Voisko musta tulla perhepäivähoitaja??? Mieheni on mielisairas, haittaakse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma333
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma333

Vieras
Ei kun ihan tosi! Mulla on mies, jolla on mielisauraus. Sillä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Syö lääkkeitä. Oon alkanu pohtimaan, jos must tulis pph. Huoliskohan kukaan mua hoitamaan, kun mies on työtön ja mielisairas eli aina kotona???

[QUOTE="vieras";26037089]Mua haittais. Tiedän erään kaksisuuntaista sairastavan ja ainakin kyseinen mies on sellainen et en tosiaan päästäisi lapsia sen sekopään lähelle.[/QUOTE]

Millä lailla sekopää? Mun lapsi vierailee välillä kodissa jossa isällä on kaksisuuntainen. Ei siitä ole mitään ongelmaa tullut.

[QUOTE="Äippä";26037094]Bipo tuskin Lapsille on vaaraksi, sen sijaan skitsofreenikon tms. sairaan kotiin en päästäisi lapsiani hoitoon.[/QUOTE]

Kuule, ihan skitsofreniakin voi pysyä täysin aisoissa lääkityksellä.

[QUOTE="mutsi";26037109]Kuule, ihan skitsofreniakin voi pysyä täysin aisoissa lääkityksellä.[/QUOTE]

Totta, mutta silti suhtautuisin varauksella, koska pph ei välttämättä ole niin avoin, että kertoisi aivan kaikki miehestään ja sairauskin voi pahentua tms...

Millä lailla sekopää? Mun lapsi vierailee välillä kodissa jossa isällä on kaksisuuntainen. Ei siitä ole mitään ongelmaa tullut.

Ei kaikilla oireile samalla tavalla ja riippuu myöskin siitä onko lääkitys ja toimiiko se. Mut kyllä munkin tuntemat kaksisuuntaista sairastavat on ihan normaaleja ihmisiä sillä tavalla etten epäile heistä olevan mitään vaaraa, haittaa tms. lapsille.

Ja ehkä tuolla kirjoittajan tarkoittamalla sekopäällä on muitakin diagnooseja tai vaikkapa päihteiden käyttöä.

Yhteistyössä