?
:((
Vieras
Lopetin e-pillerit syksyllä ja kierto ollut sen jälkeen todella sekaisin. Viime kierto oli 44 päivää pitkä ja nyt on menossa kp 43. Testejä olen tehnyt jo monta ja silti näyttää negatiivista, masennun kohta totaalisesti!
Kaikenlisäksi mulla on nyt jotenki tosi turvonnut olo, ällöttää/närästää, pari viikkoa sitten tuli paksua valkovuotoa, finnejä on ruvennut tulemaan paljon jne. Viikko sitten mulla oli menkkamainen mahakipu..
Voinko olla rasakaana vai mitähän tämä nyt sitten on?
Kaikenlisäksi mulla on nyt jotenki tosi turvonnut olo, ällöttää/närästää, pari viikkoa sitten tuli paksua valkovuotoa, finnejä on ruvennut tulemaan paljon jne. Viikko sitten mulla oli menkkamainen mahakipu..
Voinko olla rasakaana vai mitähän tämä nyt sitten on?