vierailija
Jep. 94% maailman väestöstä asuu EU:n ulkopuolella, eli todella pienet markkinat nämä EU:n sisämarkkinat.Suomi voi tehdä kauppaa ilman EU:kin.
Jep. 94% maailman väestöstä asuu EU:n ulkopuolella, eli todella pienet markkinat nämä EU:n sisämarkkinat.Suomi voi tehdä kauppaa ilman EU:kin.
Liikut huonoissa piureissä.Pakko muuten todeta, että kaikki alani ihmiset USA:ssa olivat valtavan huojentuneita, kun Trumpista päästiin.
Eiköhän nuo ongelmst ole vaan sun päässä.Kun ottaa huomioon ne EU:n meille tuomat ongelmat ja niiden kustannukset - en menisi kyllä väittämään, että asiat on helpommin.
Huolista yksi suurin ja ajankohtaisin on valuutta! Ei mitään järkeä olla Eurossa!
On, on todella mahtavat äänet.Prego, piacere mio
Eikö olekin komeita ja niin upeat äänet!
Kiitos, joo tuo on upea video ja olen suuri Célinen fani ♡ Jo kertaalleen siirretty konsertti olisi kesäkuussa ja liput on, saa nähdä, toteutuuko nytkään :/
No en usko, että korkeastikoulutetuista kovin moni Trumpia äänesti. Punaniskoja en kauheesti tunne.Liikut huonoissa piureissä.
Ette kai fanita Celine? Demokraatti eli vihervassari, joka kieltäytyi esiintymästä suuren profeettanne virkaanastujaisissa.Grazie mille!
Wau, miten komeita molemmat, isä ja poika!
Ja miten hienosti sopii äänet toisiinsa
Tätä kuuntelin joskus vuosia sitten mykistyneenä, tosin siihen vaikutti myös Dionin puhdas ääni.
Profeetta? Pientä överiä ilmapiirissä?Ette kai fanita Celine? Demokraatti eli vihervassari, joka kieltäytyi esiintymästä suuren profeettanne virkaanastujaisissa.
Mut tositv tähti sopii pressaksi?Profeetta? Pientä överiä ilmapiirissä?
No anyway, musiikki musiikkina...en muutenkaan ymmärrä sitä miten näyttelijät ja muusikot sekoitetaan nykyään paljon enemmän politiikkaan kuin ennen.
Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Dionilla on kaunis ääni ja paljon hyviä biisejä.
Sulla on kyllä lievää isompi asenneongelma.No en usko, että korkeastikoulutetuista kovin moni Trumpia äänesti. Punaniskoja en kauheesti tunne.
Jossain toki oli tilasto, jossa korostettiin, että Trumpin äänestäjien koulutustaso on yllättävän korkea. Mutta tuossa maassa ns.
maalaiskorkeakouluissa tehtaillaan noita korkeakoulututkintoja, joten ehkä se selittää.
Tämä petturi on Hillaryn kaveri. Tehnyt jopa biisin Hilarystä. Miten sinä voit kuunnella häntä!Profeetta? Pientä överiä ilmapiirissä?
No anyway, musiikki musiikkina...en muutenkaan ymmärrä sitä miten näyttelijät ja muusikot sekoitetaan nykyään paljon enemmän politiikkaan kuin ennen.
Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Dionilla on kaunis ääni ja paljon hyviä biisejä.
Mistä muuten johtuu, et 90 prossaa muusikoista, kirjailijoista, näyttelijöistä on demokraatteja.Tämä petturi on Hillaryn kaveri. Tehnyt jopa biisin Hilarystä. Miten sinä voit kuunnella häntä!
Sopihan sinne joskus b-luokan näyttelijäkin pressaksi....oli tosin niihin aikoihin demokraattien kannattaja, siis nuorena, kunnes järkiintyiMut tositv tähti sopii pressaksi?
*huutonaurua*
Mä kuuntelen ketä haluan, miten sinä voit ottaa tunnollesi noin paljon mun asioistani?Tämä petturi on Hillaryn kaveri. Tehnyt jopa biisin Hilarystä. Miten sinä voit kuunnella häntä!
Koska sä olet vain niin sietämätön ihminen.Mä kuuntelen ketä haluan, miten sinä voit ottaa tunnollesi noin paljon mun asioistani?
Lueppa mitä itse kirjoitit.Sopihan sinne joskus b-luokan näyttelijäkin pressaksi....oli tosin niihin aikoihin demokraattien kannattaja, siis nuorena, kunnes järkiintyi
Ei, kyllä sinä kuulut vähemmistöön ajatuksinesi - mitä tulee kannattavuuteen pysyä eurossa.Eiköhän nuo ongelmst ole vaan sun päässä.
Ovat narsisteja ja psykopaatteja.Mistä muuten johtuu, et 90 prossaa muusikoista, kirjailijoista, näyttelijöistä on demokraatteja.
No nyt on päässyt kyllä menemään huolella tunteisiin. Ei hätää Lispetti tässä.Koska sä olet vain niin sietämätön ihminen.
Kyllä pitäisi ( vaikket multa kysynytkään)Hassulle harmaalle:
(tämän voisin kysäistä ot:na)
Mitä mieltä olet EU:n ”korona-elvytyspaketista”? Pitäisikö hyväksyä?
No sehän harmittaa ainoastaan sua, ei nimittäin tunnu missään.Koska sä olet vain niin sietämätön ihminen.
Luin.Lueppa mitä itse kirjoitit.
Pakko muuten todeta, että kaikki alani ihmiset USA:ssa olivat valtavan huojentuneita, kun Trumpista päästiin.
miksi ajattelet noin hänestä, tuskin pelkkä poliittinen näkemys luo mielipiteesi? taitaa olla niin että tämä on henkilökohtaista ja silloin herää kysymys kuka oikein olet.Koska sä olet vain niin sietämätön ihminen.
Köyhät lainaa toisiltaan rahaa, siinäkö ratkaisu?Kyllä pitäisi ( vaikket multa kysynytkään)
Unkarin ja Puolan vaatimuksiin ei saa alistua.
Ei tästä korona-ajasta yksin nousta.