Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rajat:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meillä kolme lasta takapenkillä ja turvaistuimet eivät sinne mahdu. Siksi kaikilla korokkeet. Lisäksi kukaan lapsista ei suostu istumaan turvaistuimessa sen ahdistavuuden takia. Hyvin ovat menneet kolaritilanteessakin. Lapset 7v, 5v ja 4v.
Eihän kukaan estä käyttämästä turvaistuimia mutta eiköhän tuo valinta liene jokaisen oma.
Mulle ei ole tullut mieleen kysyä meidän 4-vuotiaalta missä hän haluaa istua. Istuu siinä missä käsketään tai jää pois kyydistä.
Mutta entäs kun lapsi itse heittää vyöt pois jatkuvasti matkan aikana kun on liian ahdistava istua turvaistuimella.Ymmärrän kyllä lasta täysin. Se korokekin on ihan riittävän turvallinen, kun on oikein asennettu.
Sitä lasta kielletäänMatka ei jatku mihinkään ennen kuin kukin istuu sievästi istuimissaan. Ei oikeesti oo niin vaikeeta, ku alusta asti opetetaan lapsi käyttäytyyn tietyissä tilanteissa. Jotku säännöt vain ON ehdottomia.
Tietty onhan niitä vanhempia, jotka ei osaa lapsiltaan mitään kieltää, ettei vaan tuu paha mieli hellanteltulle...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meillä kolme lasta takapenkillä ja turvaistuimet eivät sinne mahdu. Siksi kaikilla korokkeet. Lisäksi kukaan lapsista ei suostu istumaan turvaistuimessa sen ahdistavuuden takia. Hyvin ovat menneet kolaritilanteessakin. Lapset 7v, 5v ja 4v.
Eihän kukaan estä käyttämästä turvaistuimia mutta eiköhän tuo valinta liene jokaisen oma.
Mulle ei ole tullut mieleen kysyä meidän 4-vuotiaalta missä hän haluaa istua. Istuu siinä missä käsketään tai jää pois kyydistä.
Mutta entäs kun lapsi itse heittää vyöt pois jatkuvasti matkan aikana kun on liian ahdistava istua turvaistuimella.Ymmärrän kyllä lasta täysin. Se korokekin on ihan riittävän turvallinen, kun on oikein asennettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä eroa sun mielestä on tuolla turvavyöistuimella ja korokkeella turvallisuuden kannalta?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Meillä kolme lasta takapenkillä ja turvaistuimet eivät sinne mahdu. Siksi kaikilla korokkeet. Lisäksi kukaan lapsista ei suostu istumaan turvaistuimessa sen ahdistavuuden takia. Hyvin ovat menneet kolaritilanteessakin. Lapset 7v, 5v ja 4v.