Voinko laittaa tavallista viiliä kermaviilin sijaan jauhelihamurekkeeseen? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä kysymys taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laitan mun lihapulliin ja lihamureke taikinaan näitä ainesosia:
- jauhelihaa
-sipulia
-valkosipulia
-kananmunia
-ruokakermaa
-mausteita

korppujauhot ei ole pakollisia, ei myöskään sipulikeitto pussi, eikä myöskään viili :D

Siis voi herranjumala taas... :D

Kysyin voiko viiliä käyttää kermaviilin asemasta, ei se tarkoita sitä että en nyt osaisi tehdä ko. ruokaa muuten. Jokainenhan varioi ruokansa eri tavalla. Kysyin kun en tiennyt ja vastausten perusteella tulin tulokseen ettei kannata kokeilla :D
Mikään ainesosahan ei ole pakollinen, paitsi ehkä se jauheliha tässä tapauksessa.. Miks tää nyt on niin vaikeaa, hyvät ihmiset! :D

Kysyin voiko viiliä käyttää kermaviilin asemasta, ei se tarkoita sitä että en nyt osaisi tehdä ko. ruokaa muuten. Jokainenhan varioi ruokansa eri tavalla. Kysyin kun en tiennyt ja vastausten perusteella tulin tulokseen ettei kannata kokeilla :D
Mikään ainesosahan ei ole pakollinen, paitsi ehkä se jauheliha tässä tapauksessa.. Miks tää nyt on niin vaikeaa, hyvät ihmiset! :D

Samaa mieltä kanssasi vastaajista… mutta minä vastaan sinulle.
Tavallinen viili käy hyvin lihamurekkeeseen. Itse käytän kevyt versiota ja hyvin toimii. Eikä tarvita kananmunaa. Rohkeasti koittamaan ja hyvää tulee. Kokkailuintoja sinulle :)

Yhteistyössä