Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HÄHH;26604221:Miten se amis tähän liittyy?
Mä opiskelen etälukiossa ja oon 29v. Ei mua kiinnosta viiksinaamat eikä corollat!
Mä opiskelen etälukiossa ja oon 29v. Ei mua kiinnosta viiksinaamat eikä corollat!
Oon lastenhoitaja ja kokki ammatiltani. Nyt opiskelen etälukiossa ollessani hoitovapaalla. Sen jälkeen on tarkoitus hakea lääkikseen että haista vaan huilu![]()
Oon lastenhoitaja ja kokki ammatiltani. Nyt opiskelen etälukiossa ollessani hoitovapaalla. Sen jälkeen on tarkoitus hakea lääkikseen että haista vaan huilu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kjjjkköjlökl;26604376:On täysin eri asia ajaa autoa kännissä nuorena/lapsena kuin aikuisena!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja djksajfkdlö;26604417:Jos auto on täynnä 16-20 vuotiaita poikia niin kyllä on täysin eri asia kuin aikuinen ratissa!
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi;26604544:Ne 18-20-vuotiaat on jo täysi-ikäisiä. Ja vielä pahempi juttu tuo että autossa muitakin, vaaransi kaveriensa hengen.