T
työtöntyönhakija
Vieras
Onko kenelläkään tietoa, voiko työttömänä oleva maksaa osissa / saada maksuaikaa huonekaluliikkeistä? Sohva meni lopullisesti rikki ja uusi täytyisi saada... ei ole kerralla laittaa edes satasta, joten käytettyäkin vaikea hankkia