Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
No jopas oli viesti...
Voin tosin kuvitella, miltä tuntui, kun tunnen henkilön, jolta voisi tuollaista odottaa. Sattuu olemaan mieheni veljen vaimo. (toivottavasti meillä ei ole sama mies...=))
Minua tuo tyyppi ärsyttää niin, etten koskaan ikinä voisi enää laittaa lapselleni nimeä, jota hän olisi suositellut tai ilmaissut pitävänsä itselleen varattuna. Nimi menisi ns. "pilalle". Vähän samaan tapaan kuin muutama nimi on pilalla siksi, että kouluaikana olen tuntenut sen nimisiä, ärsyttäviä tyyppejä.
Olen varmaan vähän vinksahtanut.
Meitä on useampikin sitten. Vinksahtaneita nimittäin.
Mun miehen veljen eksä oli niin karmea naisenkuvatus, että oksat pois! Se ihminen osaa olla niin kateellinen kaikesta, että oksettaa. Silti sen piti itsensä jatkuvasti lesoilla mikä hänellä on niiiiiiin paaaaljon parempaa kuin kenelläkään muulla. Esimerkkinä se, että opiskelimme samaan aikaan eri aloja. Valmistuttuamme sain koulutustani vastaavaa työtä. Hän taas palasi samaan työpaikkaan missä oli ennen opiskeluakin. Sukulaiset olivat kiinnostuneita työstäni (koska en ollut sitä ennen tehnyt eivätkä hekään tienneet siitä juuri mitään), kun kerroin työstäni ja siihen liittyvästä matkustelusta, eukko yritti pistellä, että "hänen ei ainakaan tarvitse kulkea leuhkimassa työmatkoillaan sukulaisissa"
! Jos taas olisin ollut puhumatta työstäni, niin olisin sitten ollut vaan leuhka kun en puhukaan supersecret-työstäni.... Tuo oli vain esimerkki, pahempiakin riittäisi vaikka muille jakaa. Vaikkapa se, miten hän nosti metelin jouluaattona, kun miehensä oli saanut lahjaksi suklaarasian, eikä sen päällä lukenut HÄNENKIN nimeään, heillä kun on kaikki yhteistä. Oikeasti en usko, että naisella on kaikki astiat kaapissa.
Kaikki mikä liittyi tuohon naiseen, puistatti. En vahingossakaan joutunut samaan seuraan sen ihmisen kanssa. Enää asialla ei ole mitään väliä kun en joudu hänen kanssaan tekemisiin, mutta ymmärrän hyvin fiiliksiä mitä oikeasti kamala ihminen saa aikaan.