voitteko uskoa!!! mieheni veljen tuleva vaimo..

• Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
Huvikummun iv
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
kielsi meiltä liudan nimiä mitä EMME saisi tulevalle vauvalle antaa! ajattelivat "varoittaa" jo näin etukäteen ettemme valitsisi 10 nimestä omalle lapsellemme nimeä!! minusta tämä on ihan uskomatonta! heillä siis ei ole lapsia vielä.
ja kehtasi vielä viestin loppuun laittaa "kun emme tienneet että niin nopeasti alkaisitte hommata lapsia, mutta tapansa kullakin" <- loukkaannuinko ja kiehahdinko turhasta!?

ilmoitin hänelle että valitsemme sen nimen lapselle minkä haluamme, eikä siihen ole kenelläkään puuttumista!

No mutta ette kai te voi noin montaa nimeä edes antaa yhdelle lapselle tai edes kahdelle. Olipas hölmöä

Päivän piristys :LOL:

Eihän siitä mitään haittaa ole vaikka serkukset oliskin vaikka täysin samannimisiä; ainakaan itse en ole serkkujeni kanssa missään tekemisissä muuten kuin että nähdään jossain sukujuhlissa kerran pariin vuoteen.

mä olisin ilkee
mä olisin ollut ilkee ja laittanut sille viestin että lapsemme saa nimen Arttu Kai Antero TAI Kaisa Sini Aniinan Ja nämä nimet ovat päätetty jo raskauden ihan alussa.
Ja se kuviteltu lista
Arttu
Sakari
Ilmari
Kai
Antero
Kaisa
Anna
Maria
Sini
Anniina

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
vanhimmalla veljeksistä on kaksi lasta.
voi se olla että anopille mainitsen asiasta.. tai laitan miehen sanomaan.
he asuvat anopin kanssa samalla paikkakunnalla eli näkevät useammin.. mutta luulen että anoppikin ymmärtäisi kuinka hullulta hänen varauksensa kuulostaa.
Äh, anna olla...ei kai se nyt noin vakavaa voi olla... :saint: Johan sinä vastasit hyvin laittamalla asiallisen tekstarin, turha tehdä kärpäsestä härkästä.

USkomaton eukko
Onpa pimee tapaus..! Luulis nyt että jos niitä nimivaihtoehtoja on se 10 kappaletta lapselle, joka ei ole vielä saanut edes alkuaan, niin ei nyt olis niin väliksi jos yksi niistä nimistä sattuisikin sopimaan teidän lapselle.
Kyllä tuommoinen itsekäs pösilö on syytä palauttaa maan pinnalle, varsinkin kun on jo 25 vuotta ehtinyt leijailla jossain ihan muualla, ilmeisesti oman napansa ympärillä. Teit IHAN oikein, olisit saanut olla häijympikin! ;)

Miehen vanhin veli suutahti esikoisen ristiäisissä, kun yksi tytön kolmesta nimestä sattui olemaan hänen mieleinen. Tiuskaisi, että siinä meni sekin nimi! Ja tuo kyseinen nimi ei ole edes kutsumanimenä. Silloin hänellä ei ollut edes naista. Nyt hänellä on jo nainen, mutta eipä heillä ole vieläkään lasta, vaikka ovat olleet yhdessä jo monta vuotta, niin ja noista ristiäisistä on kulunut nyt 5 vuotta!
Mutta teillä on oikeis valita lapsellenne mieleinen nimi välittämättä siitä ihmeellisestä naisesta!Tsemppiä!

mullaki on nimi varauksessa, tosin en oo sitä kertonu kellekkään...mut jos vaikka serkkuni saisi lapsen ja laittaisi sen nimen lapselleen niin sitten laittaa, mutta niin laitan minäkin...tosin sit saatan saaha haukkuja siitä että laitan saman nimen, mutta oon sen kuitenki itelle omassa mielessä jo varannu :D saikoha tost mitää selkoo...

Yhteistyössä