A
"aapee"
Vieras
Ei se mitään, onhan se keljua, kun meinaa sattua onnettomuus ja saa vielä haukut päälleen, mutta aina kannattaa pistää kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun ei käynyt kuinkaan. Ne säikäyttää ja jää mieleen nuo tilanteet pitkäksi aikaa. Minä ajoin pienen peltikolarin yhdessä risteyksessä 25 vuotta sitten, enkä vieläkään mene siitä muistamatta tapausta...
itse oon ajanu 20vuotta ilman kolareita ja läheltä piti-tilanteita. Ja todella väistän aina kun huomaan et jalankulkija pyrkii tielle. Lapsia jos on niin hidastan sittenkin vaikka lapsi ei osoita merkkejä tien yli menemisestä. Mutta tuosta valopäästä ei voinu mitenkää arvata että tekee noin. oon kerran ollu silminnäkijänä vasyaavas tilantees,papparainen ajoi pyörällä liikenneympyrään ja hän vaikutti siltä että jatkaa matkaa suoraan(mäkin siirryin vaunujen kaa syrjempään kun kuvittelin et pappa tulee meidän ohi) mut se kääntyikin yhtäkkiä ja ylitti tien jääden auton alle koska se autoilijakin luuli sen jatkavan matkaa suoraan. Poliisit totes et pappa on syyllinen.