ja kommenttini oli hänelle. Oletan että hän tietää pennun olevan 16v koska vielä ilomielin panisi.. mut tohon sun "kusetus"-läppään. Joo, en harrasta baareja, enkä yhdenyönjuttuja ja tuskin moneen baariin 16veet pääseekään, joten seli seli.Alkuperäinen kirjoittaja lakana:Ootko koskaan aatellu et ne pojat voi kusettaa ikänsä olemalla baarissa samoin kuin naiset..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:voisi panna teinin kanssa ja vielä ilomielin! 17veenä olen pannut 16veen kanssa ja se oli siinä ja siinä..
harva taitaa baarista lähtiessä kaverin henkkareita kysyä,vai kysyttekö te?
Ikävää, että tunnet tuolla tavoin. Sun pitää kuitenkin ymmärtää, että moni muu ei tunne samalla tavoin vaan seksi on heille erittäin tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja huumausaine:En enkä halua. seksi on maailman tyhmin keksintö :x
kyllä ne aika moneen pääsee,joskut kun ovat ikäisiään huomattavasti vanhemman näköisiä..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ja kommenttini oli hänelle. Oletan että hän tietää pennun olevan 16v koska vielä ilomielin panisi.. mut tohon sun "kusetus"-läppään. Joo, en harrasta baareja, enkä yhdenyönjuttuja ja tuskin moneen baariin 16veet pääseekään, joten seli seli.Alkuperäinen kirjoittaja lakana:Ootko koskaan aatellu et ne pojat voi kusettaa ikänsä olemalla baarissa samoin kuin naiset..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:voisi panna teinin kanssa ja vielä ilomielin! 17veenä olen pannut 16veen kanssa ja se oli siinä ja siinä..
Eikun ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja huumausaine:En enkä halua. seksi on maailman tyhmin keksintö :x
varmaan sää siinä sängyn vieressä silloin seisoisit,buah!Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Kyllä kattosin aika pahasti jos joku aikuinen nainen alkais panna mun poikaa.
Saisit katsoa vaikka kuinka pahasti, mutta et millään voisi estää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Kyllä kattosin aika pahasti jos joku aikuinen nainen alkais panna mun poikaa.
Mä toivon että 16 vuotias kokee kokeilunsa samanikäisen kanssa. EIKÄ vanhojen käytettyjen haahkojen.Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mä voisin ja ilomielin.
Jos sulla on tuhannen kännissä sattunut joku pedofiilikokemus niin yritä toipua, mutta ei se todellakaan ole kuule yleistä hairahtua 16kesäiseenAlkuperäinen kirjoittaja lakana:kyllä ne aika moneen pääsee,joskut kun ovat ikäisiään huomattavasti vanhemman näköisiä..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ja kommenttini oli hänelle. Oletan että hän tietää pennun olevan 16v koska vielä ilomielin panisi.. mut tohon sun "kusetus"-läppään. Joo, en harrasta baareja, enkä yhdenyönjuttuja ja tuskin moneen baariin 16veet pääseekään, joten seli seli.Alkuperäinen kirjoittaja lakana:Ootko koskaan aatellu et ne pojat voi kusettaa ikänsä olemalla baarissa samoin kuin naiset..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:voisi panna teinin kanssa ja vielä ilomielin! 17veenä olen pannut 16veen kanssa ja se oli siinä ja siinä..
Mutta ikänsä puolesta aivan lapsia vielä.Alkuperäinen kirjoittaja lakana:kyllä ne aika moneen pääsee,joskut kun ovat ikäisiään huomattavasti vanhemman näköisiä..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:ja kommenttini oli hänelle. Oletan että hän tietää pennun olevan 16v koska vielä ilomielin panisi.. mut tohon sun "kusetus"-läppään. Joo, en harrasta baareja, enkä yhdenyönjuttuja ja tuskin moneen baariin 16veet pääseekään, joten seli seli.Alkuperäinen kirjoittaja lakana:Ootko koskaan aatellu et ne pojat voi kusettaa ikänsä olemalla baarissa samoin kuin naiset..Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:voisi panna teinin kanssa ja vielä ilomielin! 17veenä olen pannut 16veen kanssa ja se oli siinä ja siinä..
Olet itsekin tuo miksi mua haukut.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mä toivon että 16 vuotias kokee kokeilunsa samanikäisen kanssa. EIKÄ vanhojen käytettyjen haahkojen.Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Mä voisin ja ilomielin.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Mejan:en todellakaan... kerran panin 18vuotiasta ja tunsin itteni kauheeks kehdonryöstäjäks sen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Usein 16v poikasena haaveiltiin 25+ naisista, koska niillä on kokemusta seksistä ja voi opettaa aloittelijaa.
Hyi olkoon, miksi pitäisi olla katkera lapsiin sekaantumisesta?Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly Effect:Olet vain katkera siitä ettet saisi koskaan iskettyä 16-vuotiasta ja sen vuoksi ymmärsit tahallaan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin se 16v nuori pitäis sen miehen kanssa panna? Ei kai tuon ikäistä enää mihinkään saa pantua, ellei se itse tahdo?