K
"krista"
Vieras
Kaupassa hämmästyin miten oma äiti ei etsi oma lasta vaikka on ollut kadoksissa n. 5 min!? Olin yhdellä käytävällä kaupassa, tuli pieni tyttö noin 3-4 vuotias ja tartui kärrystäni kiinni. Sanoin tytölle ystävällisesti että on väärien kärryen vieressä. Kysyin missä hänen vanhemmat on? Hän ei tiennyt. Kysyin kenen kanssa hän on kaupassa, ei vastausta. Tyttö ei lähtennyt karkuun vaan seisoi koko ajan mun vierellä. Kysyin onko äiti, isä tai kenties isovanhemmat jossakin, ei vastausta.
Meni aikaa ja ohi käveli nainen, tyttö otti sen naisen kärryistä kiinni. Nainen koko ajan puhui puhelimessa. Kun ne kaveli ja tyttö jäi taas johonkin, nainen ei missään vaiheessa pysähtynyt katsomaan missä lapsi oikein on. Koko sen ajan kun tyttö oli minun vierelläni, sen todennäköisesti äiti ei missään vaiheessa etsinnyt tyttöä.
Tälläisessä isossa kaupassa kun Prisma, lapsi häviä helposti.
Meni aikaa ja ohi käveli nainen, tyttö otti sen naisen kärryistä kiinni. Nainen koko ajan puhui puhelimessa. Kun ne kaveli ja tyttö jäi taas johonkin, nainen ei missään vaiheessa pysähtynyt katsomaan missä lapsi oikein on. Koko sen ajan kun tyttö oli minun vierelläni, sen todennäköisesti äiti ei missään vaiheessa etsinnyt tyttöä.
Tälläisessä isossa kaupassa kun Prisma, lapsi häviä helposti.