Voisitko panna 16-vuotiaan nuoren miehen kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
... että hoteimmat oppilaat valitsisin ja kutsuisin iltapäiväkahville? :LOL:
Tietenkin, kun sulla on noin oiva mahdollisuus siihen.
Aika riskaabelia, kun näihin hommiin vaaditaan selvitys rikostaustasta nykyään. Tsekataan juuri lapsiinsekaantuminen ja huumeiden käyttö ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
... että hoteimmat oppilaat valitsisin ja kutsuisin iltapäiväkahville? :LOL:
Tietenkin, kun sulla on noin oiva mahdollisuus siihen.
Aika riskaabelia, kun näihin hommiin vaaditaan selvitys rikostaustasta nykyään. Tsekataan juuri lapsiinsekaantuminen ja huumeiden käyttö ;)
Seksi 16-vuotiaan kanssa ei ole lapsiin sekaantumista ja mitä huumeitten käyttö tähän liittyy?

Ahaa.
Täällä tapellaan siis nyt siitä, että jos ei saa 16-vuotiasta iskettyä sänkyyn, niin on ihan mummo ja katkera. Daa.

Mun itsetunnolle riittää hyvin se, että 10 vuotta nuoremmat tekee tuttavuutta. Jos sitä nuoremmat tulee iskemään, tunnen itseni todellakin mummoksi ja pervoksi.
Mutta onneksi meitä on moneen junaan.
Ja ap:kin toivottavasti mua huomattavasti nuorempi.

papukaijan ruokottomat puheet
Ei ihan ekana kävisi mielessä, mutta jos olisin sinkku ja päätyisin sellaisen kanssa pitkäksi ajaksi autiolle saarelle kahdestaan, niin vaikea sanoa mitä tulisi tehtyä...

hyvää oli
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Ahaa.
Täällä tapellaan siis nyt siitä, että jos ei saa 16-vuotiasta iskettyä sänkyyn, niin on ihan mummo ja katkera. Daa.

Mun itsetunnolle riittää hyvin se, että 10 vuotta nuoremmat tekee tuttavuutta. Jos sitä nuoremmat tulee iskemään, tunnen itseni todellakin mummoksi ja pervoksi.
Mutta onneksi meitä on moneen junaan.
Ja ap:kin toivottavasti mua huomattavasti nuorempi.
Siinä se meneekin 10v raja. Minkäs mahdat kun nuoren näköinen niin ihan väärää ikäluokkaa olevat tekee tuttavuutta ja änkee sänkyyn.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mä vielä menin tuon 10 vuotta nuoremman miehen kanssa naimisiin....voi voi mun kanssa....voisin kyllä ottaa nuoremmankin :D
no eihän siinä mitään sit kun sä oot 40 ja mies 30...paitsi että sit kun sä oot 6-kymppinen eläkeläinen sun viriili 5-kymppinen miehes haluaa kans nuorempaa ja tekee sauliniinistöt....

vieras
Mä vielä menin tuon 10 vuotta nuoremman miehen kanssa naimisiin....voi voi mun kanssa....voisin kyllä ottaa nuoremmankin :D
no eihän siinä mitään sit kun sä oot 40 ja mies 30...paitsi että sit kun sä oot 6-kymppinen eläkeläinen sun viriili 5-kymppinen miehes haluaa kans nuorempaa ja tekee sauliniinistöt....
Saulin nainen on nuori mutta ikäistään vanhemman näköinen....Ima on nyt 56v ja mies on saman ikäinen kuin minun mieheni :D joten luotan geeneihini kyllä.
ai se onkin naisen geeneistä kiinni tuo miehen viidenkympin villitys...no sittenhän sulla ei ole hätää. ja onneksi sulla on nuori omaishoitaja omasta takaa sit kun sitä tarttet...

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
no, jos oikeen rupeen miettimään niin....mieheni oli 12v kun esikoiseni on syntynyt....öööö....jos en ajattelis asiaa tän enempää.
saitko sä lapsen 12vuotiaan kanssa? :O
mieheni ja esikoiseni eivät ole sukua toisilleen
Huh. Okei :D
Olitko minkä ikäinen kun sait esikoisesi?

vieras
ai se onkin naisen geeneistä kiinni tuo miehen viidenkympin villitys...no sittenhän sulla ei ole hätää. ja onneksi sulla on nuori omaishoitaja omasta takaa sit kun sitä tarttet...
Miksi tarttisin omaishoitajaa? minkäs minä voin sille jos suomalaiset naiset rupsahtaa niin nopeasti, että miehille tulee tarve juosta nuorten perässä 50vuotiaina....
niin...sitähän minäkin...et siis vissiin itse ole suomalainen nainen....

vieras
Miksi tarttisin omaishoitajaa? minkäs minä voin sille jos suomalaiset naiset rupsahtaa niin nopeasti, että miehille tulee tarve juosta nuorten perässä 50vuotiaina....
niin...sitähän minäkin...et siis vissiin itse ole suomalainen nainen....
En
No sittenhän suhun ei luonnonlait päde! Dasvidaanja, tai jotain sinne päin,vaan ;)!

juu juu
siinä kunnossa missä sä pidät teidän kotia olisin todella varuillani, mun mies ei katsoisi päivääkään mua jos mä pitäisin kämppää siinä kunnossa kuin sä... Kannattaisi varmaan hieman aikaa lohkasta myös kämppäänsä eikä pelkästään naamaansa ja kuoreensa.

Yhteistyössä