Voimakas ripuli 3 päivää, koska sairaalaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ripulia

Vieras
Eli mahakipua alkuviikosta, kunnes tiistaina alkoi ripuli. Tiistaina tuli noin 10 kertaa löysää, mutta ei ihan vettä. Keskiviikkona tuli noin 15 kertaa pelkkää vettä. Ke-to yönä ripuloin koko yön ja tänään olen ripuloinut noin 30 kertaa. Maha kipeä. Imodiumista ei apua. Ripuli pelkkää vettä. Olen käynyt tänään antamassa näytteen tk:hon. Koska tässä pitää omasta voinnista huolestua, eli koska sairaalaan?
 
Ei se ripulikohtausten määrä ole oleellinen asia vaan se pysytkö tolpillasi ja tajuissasi. Minulla on auttanut vesiripuliin parhaiten hiilitabletit. Ne vähentävät ripulointia, kaasunmuodostusta ja rauhoittavat vatsaa.
 

Yhteistyössä