Voisin harjoitella intuitiotani -onko innokkaita osallistujia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28760732]Joo, huomasin viestin lähettämisen jälkeen. Tunnistitko tuota miestä? Voi olla elävä tai jo henkimaailmaan siirtynyt läheinen.[/QUOTE]

Mies jäi minullekin kyllä arvoitukseksi.

Kuvaus osui muuten kyllä tosiaan nappiin, minulle on tärkeitä perinteet, esim. juuri pari viikkoa sitten nimensä saanut kuopukseni kastettiin taas siinä vanhassa suvussa kiertävässä kastemekossa joka on minulle hyvin tärkeää.

Kuopus olikin varmaan tämä näkämäsi uusi aluillaan oleva polku, jota hieman jännitän. Yksilapsisesta perheestä kaksilapsiseksi, toki jännitän miten meillä sujuu.. :)

Kiitos paljon! :)

[QUOTE="Siru";28760758]Vieläkö ehdit yhden lisää?
Minulla vaalean ruskeat, punertavaan taittavat olkapäille ylettävät hiukset. Sinivihreät silmät, täyteläiset huulet. Kasvot ovaalin muotoiset, ylähuulen päällä luomi. Suuret hampaat ja korkeat poskipäät. Olen melko pitkä ja normaalivartaloinen.
Väri punainen.[/QUOTE]

Ja saa kertoa kaiken mitä tulee.

[QUOTE="aapee";28760748]Joo, huomasin. Taisin jäädä odottelemaan vastaustasi siihen, saako sinulle kertoa kaikki mitä saan. Ja toisaalta, saatan välillä hyppiä vähän yli, jos tuntuu että juuri sillä hetkellä minulle ei nouse kysyjästä mitään mieleen. :)

Koetan tässä vähän saada selvyyttä ketjuun ja itseeni, että viestit ei menisi jatkossakin sekaisin :)[/QUOTE]

Saa toki:-)

[QUOTE="Sanna";28760460]Minä: vaalea polkkatukka, vihertävät silmät, pitkät hoikat raajat. Soikeat kasvot. Liila väri tulee mieleen.[/QUOTE]

Ja mullekin saa kertoa kaiken, mitä mieleen tulee. :)

[QUOTE="vierailija";28760534]Lisäyksenä vielä, että hiukset ovat pitkät, luonnostaan todella liukkaat ja suorat, mutta tällä hetkellä huonokuntoiset ja pidän niitä laineikkaana pörrötettynä tai sekaisella nutturalla. Rastoittuvat välillä.

Omistan vahvat lihakset, voimakkaat pohkeet. Jalkojen lesti on leveä. Nuorempana oli hammasrako, mutta hampaat kasvoivat itsestään ilman oikomishoitoja tai muuta kauniiksi valkoiseksi ja tasaiseksi rivistöksi.

Kerro vain kaikki, mitä näet.[/QUOTE]

Jostain syystä saan heti selkeää kuvaa jostain todella kaukaa, siis aikojen takaa. Tässä on nainen, pukeutunut eläinten nahkoihin, kädessä keihäs. Ei todellakaan sellainen "perinteinen" ruokaa nuotiolla laittava ja lapsista huolehtiva naishahmo, vaan vahva ja älykäs soturi, joka ei pelkää vaaroja. Silti kuitenkin viimeiseen saakka valmis puolustamaan kotiaan ja perhettään, mikään muu ei ole tälle naiselle niin tärkeää ja arvokasta kuin perhe ja koti. Kuvanneeko luonnettasi vai mitä, en tiedä mutta sinä ehkä ymmärrät mitä tämä kuva tarkoittaa.

Nykyhetkessä näen että myös musiikki liittyy sinuun, tykkäätkö sitten tanssimisesta vai tuotatko/soitatko itse musiikkia, mutta sävelet näen kultaisena ympärilläsi. Siis merkityksellisiä sinulle.

Edelleen vaan tuo naissoturi nousee vahvasti mieleeni, sillä lienee oikeasti sinulle joku merkitys :D

Hei, vastaa jos ehdit ja pystyt.
Minä olen 169cm pitkä, hoikka, hieman poikamainen vartalo lantion seudulta, keskikokoiset rinnat. Minulla on vihreän harmaat silmät, luonnostaan vaalea tukka. Minulla on hymykuopat ja kasvoja hallitseva nenä, korkea otsa, hyvin vaaleat kulmakarvat ja ripset. Olen jäntevä ja verisuoneni ovat pinnassa. Huuleni ovat kauniit, samoin poskipääni.
Minulle saa kertoa kaikki mikä mieleen tulee.
Ensimmäisenä mieleen tullut väri on ruskean oranssi.

Minäkin: hiukset maantienväriset, paksut ja lyhyet, silmistä toinen ruskea ja toinen siniharmaa, kasvot soikeat, korkea otsa, pienet huulet. Normaalipituinen, keskivartalo hieman tukevoitunut. Pituus 166 cm. Väri pinkki

[QUOTE="Miäh";28760444]Minä: ruskea polkkatukka, siniharmaat silmät, silmälasit. 170 cm, pullea.
Punainen[/QUOTE]

Asutko kaupungissa, näen naisen kävelevän kadulla ja lastenvaunutkin näkyy. Olet luonteeltasi rauhallinen, rakastat lämpöä ja lämmintä.. valkoinen keittiö? Tämä on rivitalossa mielestäni, asutko sellaisessa? Sinulla on perhettä, syöttötuoli on pöydän päädyssä. Rakastat olla kotona, pidät kodinhoitamisesta ja kotiäitiydestä. Se on sinusta tärkeintä, mitä voit tässä hetkessä tehdä ja haluat hoitaa sen mahdollisimman hyvin. Mieskin minulle kuvaan nousee, tuntuu että hän on kumppanisi, käy töissä tms sillä on välillä pois ja näen miten halaatte eteisessä tervehdykseksi. Leppoisaa ja lempeää elämää taidat juuri tällä hetkellä viettää.

Ei enempää koekaniineja. Laitoin stopin tuonne jo aikaisemmin.
Odottelen aina palautteita edellisiltä, että suunnilleen tiedän missä menen itseni kanssa.
Hetken päästä poistun koneelta, pitää käydä kaupassa ja ruokkia ipanat.

[QUOTE="aapee";28760794]Asutko kaupungissa, näen naisen kävelevän kadulla ja lastenvaunutkin näkyy. Olet luonteeltasi rauhallinen, rakastat lämpöä ja lämmintä.. valkoinen keittiö? Tämä on rivitalossa mielestäni, asutko sellaisessa? Sinulla on perhettä, syöttötuoli on pöydän päädyssä. Rakastat olla kotona, pidät kodinhoitamisesta ja kotiäitiydestä. Se on sinusta tärkeintä, mitä voit tässä hetkessä tehdä ja haluat hoitaa sen mahdollisimman hyvin. Mieskin minulle kuvaan nousee, tuntuu että hän on kumppanisi, käy töissä tms sillä on välillä pois ja näen miten halaatte eteisessä tervehdykseksi. Leppoisaa ja lempeää elämää taidat juuri tällä hetkellä viettää.[/QUOTE]

Olen kyllä rauhallinen, mutta muuten meni vikaan: asun vanhassa, värikkäässä talossa maalla, lapset kouluiässä, käyn töissä ja pidän työstäni.

Jos ehdit vielä, niin olisi kiva :)

Eli olen 166cm/58kg, hiukseni on pitkät ja punaiseksi värjätyt, minulla on myös suora otsatukka joka menee melkein silmille. Silmäni on ns. normaalit suomalaiset, eli harmaansiniset (pupillien ympärillä ruosteenvärinen rinkula).
Iho on aika kalpea, kesällä tulee helposti pisamia (suvussa jonkin verran porkkanapäitä :D ). Mutta ei kuuitenkaan sellainen että verisuonet kuultaisi läpi.
Muuten minulla on pieni pottunenä ja korkeahkot poskipäät. Ruumiinrakenne aika päärynä (liivit 75B, hoikka vyötärö ja iso takapuoli ja leveät reidet) enkä ole liikunnallinen.

Ensimmäinen väri mikä tuli mieleen on vihreä.

[QUOTE="miäh";28760804]Olen kyllä rauhallinen, mutta muuten meni vikaan: asun vanhassa, värikkäässä talossa maalla, lapset kouluiässä, käyn töissä ja pidän työstäni.[/QUOTE]

Kiitos sinulle :)
Lienee parempi lopetella ainakin hetkeksi, jos menee noin pahasti vikaan. Odottelen vielä seuraavan palautteen.

[QUOTE="aapee";28760777]Jostain syystä saan heti selkeää kuvaa jostain todella kaukaa, siis aikojen takaa. Tässä on nainen, pukeutunut eläinten nahkoihin, kädessä keihäs. Ei todellakaan sellainen "perinteinen" ruokaa nuotiolla laittava ja lapsista huolehtiva naishahmo, vaan vahva ja älykäs soturi, joka ei pelkää vaaroja. Silti kuitenkin viimeiseen saakka valmis puolustamaan kotiaan ja perhettään, mikään muu ei ole tälle naiselle niin tärkeää ja arvokasta kuin perhe ja koti. Kuvanneeko luonnettasi vai mitä, en tiedä mutta sinä ehkä ymmärrät mitä tämä kuva tarkoittaa.

Nykyhetkessä näen että myös musiikki liittyy sinuun, tykkäätkö sitten tanssimisesta vai tuotatko/soitatko itse musiikkia, mutta sävelet näen kultaisena ympärilläsi. Siis merkityksellisiä sinulle.

Edelleen vaan tuo naissoturi nousee vahvasti mieleeni, sillä lienee oikeasti sinulle joku merkitys :D[/QUOTE]

Tämäpä oli mielenkiintoinen. :D Olen todella luonnonläheinen, rauhanomainen ja "hipahtava". Kyllä tuo "soturius" kuvaa luonnettani, varsinkin tässä elämäntilanteessa on sitä joutunut hakemaan kovastikin takaisin... hyvä, että sinä näet sen siellä. Tässä on joutunut taistelemaan terveyden ja sen myötä oman henkenikin puolesta.

Musiikki on todella tärkeää mulle, on aina ollut. Soittimia on kämppä täynnä ja viime aikoina olen hakenut paljon tukea musiikista ja tulevat keikat on semmoisia, jotka rytmittää elämää.

Kyllä minä itseni siis tunnistin. Kiitos! :)

Mulle myös!

Olen 21-vuotias, minulla on pitkät hiukset jotka alunperin vaaleat mutta nyt värjäytyt tummaksi. Silmät ovat sinivihreät. Pituutta on 169cm ja paino 72kg. Kasvot hieman ovaalin muotoisen. Oikea korvani muistuttaa keijukorvaa. Ensimmäinen väri joka tuli mieleen on pinkki.

[QUOTE="aapee";28760794]Asutko kaupungissa, näen naisen kävelevän kadulla ja lastenvaunutkin näkyy. Olet luonteeltasi rauhallinen, rakastat lämpöä ja lämmintä.. valkoinen keittiö? Tämä on rivitalossa mielestäni, asutko sellaisessa? Sinulla on perhettä, syöttötuoli on pöydän päädyssä. Rakastat olla kotona, pidät kodinhoitamisesta ja kotiäitiydestä. Se on sinusta tärkeintä, mitä voit tässä hetkessä tehdä ja haluat hoitaa sen mahdollisimman hyvin. Mieskin minulle kuvaan nousee, tuntuu että hän on kumppanisi, käy töissä tms sillä on välillä pois ja näen miten halaatte eteisessä tervehdykseksi. Leppoisaa ja lempeää elämää taidat juuri tällä hetkellä viettää.[/QUOTE]

Tää vois sopia muhun paitsi että asun omakotitalossa, jonne muutimme 3 kk sitten (sitä ennen kyllä rivitalossa). Tupakeittiö on vaaleaa puuta. Pienin lapsi on 11 kk ja kotiäitiys/kodin hoitaminen on parasta mitä tiedän. Elämä ei ole leppoisaa eikä lempeää eikä parisuhde voi hyvin, mutta muuten kyllä kuvaus osuu yksiin.

Mua ihan todella tämä kiehtoo! Toivon todella että pystyisit minullekkin vastaamaan :)

Minä:
Siniharmaat silmät, rusehtavat hiukset noin puoleen selkään. Kasvot suht sirot ja kapeat.
Pituutta 165cm Ja olen hoikka. Mieleen tulee väri sininen.

[QUOTE="aapee";28760777]Jostain syystä saan heti selkeää kuvaa jostain todella kaukaa, siis aikojen takaa. Tässä on nainen, pukeutunut eläinten nahkoihin, kädessä keihäs. Ei todellakaan sellainen "perinteinen" ruokaa nuotiolla laittava ja lapsista huolehtiva naishahmo, vaan vahva ja älykäs soturi, joka ei pelkää vaaroja. Silti kuitenkin viimeiseen saakka valmis puolustamaan kotiaan ja perhettään, mikään muu ei ole tälle naiselle niin tärkeää ja arvokasta kuin perhe ja koti. Kuvanneeko luonnettasi vai mitä, en tiedä mutta sinä ehkä ymmärrät mitä tämä kuva tarkoittaa.

Edelleen vaan tuo naissoturi nousee vahvasti mieleeni, sillä lienee oikeasti sinulle joku merkitys :D[/QUOTE]

Kiitos vielä tästä, tarkemman palautteeni näet tuolla aikaisemmin. Tuli vielä mieleen, että saitko mitään "viestiä" toiselta puolen, sitä odotin kovasti... Vaikka tapahtuneesta on parikymmentä vuotta. Tiedät varmasti mitä tarkoitan, jos jotain tuli. :)

[QUOTE="aapee";28760398]On mulla vaatimuksiakin.

Sinun pitää olla avoin ja vastaanottavainen, jos et usko mihinkään henkimaailman juttuihin niin anna paikkasi jollekin toiselle.
Saatuasi vastauksen, on minulle ehdottoman tärkeää saada siitä palkaksi palautetta. Ilman palautetta tässä ei ole mitään järkeä.

Lue huolellisesti lyhyt ohje, jonka annan sinulle seuraavaksi ja toimi sen mukaan.

Kuvaile minulle ulkonäköäsi, kasvojen piirteitä, silmien ja hiusten väriä jne. Kerro lisäksi ensimmäisenä mieleen tullut väri. Älä laita kysymyksiä, siis "mitä parisuhteessani tapahtuu" tai "saanko töitä" tms, en vastaa niihin vaan kerron millaisia mielikuvia sinusta minulle nousee.

Vastaan noin viidelle.[/QUOTE]

Tee mullekkin :)
Olkapäille ulottuvat tummanruskeiksi värjätyt hiukset, vasemmalle puolen ajeltu siilitukka, soikean muotoiset kasvot, sini-vihreät silmät, pituus 164cm

Ensimmäinen mieleen tullut väri punainen.
Jos joku henkimaailmasta haluaa välittää viestin niin kerro.

Tämä olisi voinut tulla minun osoiteeseeni. Asumme kylläkin kerrostalossa, mutta ensimmäisessä kerroksessa maantasalla eli rivarityyppisesti. Keittiö on valkoinen, pöydän pääs syöttötuoli. Rakastan kotonaoloa, koska kohta tämä loppuu kokopäiväisenä, ja haluan olla nyt mahdollisimman hyvä kotirouva - välillä vaan huomaan suorittavani kotityöt sen takia ja sitten pitää taas palata ruotuun :) rakastan olla lapsemme kanssa kotona enkä voisi kuvitella tekeväni mitään muuta juuri nyt. Mieheni on tähän asti ollut paljon poissa töidensä takia, mutta tällä viikolla asia muuttui ja hän tulee iltaisin aina kotiin sillä työt siirtyivät kotipaikkakunnallemme. Hän on minun paras ystäväni, kumppanini. Niin ja asumme kaupungissa, kuljetaan paljon vaunuilla esim ydinkeskustaan.

Olen taas varmaan myöhässä, mut koitan silti.
Olen sinivihertävä silmäinen, ruskeat kiharat hiukset, silmälasipäinen, silmistäni toinen on hieman vino.
lyhyt pituudeltani, mutta normaalipainoinen. pieni sievä nenä ja kauniit huulet. Väri jota ajattelin oli suklaanruskea.

Yhteistyössä