voitteko uskoa!!! mieheni veljen tuleva vaimo..

• Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
ja mieheni sanoi itse ettei edes usko että hänen veljensä tietää mitä emäntänsä on tekstannut.. hän on vähän omaperäisempi ja äkäisempi tapaus.. :( noh.. tosin minä en huolta kanna jos eivät esim ristiäisiin tule.

siis uskomatonta..mä ymmärtäisin että just jos olis yks nimi niin sen ilmoittais..ehkä törkeintä tossa oli kuitenkin puuttuminen teidän lapsensaanti "aikatauluun"!
ja jos 10 meinaa tehdä kun kerta nimietkin on varattu niin ehkä kannattais jo aloittaa :LOL:

nimetön
hormoonit muutenki hyppii ja oon äkänen ku ampiainen, nii sitte joku tulee ja tuollaista kehtaa laittaa niin ette tiedäkkään kuinka sisällä leimahti!! niin ja heiltä ei ole tullut edes onnitteluja raskauden johdosta. ainoastaan tuo "käsky" mitä nimiä ei saa käyttää.. vaikka en minä onnitteluja odottanutkaan..

nimetön
mutta pari taisi olla sellaisia mitkä on ihan äänneen tullut sanottua joskus.. siis kun nimeä jo vähän mietitty, raskauteni on siis aika alussa.. mutta ihmettelen että jos he ovat nimiä jo miettineet ennen raskautta niin miten sitten ajattelivat ettei meillä mitään nimiä ole mielessä käynyt... :( (sekavaa sepostusta tulee..)

Onpas lystikäs nainen, mainio kerrassaan :D

Ehdottaisin, että haistatat kukkasen. Ja vastaa sille (listan nimillä siis), että "ajattelimme Esko Pentti Ilmaria, mutta voimme jättää Ilmarin sinun mieliksesi pois, ellemme ehdi käyttää sitä seuraavalle lapsellemme".

Ehkä sillä on vaan outo huumorintaju, eikä ollut tosissaan...?

nimetön
pyysi vielä ettemme paljastaisi nimiä kenellekkään.. ilmeisesti kun aikovat ne 10 lasta tehdä.. :D (tuskin)ajattelin vain että onkohan laittanut viestiä myös toiselle veljen vaimokkeelle jos he vaikka vielä tekisivät lapsia.. niin on niitäkin sitten "varoiteltu" koska ei halunnut että serkuksilla olisi tulevaisuudessa sama nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
kielsi meiltä liudan nimiä mitä EMME saisi tulevalle vauvalle antaa! ajattelivat "varoittaa" jo näin etukäteen ettemme valitsisi 10 nimestä omalle lapsellemme nimeä!! minusta tämä on ihan uskomatonta! heillä siis ei ole lapsia vielä.
ja kehtasi vielä viestin loppuun laittaa "kun emme tienneet että niin nopeasti alkaisitte hommata lapsia, mutta tapansa kullakin" <- loukkaannuinko ja kiehahdinko turhasta!?

ilmoitin hänelle että valitsemme sen nimen lapselle minkä haluamme, eikä siihen ole kenelläkään puuttumista!
Tuosta hänen lähettämästä viestistä tulee mieleen että hän on vähän katkera kun te "ehditte ensin" lapsia hankkimaan. Laita hälle ihan v**tuilleksesi viesti, et kiitos vinkistä, oli hyviä nimiä, tulevan lapsen kaikki 3 nimeä ovat listalla :kieh:

Kyllä muakin harmittaa, jos sisko kerkee saamaan toisen tytön (niillä siis esikoinen tyttö ) ennen ku meille syntyy tyttö (jos joskus syntyy) ja antaa sen nimen mikä me ollaan ajteltu. Mut ei sille sit voi mitään, valitaan joku toinen. Etukäteen ei sen takia nimeä paljasteta eikä varsinkaan varata. Onhan niitä kivoja nimiä paljon mistä valita ja mielikin voi muuttua moneen kertaan.

Ihan aiheesta kiehahdit ja hyvin viestiin vastasit. Jos vetää herneet, niin oma on murheensa. :kieh:

*Muoks* Toi teidän "aikatauluun" puuttuminen oli kans aika törkeetä... Eihän se muille kuulu mitä kukakin tekee missäkin vaiheessa.

vieras
oikeesti kuulostaa siltä että heillä on vaikeuksia raskautua, ja yritetty on ja siksi heistä tuntuu että heidän olisi kuulunut saada ensin vauva uutisia kertoa...
kokemusta asiasta on itsellä, tuntuu että tiset "etuilee" mutta ei kyllä mieleeni tullut tuollaisia sanoa toisille. väärin toimii

nimetön
toisaalta mussa alkaa vissii joku pikku-piru nostamaan päätään kun hän ilmeisesti luuli että me ilman mutinoita sen edot hyväksyttäisiin. pitäisiköhän minunkin (heillä siis on tulevana kesänä häät) niin ilmoittaa lista häävalsseja mitä hän ei saa valita koska me SAATAME joskus vielä mennä naimisiin ja haluta juuri se häävalssi "itsellemme" :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
toisaalta mussa alkaa vissii joku pikku-piru nostamaan päätään kun hän ilmeisesti luuli että me ilman mutinoita sen edot hyväksyttäisiin. pitäisiköhän minunkin (heillä siis on tulevana kesänä häät) niin ilmoittaa lista häävalsseja mitä hän ei saa valita koska me SAATAME joskus vielä mennä naimisiin ja haluta juuri se häävalssi "itsellemme" :D
:D tehkääpä se, ainakin 10 valssia ja muutama marssi listalle kans varaukseen..

Mutta voi jessus..
Joskus kavereiden kanssa isomahoina mietimme mitä nimiä antaisimme lapsillemme (meitä siis oli kolme kaverusta samaan aikaan raskaana ), monia samoja "haavenimiä" tuli, lopullisia ei paljastettu ja yksi vaihtoehtona ollut on visusti salaisuutena vieläkin, jospas seuraava lapsi (jos joskus vielä tulee lapsia) olisi sen nimisen näköinen..
Meillä molempien lasten nimet on päätetty lopullisesti vasta kun olemme nähneet vauvan, pojan kohdalla oli pari vaihtoehtoa, tytön kohdalla oli vain yksi ja siltä hän ei näyttänyt, nimi sitten tuli vähän "puuntakaa" yllärinä meillekin.. :D

i
Ite en paljastanu kenellekkää meidän lapsen nimee. Siinähän olis joku valinnu saman. Yks hailee.
Itelle mainittiin kyl ett yks nimi on varma, joka tulee omalleen ja on ns.varattu. Onneks nimi sellanen, jota en ite oo ees harkinnu;)

vieras
Uskomatonta käytöstä! Tosiaan taitaa olla aika kateellinen sinulle kun saatte vauvan. Jätä kommentit ihan omaan arvoonsa. Jotenkin pitäisi kuitenkin näpäyttää. oletko anopin kannsa tuttavallisissa väleissä? Mä nimittäin sanoisin anopille, että voitko uskoa mitä XXX sanoi jne. voisi olla mielenkiintoinen tilanne. Ilmeisesti sinä synnytät sukuun kauan kaivatun ensimmäisen lapsenlapsen?

anika harmaana
No jopas oli viesti...

Voin tosin kuvitella, miltä tuntui, kun tunnen henkilön, jolta voisi tuollaista odottaa. Sattuu olemaan mieheni veljen vaimo. (toivottavasti meillä ei ole sama mies...=))

Minua tuo tyyppi ärsyttää niin, etten koskaan ikinä voisi enää laittaa lapselleni nimeä, jota hän olisi suositellut tai ilmaissut pitävänsä itselleen varattuna. Nimi menisi ns. "pilalle". Vähän samaan tapaan kuin muutama nimi on pilalla siksi, että kouluaikana olen tuntenut sen nimisiä, ärsyttäviä tyyppejä.

Olen varmaan vähän vinksahtanut.

Nytpä muuten muistin että meidän yks lapsista on saanu sellaisen nimen mistä siskoni on aina haavellut :ashamed: Mutta naurovaan ku kuuli nimen että surkia teidän kans,se olis ollu meidän nimi. Eikait sille mitään mahda.
ja meidän lasten nimet on päätetty vasta sitten ku lapsi on syntynyt ja kerenny senki jälkeen muuttua aika monta kertaa.

Laitappa varsin ylös ne nimet ja tarkista sitten ku heidän lapsi kastetaan että vieläkö oli samaa mieltä nimistä :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
..Vähän samaan tapaan kuin muutama nimi on pilalla siksi, että kouluaikana olen tuntenut sen nimisiä, ärsyttäviä tyyppejä.
+ omat entiset petikaveti, miehen ex:t jne.. paljon oli nimiä poissa pelistä menneisyyden takia meilläkin..

nimetön
vanhimmalla veljeksistä on kaksi lasta.
voi se olla että anopille mainitsen asiasta.. tai laitan miehen sanomaan.
he asuvat anopin kanssa samalla paikkakunnalla eli näkevät useammin.. mutta luulen että anoppikin ymmärtäisi kuinka hullulta hänen varauksensa kuulostaa.

vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
No jopas oli viesti...

Voin tosin kuvitella, miltä tuntui, kun tunnen henkilön, jolta voisi tuollaista odottaa. Sattuu olemaan mieheni veljen vaimo. (toivottavasti meillä ei ole sama mies...=))

Minua tuo tyyppi ärsyttää niin, etten koskaan ikinä voisi enää laittaa lapselleni nimeä, jota hän olisi suositellut tai ilmaissut pitävänsä itselleen varattuna. Nimi menisi ns. "pilalle". Vähän samaan tapaan kuin muutama nimi on pilalla siksi, että kouluaikana olen tuntenut sen nimisiä, ärsyttäviä tyyppejä.

Olen varmaan vähän vinksahtanut.
Meitä on useampikin sitten. Vinksahtaneita nimittäin.

Mun miehen veljen eksä oli niin karmea naisenkuvatus, että oksat pois! Se ihminen osaa olla niin kateellinen kaikesta, että oksettaa. Silti sen piti itsensä jatkuvasti lesoilla mikä hänellä on niiiiiiin paaaaljon parempaa kuin kenelläkään muulla. Esimerkkinä se, että opiskelimme samaan aikaan eri aloja. Valmistuttuamme sain koulutustani vastaavaa työtä. Hän taas palasi samaan työpaikkaan missä oli ennen opiskeluakin. Sukulaiset olivat kiinnostuneita työstäni (koska en ollut sitä ennen tehnyt eivätkä hekään tienneet siitä juuri mitään), kun kerroin työstäni ja siihen liittyvästä matkustelusta, eukko yritti pistellä, että "hänen ei ainakaan tarvitse kulkea leuhkimassa työmatkoillaan sukulaisissa" :eek:! Jos taas olisin ollut puhumatta työstäni, niin olisin sitten ollut vaan leuhka kun en puhukaan supersecret-työstäni.... Tuo oli vain esimerkki, pahempiakin riittäisi vaikka muille jakaa. Vaikkapa se, miten hän nosti metelin jouluaattona, kun miehensä oli saanut lahjaksi suklaarasian, eikä sen päällä lukenut HÄNENKIN nimeään, heillä kun on kaikki yhteistä. Oikeasti en usko, että naisella on kaikki astiat kaapissa.

Kaikki mikä liittyi tuohon naiseen, puistatti. En vahingossakaan joutunut samaan seuraan sen ihmisen kanssa. Enää asialla ei ole mitään väliä kun en joudu hänen kanssaan tekemisiin, mutta ymmärrän hyvin fiiliksiä mitä oikeasti kamala ihminen saa aikaan.

Yhteistyössä