Mä sanoin aina että en ikinä ota miestä jolla on rintakarvoja, mutta kuinkas ollakkaan, tuossa se karvainen mies lukee nyt lehteä
Ja enää ei karvat kovasti pelota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:Mut täytyy kyllä sanoa, että naamakarvat, eritoten viikset on sellaiset.. Ne on kyl kivan näköiset, mut käytössä..
Alkuperäinen kirjoittaja häärä:mä taas en vois kuvitella seurustelevani posliinin miehen kans.. Heräis kysymys ollakko miehen vai naisen kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häärä:mä taas en vois kuvitella seurustelevani posliinin miehen kans.. Heräis kysymys ollakko miehen vai naisen kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häärä:siis oikeesti.. mä pötkisin karkuun jos ikuna vessasta kuuluis: Kuuultaa! Missä epilaattori? Mä lainaisin hieman."
Alkuperäinen kirjoittaja häärä:siis oikeesti.. mä pötkisin karkuun jos ikuna vessasta kuuluis: Kuuultaa! Missä epilaattori? Mä lainaisin hieman."
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:ap, määrittele mitä tarkoittaa "paljon karvoja"...?
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mun mies on aika karvanen, selkä ONNEKSI karvatonMut muualta löytyy vaikka muille jakaa! Tykkään kyllä
![]()