Voisikohan olla????

Ajattelin kysyä teidän mielipidettä, kun oma pääni on niin sekaisin.... Elikkä lopetin ehkäisyrenkaan käytön n. vuosi sitten ja nyt vasta on kirrot alkaneet tasaantua ja ne ovat olleet nyt n. 36 päivää... Nyt mulla on menossa kp 34 ja on jo viikon ollut ltaisin etovaa oloa, uni ei ole tullut millään ja olen ollut iltaisin välillä tosi kiukkuinen, mulle tulee tosi harvoin finnejä ja nyt on viikon sisällä ilmestynyt leukaan jo kolme... Olen tosi kova juomaan kahvia, mutta nyt aamulla kun join nii rupes etomaa tosi paljon... maha on sekaisin ja kipeä... Jotenkin en usko et olisin raskaana vaikka sitä toivonkin... testiä en uskalla vielä tehdä kun olen joutunut niin monet kerrat pettymään negaan..

Nii ja vielä se että mun hiukset rasvottuu tosi nopeesti. Joka päivä täytyy pestä vaikka ennen ei o tarvinnu ku joka toinen päivä....

Toivottavast tää olis nyt sitä mut en jaksa liikaa toivoa... =)
 
et uskokkaan kuinka tutuilta kuulostaa noi sun oireet. mul oli kaikki samat, täysin samat ku sul. ihmettelin kans kun hiukset kokoajan oli rasvaisena vaik kuin pesi...ja finnit, yäk...ku pahin murkku. kahvia menee täälläkin aamulla puol pannuu...niin huomasin sillon kans että kahvi haisee pahalle...ja pian en voinut juoda sitä lainkaan...sitä seurasi 24/7 pahoinvointi...olin kans tosi kiukkunen kuin ampiainen. kaikki nämä oli ennen testin tekoa..
nyt en saa isoja alkukirjaimia kun noista edell.mainit.raskausoireista on mun sylissä 5kk ikäinen TYTTÖ. :heart: .
epäilen masussasi kellivän pienistä pienimmät varpaat.... :D :heart:
 
katotaa jos mies kerkeis apteekkii mut seki on kyl ny niin pali töis et luulen et ei kerkee... jos sais ajatukset pois täst ku on töis.... mut nyttekki ku on yksin koton ni tulee kyl koko aja ajateltuu asiaa =) se olis kyl niiiiin ihana uutinen jos olisin raskaana mut toivotaan parasta =)
 
mut ei ne kuitenkaa kerkee tulee ennen ku ens viikol ku ny on jo torstai..... täytyy vaa malttaa odottaa ens viikkoon =) o kyl taas tosi iso pettymys jos tulee nega :( vitsi taas tuli huono olo iha yhtäkkii.... toivottavast töis ei oo huono olo ku sit ei pysty mitää tekee...
 
joo tottakai tuun kertomaan =) taas on pari finnii ilmestyny.... mul ei kyl enne menkkoi o finnei tullu.... ja sit oon muute huomannu sen ku tääl porukka puhuu et seksihalut o vähentyny mut oon huomannu et mul on lisääntyny =)
 
Tänää aamulla taas rupes kahvi etomaan ja maha on entistäki sekasempi..... Näin jo unta et menkat tuli ja aamust ku menin kattoo ni ei mitään... Ja taas on pari finnii ilmestyny yön aikana.... Ajatukset on nii sekavat ku ei oikee osaa ajatel mitää.... Niin paljon toivoisin olevani raskaana mut sit taas en haluu innostuu liikaa ettei taas tuu pettymyksii... =) Onks kukaa muu samas tilantees???
 
voi että zande..joko olet testiä tehnyt?mulla vähän samanlaisia oireita ollut itselläkin..hiukset rasvottuu ennätysvauhtia..jos illalla olen pessy hiukset ni aamulla saa pestä melkeinpä uudestaan..ja normaalisti pessy joka toinen päivä..ja maha sekasin jne. mut odottelen viel viikon josko kuukautiset alkais..
Plussatuulia sulle zande..
 

Yhteistyössä