O
oih
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja pah ja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mikä minä olisin suosittlemaan yhtään mitää? Ei ole omakohtaista kokemusta sen enempää ei-toivotuista raskauksista kuin abortistakaan. Sitäpaitsi 25v on aikuinen nainen ja osaa varmasti tehdä omat päätöksensä. Jos hän itse olisi adoption kannalla niin toki häntä tukisin -ihan kuin siinä abortissakin- mutta mielessäni varmaan veikkaisin jutun päätyvän siihen että hän kuitenkin pitää itse lapsen.
Jos itse olisi pakko valita abortin tai adoption välillä, valitsisin abortin.
Niin, 25-vuotias on aikuinen nainen, joten eikö sen aikuisen naisen tulisi osata kantaa vastuunsa ja synnyttää se lapsi ja tulla hänelle äidiksi? Mä en ymmärrä, miten noin vanha nainen voi muka sanoa "en ole valmis äidiksi, elämä kesken" tai "en halua lasta". Tuon ikäinen on tasan valmis halutessaan, muut ovat tekosyitä tappamiselle ja mukavuuden halulle.
Niin, jos on kerran niin epäkypsä, niin siveyslukko housuihin. Jos kerran ei ole homma hanskassa. Jos taas joku väkisin laittaa raskaaksi, niin sehän on jo aivan eri asia.
Ei hitto, kerro mulle, Huumis, miten päästään tuohon absurdiin ja mustavalkoiseen ajattelumoodiin? Mä haluaisin kokeilla myös. Siis että ihan oikeasti ajattelee, että esim. seksiä ei tulisi harrastaa ollenkaan jos ei ole valmis kasvattamaan ja synnyttämään lasta. Viis siitä, että ehkäisystä on pidetty huolta niin hyvin kuin mahdollista. Miten sä teet sen