Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jep. 94% maailman väestöstä asuu EU:n ulkopuolella, eli todella pienet markkinat nämä EU:n sisämarkkinat.
Melko turhaa keskustelua kun et ilmeisestikään ole nykykartalla?
Tällä hetkellä Ruotsissa ja Suomessa (on muitakin) joissa on edetty niinkin pitkälle, että Suomessa on ehdotettu kansanäänestystä (suuntaa-antavaa) EU:sta eroamisesta. Ruotsissa ajetaan myös eroa EU:sta.

Lisäksi, kummallista puhetta jostakin persuboteista...Persut ovat yksi suosituimmista puolueista joten voit varmasti ymmärtää, että suuri osa ihmisistä jakaa mielipiteeni.

Olen mielestäni myöskin perustellut mielipiteitäni, vaikka ne eivät sinulle ole kelvanneet, ja vaikka sinun perustelusi ovat jääneet kertomatta tai ovat tyyliä:

”mulla asui kaveri siellä - ei ne halua EU-eroa”

”olen vanhempi ni tiedän paremmin”

”koska näin vain on”

”asiantuntijat ovat kertoneet” (öööö....kuka ja millon?)

”olen ollut vientifirmassa töissä”

jne.

:D
 
vierailija
Melko turhaa keskustelua kun et ilmeisestikään ole nykykartalla?
Tällä hetkellä Ruotsissa ja Suomessa (on muitakin) joissa on edetty niinkin pitkälle, että Suomessa on ehdotettu kansanäänestystä (suuntaa-antavaa) EU:sta eroamisesta. Ruotsissa ajetaan myös eroa EU:sta.

Lisäksi, kummallista puhetta jostakin persuboteista...Persut ovat yksi suosituimmista puolueista joten voit varmasti ymmärtää, että suuri osa ihmisistä jakaa mielipiteeni.

Olen mielestäni myöskin perustellut mielipiteitäni, vaikka ne eivät sinulle ole kelvanneet, ja vaikka sinun perustelusi ovat jääneet kertomatta tai ovat tyyliä:

”mulla asui kaveri siellä - ei ne halua EU-eroa”

”olen vanhempi ni tiedän paremmin”

”koska näin vain on”

”asiantuntijat ovat kertoneet” (öööö....kuka ja millon?)

”olen ollut vientifirmassa töissä”

jne.
Missä Kuplassa sä oot eläny jos kuvittelet et vasta nyt suomessa mietitään äänestystä erosta?
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No huppista, tekis mieli pyytää Väykältä anteeksi.:eek:
Olit oikeassa. (y) Minä en muistanut tuota keissiä.
 
vierailija
Mutta ilman EU:ta kiitos.

Onnistuu Briteiltäkin:


(vain sinulle, Yle)
Tiedätkö, mitä Britannialle tuo ero on tullut maksamaan jo tähän mennessä, kun sopimuksia ei vielä edes kunnolla ole? Ja kaikki ihan vain tunnepohjaisten syiden takia.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
On, on todella mahtavat äänet.

Mä opin tykkäämään Celinestä jossain vaiheessa Titanic elokuvan jälkeen, rankuttivat sitä biisua niin kauan radiossa, että ajattelin ettiä muitakin hänen kipaleitaan ja tykästyin sitä kautta
Ja mä.taas jo ennen kuin lauloi tai levytti enkuksi, mm. tämän kappaleen myötä ♡

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Heh, joku sanoi että kirjailijat, näyttelijät ja muusikot ovat psykopaatteja. Mitäs Lissu ja Ellu sanoo, miksi tuossa porukassa on niin paljon nimenomaan demokraatteja (amerikkalaisissa). Eikä Suomessakaan kovin moni tuon alan ihminen (ei tule mieleen yhtään) ole persu.

Mä luulen, että noissa ihmisissä on laajemman katsantokannan omaavia ihmisiä ja jostain kumman syystä se harvemmin kääntyy tuonne persuiluun ja trumpismiin.

Toki onhan tietty Kanye West!

Ja kai näitä muitakin (ei nyt ehkä ihan eturivin, mut kummiskin)


Tässä sitten vihaajia:


Niin onko nää jälkimmäiset psykopaatteja mutta Trumpin tukijat sitten sitä parempaa psykopatiaa?
 
Siis nehän olis sillä rahalla, mitä ne laittaa siihen eroon, olleet jo jonkun viiskytävuotta unionissa. Et sekö on sun mielestä hyvä soppari?
On. Se ei ole hinta eikä mikään vapaudesta ja itsemääräämisoikeudesta.

Britit palauttavat täydellisen itsenäisen kontrollin rajoille, maahanmuuttoon, kilpailuun, tukiaissääntöihin, ostotoimintaan ja tiedon suojeluun.(y)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Eikö olekin käsittämätöntä miten media on nimennyt Bidenin presidentiksi eikä intoa ole lähteä lainkaan tutkimaan onko vilppiä tapahtunut, vaikka alustavia todisteita siihen on lukuisia.

Ennen toimittajat olisivat vaikka henkensä uhalla yrittäneet paljastaa vääryyden, oli kyse mistä tahansa!
Joka ikinen kerta media on julistanut pressaksi sen joka on voittanut noinkin selkeällä erolla. Niin Trumpkin julistettiin. Kukaan ei kiistänyt hänen presidenttiyttä 2016. Ne tutkimiset Venäjän vaikuttamisesta vaaleihin oli erikseen, mutta kukaan ei kiistänyt hänen voittoa. Clinton onnitteli hyvinkin nopeasti.

2000 kun Bushista tuli pressa, Gore myönsi tappionsa. Sitten FLoridasta tuli ilmoitus että äönet menneet niin tasan, että pitää laskea uusiksi. Tuo oli aika erikoinen kuvio, moni on sitä mieltä että ehkäpä olisi Goren pitänyt voittaa. En jaksanut kaivaa tuosta jutusta mitään, mutta se oli oikeasti tiukka äänissä.
 

Yhteistyössä