voitteko uskoa!!! mieheni veljen tuleva vaimo..

• Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
kielsi meiltä liudan nimiä mitä EMME saisi tulevalle vauvalle antaa! ajattelivat "varoittaa" jo näin etukäteen ettemme valitsisi 10 nimestä omalle lapsellemme nimeä!! minusta tämä on ihan uskomatonta! heillä siis ei ole lapsia vielä.
ja kehtasi vielä viestin loppuun laittaa "kun emme tienneet että niin nopeasti alkaisitte hommata lapsia, mutta tapansa kullakin" <- loukkaannuinko ja kiehahdinko turhasta!?

ilmoitin hänelle että valitsemme sen nimen lapselle minkä haluamme, eikä siihen ole kenelläkään puuttumista!

vieras
Minkäikäisistä ihmisistä kyse? Te vissiin hankitte lyhyemmän seurustelun jälkeen lapset kuin he, ja nyt tämä tuleva vaimo on nyrpeissään teidän vauvasta kun itsellä ei ole mitään?

Nimivaraus.

Ei vaan, oon mäkin ilmoittanut hyvissä ajoin nimet, jotka mä aion antaa omalleni. Jos siskoni tai kälyni tai kaverini silti päätyy samaan nimeen, niin sittenhän päätyy, eipä kaiva mun olotilaani. Aion käyttää sitä nimeä silti. :D

Kyllä mua ottas tollanen pattiin. Ei nimet ole kenenkään yksinomaisuutta.

olisivat tehneet mukuloita, vaikka ne 10, ennen teitä niin ei tartteis olla pelko persiissä että "viette" jonkun "heidän" nimistään.

hellu
No joo, en minäkään kuuntelisi jos joku alkaa määräilemään minkä saan lapselleni nimeksi antaa ja minkä en.. Pöh..senkus laitatte vaan minkä tahdotte, olkoonkin yksi niistä nimistä jonka "varasivat"

Oikein olet vastannut! Hitsi jos joku uskaltais meille tulla tuolleen sanomaan niin puhelinlinjat varmaan palais! Ja jos joku tuosta listalla olevista kuulostaa hyvältä niin silloin myös laitatte sen, älkääkä ilmoittako ennen ristiäisiä lapsen nimeä.

täti
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
kielsi meiltä liudan nimiä mitä EMME saisi tulevalle vauvalle antaa! ajattelivat "varoittaa" jo näin etukäteen ettemme valitsisi 10 nimestä omalle lapsellemme nimeä!! minusta tämä on ihan uskomatonta! heillä siis ei ole lapsia vielä.
ja kehtasi vielä viestin loppuun laittaa "kun emme tienneet että niin nopeasti alkaisitte hommata lapsia, mutta tapansa kullakin" <- loukkaannuinko ja kiehahdinko turhasta!?

ilmoitin hänelle että valitsemme sen nimen lapselle minkä haluamme, eikä siihen ole kenelläkään puuttumista!
No voi pyhä pamaus sentään! Mitä VEETUA se miehen veljelle tai tulevalle vaimolle kuuluu, että koska miehesi ja sinä aiotte lapsia hankkia tai lapsen nimi?

Onko tuo veljen tuleva nainen jossain hoitolaitoksessa vai onko sillä lääkkeet loppu/väärä lääkitys tai onko se 12-vuotias :eek:????

nimetön
ja ei tulisi mieleenkään mennä kenellekkään sanomaan ettei saisi valita jotain tiettyä nimeä, YMMÄRTÄISIN kyllä, jos olisi joku suvussa kulkeva nimi, mutta että 10 itseään miellyttävää nimeä "omii" tuollalailla.. pistää nii vihaksi.

No ainahan sitä voi yrittää varata mutta jos niistä nimistä sattuukin jokin omalle vauvalle sopimaan niin kärvistelköön veljen vaimo siitä keskenänsä... Eri asia ehkä olisi jos olisi vain 1 nimi ollut jo pitkään mielessä tms mutta kyllä sitä nimeä silti voisi käyttää... kummallisia nuo ihmiset joskus

hillamarja
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Nimivaraus.

Ei vaan, oon mäkin ilmoittanut hyvissä ajoin nimet, jotka mä aion antaa omalleni. Jos siskoni tai kälyni tai kaverini silti päätyy samaan nimeen, niin sittenhän päätyy, eipä kaiva mun olotilaani. Aion käyttää sitä nimeä silti. :D
samoilla linjoilla.... vähän se harmitti kun kaverit otti kuitenkin ykkösnimen

nimetön
itseasiassa en muista listalta kun 1 nimen. ja en aijo sitä listaa uudelleen edes lukea läpi! jos nimi sattuu listalle niin se on sitten heidän ongelma.. oli vain pakko purkaa jonnekkin tämä uskomaton tilanne..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
naisen olen kerran nähnyt ja taitanee riittää.. onneksi välimatkaa on parisataa km!!
Tuliko tuo viesti sulle tekstarina tai sähköpostissa?

Mun anopilla ei ole sähköpostia, tekstarin voisin laittaa sille kommenteilla eteenpäin. Jälkeen sitten soittaisin, että "hups, lähtipä viesti väärään nroon..." ja kuuntelisin tyytyväisenä toisen miniän maineen ropinaa lattianrakoihin.

Mutta mä olenkin ilkeä :saint:.

Yhteistyössä