Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on paljon karvoja?

No en karvoihin katso.. Tosin muutaman kerran, kun olen nähnyt tädin miehen ilman paitaa.. Ja kun selässäkin kasvaa sellainen gorilla karvoitus, niin olen miettinyt, että hmmm.. Mitenköhän kävis, jos tuollainen gorilla olis vastaan tullut... :D

Mut täytyy kyllä sanoa, että naamakarvat, eritoten viikset on sellaiset.. Ne on kyl kivan näköiset, mut käytössä.. Oikeesti, kun ukko tulee talvella ulkoa sisälle tai vaikka suihkustakin ja ne viikset on märät ja sitten se yrittää alkaa pussailemaan... EI VAAN KESTÄ :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Mut täytyy kyllä sanoa, että naamakarvat, eritoten viikset on sellaiset.. Ne on kyl kivan näköiset, mut käytössä..

Hmm. viikset kivan näköiset...?
Okei.

ap, määrittele mitä tarkoittaa "paljon karvoja"...?

Miun mies on TOSI karvanen ja se ressukka seurustelun alussa oletti, että en rinta-jalka-ja käsivarren karvoista tykkää ja oli ajellut karvat pois :x aih, mikä sänki siinä päivän päästä kasvoi. Lohdutin häntä, että karvat ei minua haittaa, anna kasvaa :) Minun ihana apinamies ;)
Mut viiksiä tai partaa en miehelleni halua :x örks!

Alkuperäinen kirjoittaja häärä:
mä taas en vois kuvitella seurustelevani posliinin miehen kans.. Heräis kysymys ollakko miehen vai naisen kans :D

en mäkään. mutta en mä pidä sen viehättävämpänä sellasta karvotuskaan jossa mies on kuin karvamaton sisällä 24/7.

Alkuperäinen kirjoittaja häärä:
siis oikeesti.. mä pötkisin karkuun jos ikuna vessasta kuuluis: Kuuultaa! Missä epilaattori? Mä lainaisin hieman."

Peesi tälle.. :D
Ja täytyy myöntää, että olen "kadottanut" yhden miehen numeron, kun tuli karvoista puhe ja hän möläytti ajavansa kaikki karvat.. Siis ihan vaan "huvin" vuoksi....

Kyllä voisin ja voinkin, naimisissa ollaan ja kohta 8. vuosi menossa. On karvainen päästä varpaisiin, selkäkään ei ole säästynyt. Ei ole miestä karvoihin katsomista vai miten se sanonta menikään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
ap, määrittele mitä tarkoittaa "paljon karvoja"...?

Hairy-army-guy.jpg

Tällä on etupuolella aika paljon karvoja (kuten mun miehelläkin)

Yhteistyössä