Voisitko panna 16-vuotiaan nuoren miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksuaalista hyväksikäyttöä se on, jos toinen on 16v ja toinen paljon vanhempi! Lainkin mukaan näin on: 18v:n kypsymättömyys ja osapuolten välinen suuri ikäero tekevät siitä seksuaalista hyväksikäyttöä. Sairas ketju!
Mistä sä tiedät minkä ikäinen mä olen? Voinhan mä olla vasta 18-vuotias.

32v
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Alkuperäinen kirjoittaja 32v:
Eivät äidit sitä haluaisi, mutta luuletteko että 16v poika kertoo äidilleen saaneensa pesää?
eipä ollut kysymyskään kertomisesta vaan siitä, että vanhoilla ämmillä olisi jotain moraalia siinä ketä nai.siitä että on epäloogista hyväksyä itteltään tollanen ja ajatella että oman lapsen ei pitäis tehdä noin. tuo on vain niin...YÖK!
Kuka on puhunut vanhoista ämmistä?
no kyllä mäkin olen verrattuna 16 vuotiaaseen ja vaikkei mulla vielä noin vanhaa lasta olekaan. joten YÖK!

32v
Seksuaalista hyväksikäyttöä se on, jos toinen on 16v ja toinen paljon vanhempi! Lainkin mukaan näin on: 18v:n kypsymättömyys ja osapuolten välinen suuri ikäero tekevät siitä seksuaalista hyväksikäyttöä. Sairas ketju!
no kerro niin saadaan vähän perspektiiviä asiaan.

vieras

No mä en senkään ikäisenä ollut kiinnostunut alle 18v pojista.

En oikein usko. Siis tarkoituksella ainakaan. Olen 21-vuotiaana pokannut baarista MIEHEN joka sitten ilmeni 17-vuotiaaksi. Meni ihan täydestä, mä luulin että se on vanhempi kuin itse olen. Ja oli muuten ihan järkyn hyvä pano! Että siinä mielessä, JOS olisin sinkku ja JOS baarissa kävisin ja JOS joku olisi huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen, niin kaiketi se olisi mahdollista, mutta tieten tahtoen en menisi lapsiin sekaantumaan, mieluummin saisi olla jo hollin matkaa yli 20 vee.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
No se oli sentään täysi-ikäinen!!
so, 16v ei oo enää sakkolihaa!
No entä sitten? Seksuaalinen suojaikäraja vaihtelee eri maissa paljonkin, Espanjassa se on jopa vain 13v :eek: :/ 16-vuotias on silti täysi lapsi vielä, oli suojaikäraja mikä tahansa!

vieras
Kaikki puhuu täällä vanhoista ämmistä.. Tällä palstalla kirjoittelee myös NUORIA äitejä, tuolloin ikäero ei olisi niin paha. Vastaan omasta puolestani että voisin, niin on MELKEIN käynytkin kun baarissa ollut jätkä paljastui 15-vuotiaaksi. ikää 23v.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
En todellakaan ikinä missään tilanteessa voisi harrastaa seksiä lapsen kanssa!
Kuka tässä on lasten kanssa seksistä harrastamisesta puhunut? Ei tuon ikäinen mikään lapsi ole enää seksin suhteen lainkaan mukaan.
Voihan tuon ikäinen olla jo harrastanut vaikka mitä. Itsekin olin äiti jo 16 vuotiaana, eikä seksin harrastaminen samanikäisen poikaystävän kanssa ollut mitenkään epänormaalia, mutta nyt aikuisena 16 vuotias on minulle kakara.

Yhteistyössä