Voisitko panna 16-vuotiaan nuoren miehen kanssa?

Mä harrastin kerran seksiä 16 v kundin kans, olin sillon ite 18 v. Olin sen kundin eka. Nyt oon 31 v. ja ollaan edelleen kavereita sen kanssa. Itseasiassa ollaan rakastuneita toisiimme, mutta tässä on vielä muutama mutka matkassa, kuten mun avioliitto+raskaus ja sen parisuhde...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin se 16v nuori pitäis sen miehen kanssa panna? Ei kai tuon ikäistä enää mihinkään saa pantua, ellei se itse tahdo?
Olet vain katkera siitä ettet saisi koskaan iskettyä 16-vuotiasta ja sen vuoksi ymmärsit tahallaan väärin.
Hyi olkoon, miksi pitäisi olla katkera lapsiin sekaantumisesta?
On teilläkin puheen aiheet, "aikuisilla" ihmisillä.
Kyllä 16-vuotiaan kanssa saa panna.

hih
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
No en. En kiihotu lapsista.
Ei 16-vuotias ole mikään lapsi.
Kyllä on :)
Sen ikäinen on panovalmis ja kiihkeä nuori mies.
juu tosi kiihkeä akti kestää kahden työnnön verran ja nauraa jälkikäteen tosi "kypsille" ystävilleen minkä mummon kans paneskeli.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
No en. En kiihotu lapsista.
Ei 16-vuotias ole mikään lapsi.
Kyllä on :)
Sen ikäinen on panovalmis ja kiihkeä nuori mies.
juu tosi kiihkeä akti kestää kahden työnnön verran ja nauraa jälkikäteen tosi "kypsille" ystävilleen minkä mummon kans paneskeli.
Ikävää, että olet kokenut tuollaista.

ei 16v mutta...
Yks kundi on yrittänyt vongata mua siitä asti kun oli 16. Sanoin, että ei ennen kuin olet täysi-ikäinen... No nyt samainen kundi on 18v mut ei pääse mua panemaan edelleenkään :D Itse olen 33.

10 vuotta nuorempaa olen kyllä pannut tässä parin viime vuoden aikana ja useastikin, muut on olleet sit vähän vanhempia, vain noin 7-8 v nuorempia :D

32v. mummo
Alkuperäinen kirjoittaja Muumiot:
Jahas täällä muumioituvat mummot jeesustelevat, ettei nuoret miehet kelpaa heille.
Kun oikeasti he eivät kelpaisi nuorille miehille.
Mistä tiedät, ellet ole nähnyt? Mulla oli kapakassa tässä taannoin todellisia vaikeuksia karistaa kimpustani yksi 19v. nuori mies. Yritin fiksusti selittää, että olen jo yli kolmekymppinen, eikä meidän suhteesta tulisi mitään, mutta poitsu ei meinannut millään uskoa. Nuoret miehet on paljon innokkaammin kimpussa, kuin oman ikäiset :)

Yhteistyössä