tekis mieli upottaa suohon se. Kun HÄN EI PÄÄSE KAUPPAAN SITTEN. Hän asuu 500m päässä kaupasta ja on täysin liikuntakykyinen, ainut mikä vaivaa on saamattomuus.

Perkelettäkö meni lupaamaan jos ei kuitenkaan lainaa. Kun sen varaan laskettiin koko reissu.

No, ei auta mikään, meen bussilla pojan kanssa sitten. Mut arvatkaa muistanko tämän, seuraavalla kerralla kun se äijä ruinaa meiltä rahaa kun sillä ei ole varaa maksaa huushollinsa vuokraa?!?! |O

Sanot sille lääkärille, että sä tarvit taksilapun meno-paluu, että et olisi millään muuten päässyt, kun linja-autojen aikataulut ei sovi. Saat sen lapun ja annat sen paluumatkan jälkeen taksikuskille, niin sun tarvii maksaa vain omavastuu vajaa 10 euroa. (taksi hakee loput kelalta suoraan) Taksille sanot mennessäsi, että odottaa sua tai tulee hakemaan heti sen taksilapun (tulomatkasta) hoitajalta tms. Ja jos taksari tulee itse sitä hakemaan eikä jää odottamaan teitä, pyydät sitten itse vielä paluumatkaa varten lapun.

No, mutta nythän teillä on isompia menoeriä, niin ei tartte edes tekosyyn varjolla kieltäytyä. Ja minä ainakin kuittailisin ankarasti samalla kun kieltäydyn lainaamasta...

No nyt se sit lainaakin :o En tiedä mitä toi ukko sille sanoi...... :whistle: :whistle: No onneks lainaa nyt, mutta ois varmaan voinu vähän vähemmälläkin taistelulla lainata. On taas sota pystyssä, ihan varmasti... Kun ei se sitä sovinnolla ole antanut :whistle:

Miksei kela korvaa??Täällä ainenkin korvaa taksikyydin,tietty omavastuuta jää mutta pääsee ainenkin ovelta ovelle.Lääkäriltä voit pyytää todistuksen taksia varten!

ps.appi on pyllystä.. :laugh:

Tai ehkä se ei olekaan sittenkään niiiiin pyllystä mutta vähän kuitenkin.. ;)
*luki lainaa sittenkin viestin*

Voi kilin jokin tommosia soutajia ja huopaajia!! :kieh: Appiukkoasi tarkoitan.
Hyvä jos tosiaan saatte sitä autoa mutta miten tommoseen äijään voi luottaa? Ettei itse lähde sillä autolla mihinkään...
Jos ei aikuinen ihminen heti reilusti osaa sanoa ettei sovi niin sitten on kyllä turha ruveta puheitaan perumaan enää! Nih!

Alkuperäinen kirjoittaja Tenavat:
Miksei kela korvaa??Täällä ainenkin korvaa taksikyydin,tietty omavastuuta jää mutta pääsee ainenkin ovelta ovelle.Lääkäriltä voit pyytää todistuksen taksia varten!

ps.appi on pyllystä.. :laugh:

Tai ehkä se ei olekaan sittenkään niiiiin pyllystä mutta vähän kuitenkin.. ;)
*luki lainaa sittenkin viestin*

No kun kela korvaa kai sen halvimman mahdollisen mukaan, eli bussi / oma auto.

Yhteistyössä