V
Vieras
Vieras
En todellakaan laittaisi ja ihmettelen kyllä kun näin moni laittaisi. Meillä 6-vuotias istuu vielä turvaistuimessa ja tulee vielä istumaankin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nianne:jep jep itse nyt perehtyneenä voin sen verta kertoo et on kaukalo,sit seuraava malli siitä on turvavyöistuin 5pistevöillä,ja sit tää paljonpuhuttu turvavyö istuin joka kuin turvaistuin selkänojalöytyy,vain kevyempi ja ilman 5pistevöitä,lapsi istuu tässä auton omalla kolmipistevyöllä kiinnitettynä,ja tän jälke sit koroke :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan laittaisi ja ihmettelen kyllä kun näin moni laittaisi. Meillä 6-vuotias istuu vielä turvaistuimessa ja tulee vielä istumaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan laittaisi ja ihmettelen kyllä kun näin moni laittaisi. Meillä 6-vuotias istuu vielä turvaistuimessa ja tulee vielä istumaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kai tarkoitat turvavyöistuinta? siis sellaista jossa on selkänoja?? En ikinä laittaisi tuon ikäisitä selkänojattomalle korokkeelle ja nyt olen useissa selkänojallisissa istuimissa huomannut painorajana 20kg-> (meidän 6v on juuri ylittäny tuon painon). 4vuotiaan olen laittanut selkänojalliseen istuimeen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan laittaisi ja ihmettelen kyllä kun näin moni laittaisi. Meillä 6-vuotias istuu vielä turvaistuimessa ja tulee vielä istumaankin.
eikö tuo ole hätävarjelun liioittelua jos eskari-ikäinen joutuu istumaan ahtaassa istuimessa? enkä kysy pahalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En todellakaan laittaisi ja ihmettelen kyllä kun näin moni laittaisi. Meillä 6-vuotias istuu vielä turvaistuimessa ja tulee vielä istumaankin.
teillä on sitten tosi pieni 6vee, kun ei meillä vaan enää tuo ees siihen mahtuisi!
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kai tarkoitat turvavyöistuinta? siis sellaista jossa on selkänoja?? En ikinä laittaisi tuon ikäisitä selkänojattomalle korokkeelle ja nyt olen useissa selkänojallisissa istuimissa huomannut painorajana 20kg-> (meidän 6v on juuri ylittäny tuon painon). 4vuotiaan olen laittanut selkänojalliseen istuimeen...
meillä ei taida 6 v. asti riittää kun pojalla on ikää 2v.8kk ja painaa jo 17kg
vielä istuu turvavyöistuimessa jossa on laidat, tosin painoraja on 30kiloon
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikös se nyt ole ihan rahastusta jos joka vuosi pitää ostaa erilanen istuin, ensin vauvakaukalo sitten normaali istuin, sitten selkänojallinen koroke, ja sitten pelkkä koroke ym. :O
ja mihin ne sitten laittaa käytön jälkeen, hirveetä rahan tuhlausta tollanen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nimenomaan kysyin pelkälle korokkeelle, ei mitään selkänojallista mallia jos on uusi ja todella turvallinen auto, jossa on erikseen kaikki suojat, sivutörmäys yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nimenomaan kysyin pelkälle korokkeelle, ei mitään selkänojallista mallia jos on uusi ja todella turvallinen auto, jossa on erikseen kaikki suojat, sivutörmäys yms.
:huom:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:kai tarkoitat turvavyöistuinta? siis sellaista jossa on selkänoja?? En ikinä laittaisi tuon ikäisitä selkänojattomalle korokkeelle ja nyt olen useissa selkänojallisissa istuimissa huomannut painorajana 20kg-> (meidän 6v on juuri ylittäny tuon painon). 4vuotiaan olen laittanut selkänojalliseen istuimeen...
meillä ei taida 6 v. asti riittää kun pojalla on ikää 2v.8kk ja painaa jo 17kg
vielä istuu turvavyöistuimessa jossa on laidat, tosin painoraja on 30kiloon
siis minimi paino on sen 20kg esim. 20-36kg... eli alle 20kg painoisia ei saisi sillä kuljettaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nimenomaan kysyin pelkälle korokkeelle, ei mitään selkänojallista mallia jos on uusi ja todella turvallinen auto, jossa on erikseen kaikki suojat, sivutörmäys yms.