Kyllä "pikkuusen" kyrsii tällä hetkellä! Älä lue jos ei kiinnosta turhanpäiväinen valitus

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla oli koulua kahteen asti. Linja-auto olisi lähtenyt 13.40, mutta ajattelin että meen vasta sillä autolla joka lähtee 15.05. No odottelin sitä autoa matkahuollon pihassa, mutta kun sitä ei alkanut näkyä niin menin sisälle kysymään, että missä se auto on. No se auto aloottaa kulkemisensa vasta huomenna! |O :kieh: :headwall:

Onneksi exä on samalla paikkunnalla töissä, niin pääsen nyt sitten hänen kyytissään. En mä muuten millään pääsisi hakemaan likka neljältä hoidosta, koska seuraava auto lähtee vasta 16.05.

Mutta on hemmetin kiva, että aikataulussa lukee, että ajat ovat voimassa 10.8 lähtien ja silti ei auto kulje. :kieh: Meillä ainakin alkoi jo viime viikolla koulu, mutta kun ei pitää mennä peruskoululaisten koulujen mukaan. :snotty:

Joo vali vali.

Minäkin olen kerran odottanut pitkänmatkan autoa, jonka piti aikataulun ja asemalla pyörivän (televisio ruudulla) päivittyvän aikataulun mukaan kulkea. Kun ei autoa kuulunut, kysyin saman firman toisen vuoron kuskilta, että mitähän sille autolle on käynyt. Ja vastaus oli, ettei se vuoro kulje pyhänä |O Siis kyllähän minä tiesin, ettei kaikki vuorot kulje pyhinä, mutta miksi sitä ei ole voitu päivittää edes siihen näytölle :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Minäkin olen kerran odottanut pitkänmatkan autoa, jonka piti aikataulun ja asemalla pyörivän (televisio ruudulla) päivittyvän aikataulun mukaan kulkea. Kun ei autoa kuulunut, kysyin saman firman toisen vuoron kuskilta, että mitähän sille autolle on käynyt. Ja vastaus oli, ettei se vuoro kulje pyhänä |O Siis kyllähän minä tiesin, ettei kaikki vuorot kulje pyhinä, mutta miksi sitä ei ole voitu päivittää edes siihen näytölle :headwall:

Just, todella kivaa! :kieh:

Tuttua. Noin oli jo mun opiskeluaikoina, aikatauluissa luki toista mutta käytännössä eivät kulkeneet tietyt vuorot ennekuin peruskoulut alkoi.

Oli se kivaa ensin kulkea kävellen ison kassin kanssa opiskelija-asunnoilta keskustaan pari kilometriä ja siellä asemalla sitten aikansa odoteltua todettua että eipäs kuljekaan.
Ja silloin EI ollut kännyköitä yleisesti käytössä vielä. Ei kun talsi takaisin koululle ja soito kortilla kotiin että voisko jonkun vanhemmista joku tulla hakemaan lauman kotiin hinkuvia opiskelijoita...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tuttua. Noin oli jo mun opiskeluaikoina, aikatauluissa luki toista mutta käytännössä eivät kulkeneet tietyt vuorot ennekuin peruskoulut alkoi.

Oli se kivaa ensin kulkea kävellen ison kassin kanssa opiskelija-asunnoilta keskustaan pari kilometriä ja siellä asemalla sitten aikansa odoteltua todettua että eipäs kuljekaan.
Ja silloin EI ollut kännyköitä yleisesti käytössä vielä. Ei kun talsi takaisin koululle ja soito kortilla kotiin että voisko jonkun vanhemmista joku tulla hakemaan lauman kotiin hinkuvia opiskelijoita...

No jos en olisi päässyt exän kyytissä niin olisi pitänyt odottaa sitä myöhempää autoa ja jonkun muun olisi pitänyt hakia likka hoidosta. Ja mua olis kyrsinyt vieläkin enemmän... :kieh:

Yhteistyössä