Voikun saisi toisen lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toive
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

toive

Uusi jäsen
30.09.2004
6
0
1
Äitiys yllätti ihanuudessaan. Mieli tekisi lisää lapsia. Surettaa, jos niin ei käy. Mutta kun ei ole miestä ja yksinhuoltajana en toista lasta ehkä uskaltaisi tehdä, kun ei ole vakituista työtä (huolettaa taloudellinen asema ja jaksaminen), ja kuinkapa se mahdollista olisikaan, kun tekemiseen tarvitaan miestä :) No ehkäpä vielä joku päivä. Toivossa elelen.

Minä sain toisen lapsen ja täytyy myöntää että raskasta on ollut. Mutta mutta...tekee mieli jo kolmatta, eikä ole miestä, vakituista työpaikkaa, rahaa muutenkaan.

Liityn joukkoon tummaan...
töitä on ja talous jees...
Mutta ikä !!! Kolmekymmentä ja paljon päälle :\|
Toisaalta en haluaisi että lapsilla on eri isät...mutta en ton ex-kutaleenkaan kanssa tenavaa tee !!
Joten....pitää kai olla onnellinen että älysi edes sen yhden ihanaisen tehdä !!
Huokaus....

liityn joukkoon..Eka ja ainoa lapsi kohta 4v ja kauhea hinku ollut kokoajan saada toista..Mut ei ole kans sitä miestä jonka kans tekis ja joka pysyis myös siinä vierellä..Ehkä sitä joskus sitten löytää jonkun joka haluaa sen lapsen? Vaikka olen kyllä huomannut kuinka vaikeaa on yh:n saada miestä itselleen.. Onko kaikki miehet yh-kammoisia? mistä sellasia löytää jotka ei olis?Baareissa kun en käy, eikä se elämäni mies ovikelloa soita.. :whistle:

Minä sain 6 lasta avioliitossa joka sitten päättyi miehen kuolemaan.
Viisi vuotta myöhemmin tein tietoisesti nykyisen kuopukseni , yksin, enkä ole päätöstä katunut. Jos elämä vaan suo, niin vauva saa vielä nuoremman sisaruksenkin.

Yhteistyössä