Valitan taas turhasta... älä lue jos ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Niin siis... Lapset on isällään tänään, ja tulee vasta huomenna kotiin. Sanoin nyksälle jo alkuviikosta, et näin saattaa olla, ja et ois kiva tehä jotain yhdessä.
Nyksällä on ollu monta päivää aikaa keksiä jotain yhteistä tekemistä, mutta hänen päähän ei oo pätkähtänyt yhen ainoota ideaa. Tai no joo, myönnettäköön, hän ehdotti että mennään syömään ja leffaan.
Syömään vois mennäkkin, jos hän nyt keksis et mihin ravintolaan. Yleensä mä joudun aina päättämään, tai ainakin keksii sata vaihtoehtoo joista valitaan. Leffoissa en käy juurikaan, ku en tykkää. Voisin periaatteessa lähteä silti katsomaan jotain pätkää, mutta niin monesti on jo tapahtunut niin, et mennään leffateatteriin, ja tullaan pois kun ei siellä pyöri mitään mitä ukko haluis kattoo. Mulle oikeestaan kävis melkein mikä vaan (paitsi bondi....)
Oonko mä liian vaativa, kun tahdon et ukko edes joskus päättäis mitä tehdään? En jaksais aina olla ideanikkari ja järjestää jotain. Kotona en haluu nyhjätä kun sitä voi tehdä silloinki ku lapset on paikalla. Baariinki suostuisin lähtee, vaikka en juo ite, mut ukko ei keksi muita paikkoja ku tn lähipubin, jonne en selvinpäin lähde (arvatkaa juorujen määrä kylällä jos en juo lähikuppilassa...)

Tulipa pitkä valitus, mutta ärsytys on suuri. Alkaa tuntuu siltä et meen mieluummin mutsin luo syömään mustikkapiirakkaa ku oon ukon kanssa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nauttija:
jos ukko on sellanen että ei osaa ehdottaa ja päättää niin nauti sinä siitä että saat itse keksiä mitä teette? kelpaako sille sun ehdotukset kuitenkin?

Kelpaa sille. Mut en jaksais aina olla se joka ideoi... Tuntuu et ukko luulee et jos se ei ehdota mitään niin nyhjtään vaan kotoa, ja koko iltaa en kyl jaksais...

Sama vika rahikaisella! |O Aina saa itse järkätä kaiken ja jopa melkein ostaa kaikki lahjansakin. Miehellä kun on niistäkin ajatus, että jos hällä nyt ei vaikka mun syntymäpäivänä oo kauheesti rahaa, niin ei muisteta ollenkaan. Jotenkin kuvittelee ettei mulle voi tuoda mitään, joka ei maksa vähintään satoja euroja ja aina tuo esim. kaksi pakettia, joka on sekin helvetin ärsyttävää. Siis että vetää lahjojenkin oston aina överiksi! |O Ei ymmärrä, että tärkeintä olisi että muistaisi. Ihan vaikka yksi ruusu riittäisi ja olen hänelle siitäkin monta kertaa sanonu. Ei mene perille, ja lähes poikkeuksetta joutuu pettyyn. Joko tulee aina vähintään kaksi pakettia tai sit ei ollenkaan.

Ja tosiaan tuo järjestely. Ei kyllä mitään viitsi järkätä esim. yllätyksenä. Sanoo vaan, että kun mä tykkään järkkäillä, niin järkkäile sitten. Ois se joskus kiva tulla ns. valmiiseen pöytäänkin, vaikka siitä järkkäilystä tykkäänkin.

Tärkeintä ois siis se, että toinen näyttäis pienin elein, että välittää ja ajattelee mua! Mutta kun ei niin ei! |O :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Sama vika rahikaisella! |O Aina saa itse järkätä kaiken ja jopa melkein ostaa kaikki lahjansakin. Miehellä kun on niistäkin ajatus, että jos hällä nyt ei vaikka mun syntymäpäivänä oo kauheesti rahaa, niin ei muisteta ollenkaan. Jotenkin kuvittelee ettei mulle voi tuoda mitään, joka ei maksa vähintään satoja euroja ja aina tuo esim. kaksi pakettia, joka on sekin helvetin ärsyttävää. Siis että vetää lahjojenkin oston aina överiksi! |O Ei ymmärrä, että tärkeintä olisi että muistaisi. Ihan vaikka yksi ruusu riittäisi ja olen hänelle siitäkin monta kertaa sanonu. Ei mene perille, ja lähes poikkeuksetta joutuu pettyyn. Joko tulee aina vähintään kaksi pakettia tai sit ei ollenkaan.

Ja tosiaan tuo järjestely. Ei kyllä mitään viitsi järkätä esim. yllätyksenä. Sanoo vaan, että kun mä tykkään järkkäillä, niin järkkäile sitten. Ois se joskus kiva tulla ns. valmiiseen pöytäänkin, vaikka siitä järkkäilystä tykkäänkin.

Tärkeintä ois siis se, että toinen näyttäis pienin elein, että välittää ja ajattelee mua! Mutta kun ei niin ei! |O :kieh: :headwall:

Mun ex oli ihan samanlainen...noh onneks on nyt ex :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä on noin vaikee päätää menopaikkaa, pysykää kotona. Vuokratkaa elokuva kotiin ja kattokaa leffa kotona.

Mutku mä en haluu olla kotona! Sen kerran ku lapset on isällään, eli voi vapaasti poistua ovesta myös nukkumaanmenoajan jälkeen, ei huvittais lainkaan jäädä sisätiloihin mätänemään. Varsinkin kun ei ole huomenna työpäivää, eli ei haittaa jos ei ehdi ajoissa nukkumaan.
Mä kyllä keksin varmasti jotain tekemistä, mutta miks aina minä?

Yhteistyössä