Voisitko panna 16-vuotiaan nuoren miehen kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
En todellakaan ikinä missään tilanteessa voisi harrastaa seksiä lapsen kanssa!
Kuka tässä on lasten kanssa seksistä harrastamisesta puhunut? Ei tuon ikäinen mikään lapsi ole enää seksin suhteen lainkaan mukaan.
No en näe miestä tuon ikäisessä, vaan pojan. Niinkauan kuin fyysistä kasvua tapahtuu ei kiinnosta. Valmis pitää olla.

et oo tosissas
Hei sehän on lapsi.....

Jos kysymys olisi osoitettu aikuiselle mihelle, panisiko hän 16-vuotiasta tyttöä nii kyse olisi jo pedofiliasta, ainakin melkein!!!!!!!

Vastaus kysymykseen: En ikimaailmassa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja et oo tosissas:
Hei sehän on lapsi.....

Jos kysymys olisi osoitettu aikuiselle mihelle, panisiko hän 16-vuotiasta tyttöä nii kyse olisi jo pedofiliasta, ainakin melkein!!!!!!!

Mä olen 16-vuotiaana pannut aikuisen miehen kanssa ja kutaa teki puolin jos toisin. Eikä ollut muuten pedofiliaa.

32v
tahtosko joku äiti (jonka poika olis 16v) että omaa lasta naiskentelisi joku paljon vanhempi ämmä? musta tuntuis ihan hyväksikäytöltä. ei hitto, kyllä mä otan mieluummin 20 vuotta vanhemman miehen.

et oo tosissas
Alkuperäinen kirjoittaja et oo tosissas:
Hei sehän on lapsi.....

Mä olen 16-vuotiaana pannut aikuisen miehen kanssa ja kutaa teki puolin jos toisin. Eikä ollut muuten pedofiliaa.
Sanoinki ainakin melkein.......aika häilyvä raja tuo 16-vuotta...
Mä en onneksi ole harrastanut sen ikäisenä seksiä aikuisen kanssa kun vasta 17-veenä menetin neitsyytenikin. Toivon ettei omat tyttäreni tuon ikäisenä sekstaile kenenkään aikuisen miehen kanssa...
Aika karua muutenkin, että tälläisellä palsatlla tuollaista kysellään. Täällä on varmasti aika monta 16-vuotiaan pojan äitiä, jotka tuskin haluavat että heidän poikansa harrastavat seksiä jonkun 29-vuotiaan kahden lapsen äidin kanssa....

et oo tosissas
Eivät äidit sitä haluaisi, mutta luuletteko että 16v poika kertoo äidilleen saaneensa pesää?
Mä en kyllä voisi sellaista silti kuvitella...että siis itse olisin sellaisen lapsen kanssa...

32v
Eivät äidit sitä haluaisi, mutta luuletteko että 16v poika kertoo äidilleen saaneensa pesää?
eipä ollut kysymyskään kertomisesta vaan siitä, että vanhoilla ämmillä olisi jotain moraalia siinä ketä nai.siitä että on epäloogista hyväksyä itteltään tollanen ja ajatella että oman lapsen ei pitäis tehdä noin. tuo on vain niin...YÖK!

Alkuperäinen kirjoittaja 32v:
eipä ollut kysymyskään kertomisesta vaan siitä, että vanhoilla ämmillä olisi jotain moraalia siinä ketä nai.siitä että on epäloogista hyväksyä itteltään tollanen ja ajatella että oman lapsen ei pitäis tehdä noin. tuo on vain niin...YÖK!
Kuka on puhunut vanhoista ämmistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Eikö se olekaan enää nuori mies?
Poika on poika äidilleen vaikka ikä olisi mikä.
No voihan sitä puhua miehestä ja äidistä. Sori siis nuoresta miehestä ja äidistä. ;)

No juu mut poikia noi on, ei miehiä. Tosin sanonhan mieki noita mun poikia (5v ja kohta 2v) välillä pikkumiehiksi.

vieras
Seksuaalista hyväksikäyttöä se on, jos toinen on 16v ja toinen paljon vanhempi! Lainkin mukaan näin on: 18v:n kypsymättömyys ja osapuolten välinen suuri ikäero tekevät siitä seksuaalista hyväksikäyttöä. Sairas ketju!

Yhteistyössä