Voinko laittaa tavallista viiliä kermaviilin sijaan jauhelihamurekkeeseen? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä kysymys taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä kysymys taas

Vieras
Älkää nyt hirttäkö kun kysyn näin tyhmiä..

Kotona olis kaikki muut ainekset murekkeen tekoon enkä viitsis lähteä kauppaan pelkän kermaviilin takia.. :)

Niinpä, arvasin ettei täältä ehkä kannata kysyä taas tätäkään, kun me kaikki ehkä tehdään tämäkin perusruoka eritavalla.. :D

Itse siis normisti teen niin, että turvotan korppujauhot pieneen vesitilkkaan ja lisäksi laitan kermaviiliä, ranskalaisen sipulikeitto-pussin ja munan ja tietty sen jauhelihan..

Mut tehkööt kukin taas tavallaan.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys taas;28060772:
Niinpä, arvasin ettei täältä ehkä kannata kysyä taas tätäkään, kun me kaikki ehkä tehdään tämäkin perusruoka eritavalla.. :D

Itse siis normisti teen niin, että turvotan korppujauhot pieneen vesitilkkaan ja lisäksi laitan kermaviiliä, ranskalaisen sipulikeitto-pussin ja munan ja tietty sen jauhelihan..

Mut tehkööt kukin taas tavallaan.. :)

Miksi kysyit kun neuvot ei kelpaa. Ole sitten tekemättä sitä mureketta tai mene hakemaan kermaviiliä jos et osaa ilman sitä tehdä. Kannattaa muuten joskus kokeilla jotakin uutta ruuanvalmistuksessa eikä aina tehdä saman kaavan mukaan. Eikä se sipulikeittopussi kyllä mikään suuri makuelämys ole ja terveellisemminkin voi ruokansa tehdä.

Miksi kysyit kun neuvot ei kelpaa. Ole sitten tekemättä sitä mureketta tai mene hakemaan kermaviiliä jos et osaa ilman sitä tehdä. Kannattaa muuten joskus kokeilla jotakin uutta ruuanvalmistuksessa eikä aina tehdä saman kaavan mukaan. Eikä se sipulikeittopussi kyllä mikään suuri makuelämys ole ja terveellisemminkin voi ruokansa tehdä.

Voi kuule, kysyin neuvoa viili vrt kermaviili-ongelmaan mutta neuvoitko sinä siinä asiassa? Et, vaan arvostelet kaikkea muuta..
Ja ihan tiedoksi, en ole aina tehnyt lihamureketta noin vaan vasta pari kertaa ja satun tykkäämään enemmän näin, koska mielestäni kermaviilin kanssa on mehevämpi.. Mutta tämä oli MINUN mielipide, sinähän jo omasi kerroitkin.. :D

Yhteistyössä