vierailija
TRUMP 2024Tuon tosiaan allekirjoittaa suurin osa suomalaisista, aina valitettavasti on näitä tiedon polulta eksyneitä ja harhaisia lissuellupesuekkoellimaareja
TRUMP 2024Tuon tosiaan allekirjoittaa suurin osa suomalaisista, aina valitettavasti on näitä tiedon polulta eksyneitä ja harhaisia lissuellupesuekkoellimaareja
Öhh, anteeksi siis tarkoitin että republikaanit on juuri niitä lähes poikkeuksettaOvat narsisteja ja psykopaatteja.
Helppo arvata kuka, toinen oli samaan aikaan the ketjussa ja toinen piileskelee nykyäämiksi ajattelet noin hänestä, tuskin pelkkä poliittinen näkemys luo mielipiteesi? taitaa olla niin että tämä on henkilökohtaista ja silloin herää kysymys kuka oikein olet.
Tove jansson oli narsistipsykopaatti? Oh..Ovat narsisteja ja psykopaatteja.
Sille tuli yksinäistä ja ahdasta leikkimökissään.miksi ajattelet noin hänestä, tuskin pelkkä poliittinen näkemys luo mielipiteesi? taitaa olla niin että tämä on henkilökohtaista ja silloin herää kysymys kuka oikein olet.
Melko turhaa keskustelua kun et ilmeisestikään ole nykykartalla?Jep. 94% maailman väestöstä asuu EU:n ulkopuolella, eli todella pienet markkinat nämä EU:n sisämarkkinat.
lisbeth, @poika ?Helppo arvata kuka, toinen oli samaan aikaan the ketjussa ja toinen piileskelee nykyää
Missä Kuplassa sä oot eläny jos kuvittelet et vasta nyt suomessa mietitään äänestystä erosta?Melko turhaa keskustelua kun et ilmeisestikään ole nykykartalla?
Tällä hetkellä Ruotsissa ja Suomessa (on muitakin) joissa on edetty niinkin pitkälle, että Suomessa on ehdotettu kansanäänestystä (suuntaa-antavaa) EU:sta eroamisesta. Ruotsissa ajetaan myös eroa EU:sta.
Lisäksi, kummallista puhetta jostakin persuboteista...Persut ovat yksi suosituimmista puolueista joten voit varmasti ymmärtää, että suuri osa ihmisistä jakaa mielipiteeni.
Olen mielestäni myöskin perustellut mielipiteitäni, vaikka ne eivät sinulle ole kelvanneet, ja vaikka sinun perustelusi ovat jääneet kertomatta tai ovat tyyliä:
”mulla asui kaveri siellä - ei ne halua EU-eroa”
”olen vanhempi ni tiedän paremmin”
”koska näin vain on”
”asiantuntijat ovat kertoneet” (öööö....kuka ja millon?)
”olen ollut vientifirmassa töissä”
jne.
Ei EU-erosta äänestämisestä ole jätetty lakialoitetta aiemmin?Missä Kuplassa sä oot eläny jos kuvittelet et vasta nyt suomessa mietitään äänestystä erosta?
Ei EU-erosta äänestämisestä ole jätetty lakialoitetta aiemmin?
ja jutut muuttuu vaan pahemmiksi ja katkerimmiksi, kun istuu siellä pimeessä yksinään.Sille tuli yksinäistä ja ahdasta leikkimökissään.
No huppista, tekis mieli pyytää Väykältä anteeksi.Väyrynen ei luovuta, vaikka vanha kansalaisaloite tyssähti eduskunnassa – vaatii nyt lakialoitteella kansanäänestystä Suomen euro- ja EU-jäsenyydestä
Kansanedustaja Paavo Väyrynen (kapu.) jätti eduskuntaan lakialoitteen, jossa vaaditaan kansanäänestystä paitsi Suomen Euroopan unionin jäsenyydestä myös...www.kaleva.fi
Ihan kivaa vahvistustaNo huppista, tekis mieli pyytää Väykältä anteeksi.
Olit oikeassa. Minä en muistanut tuota keissiä.
Tiedätkö, mitä Britannialle tuo ero on tullut maksamaan jo tähän mennessä, kun sopimuksia ei vielä edes kunnolla ole? Ja kaikki ihan vain tunnepohjaisten syiden takia.Mutta ilman EU:ta kiitos.
Onnistuu Briteiltäkin:
EU tarjoaa Britannialle "kunnianhimoista kauppasopimusta" – Boris Johnson vastasi rehvakkaasti: "Ei ole pakko sitoa itseämme"
Johnson olisi valmis harkitsemaan väljempää kauppasopimusta Britannian ja EU:n välille.yle.fi
(vain sinulle, Yle)
No eihän tuo edes tajua, mitä se tarkoittaa tai pitää sisällään.Mitä pahaa globalismi on sulle tuonut?
Ja sun osaamisesi ja tietosi tästä asiasta on..?Kun ottaa huomioon ne EU:n meille tuomat ongelmat ja niiden kustannukset - en menisi kyllä väittämään, että asiat on helpommin.
Huolista yksi suurin ja ajankohtaisin on valuutta! Ei mitään järkeä olla Eurossa!
Ja mä.taas jo ennen kuin lauloi tai levytti enkuksi, mm. tämän kappaleen myötä ♡On, on todella mahtavat äänet.
Mä opin tykkäämään Celinestä jossain vaiheessa Titanic elokuvan jälkeen, rankuttivat sitä biisua niin kauan radiossa, että ajattelin ettiä muitakin hänen kipaleitaan ja tykästyin sitä kautta
Briteillä menee hyvin, Boris neuvottelee hyvät sopparit.Tiedätkö, mitä Britannialle tuo ero on tullut maksamaan jo tähän mennessä, kun sopimuksia ei vielä edes kunnolla ole? Ja kaikki ihan vain tunnepohjaisten syiden takia.
Briteillä menee hyvin, Boris neuvottelee hyvät sopparit.
Onhan täs vielä kuukaus joo aikaaBriteillä menee hyvin, Boris neuvottelee hyvät sopparit.
Siis nehän olis sillä rahalla, mitä ne laittaa siihen eroon, olleet jo jonkun viiskytävuotta unionissa. Et sekö on sun mielestä hyvä soppari?Briteillä menee hyvin, Boris neuvottelee hyvät sopparit.
On. Se ei ole hinta eikä mikään vapaudesta ja itsemääräämisoikeudesta.Siis nehän olis sillä rahalla, mitä ne laittaa siihen eroon, olleet jo jonkun viiskytävuotta unionissa. Et sekö on sun mielestä hyvä soppari?
Joka ikinen kerta media on julistanut pressaksi sen joka on voittanut noinkin selkeällä erolla. Niin Trumpkin julistettiin. Kukaan ei kiistänyt hänen presidenttiyttä 2016. Ne tutkimiset Venäjän vaikuttamisesta vaaleihin oli erikseen, mutta kukaan ei kiistänyt hänen voittoa. Clinton onnitteli hyvinkin nopeasti.Eikö olekin käsittämätöntä miten media on nimennyt Bidenin presidentiksi eikä intoa ole lähteä lainkaan tutkimaan onko vilppiä tapahtunut, vaikka alustavia todisteita siihen on lukuisia.
Ennen toimittajat olisivat vaikka henkensä uhalla yrittäneet paljastaa vääryyden, oli kyse mistä tahansa!