voiko työpaikkahakemukseen kirjoittaa näin? Arvostele!

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Olen 23-vuotias reipas tradenomi ja ihastuin työpaikkailmoitukseenne,
No kiva, leikkaapa se sitten talteen ja laita kehyksiin yöpöydälle jotta voit ihailla sitä illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä. Sen on tehnyt XX, välitän kehunne hänelle. Hmm, pitäisiköhän nostaa hänen palkkaansa, kun osaa tehdä noin ihastuttavia ilmoituksia, että ne saa oikein fanipostia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ananas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:
Toi hakemus jää ehkä mieleen niistä kymmenestä muusta, jotka menee näin: "olen 23-vuotias iloinen ja ahkera tradenomi. Olen kiinnostunut avoimesta paikasta yrityksessänne. Koulutukseni ja kokemukseni vastaavat haettua paikkaa ja olen tutustunut toimialaanne."

Jos hakemuksen sähköpostilla lähetät, niin älä vaan tähän aikaan sitä eteenpäin pistä.
Miksei voisi lähettää tähän aikaan?
Ehkä se antaisi sellaisen kuvan että tyypillä on elämä vähän holtitonta kun se nukkuu ja valvoo miten sattuu. Järjestelmällinen ja "kunnonkansalainen" valvoo päivällä ja nukkuu yöllä. Eli klo21jälkeen pitäisi olla jo höyhensaarilla...
Vai niin. Mulla on kaks työkaveria joista toisen s-postit lentää öiseen aikaan, toinen aloittelee jo aamuneljältä. Vaikka lisäksi tulevat toimistolle klo 8 ja lähtevät aikaisintaan neljältä. Kaikki ei tartte väh 7 tuntia unta vaan voi painaa töitä yölläkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Olen 23-vuotias reipas tradenomi ja ihastuin työpaikkailmoitukseenne,
No kiva, leikkaapa se sitten talteen ja laita kehyksiin yöpöydälle jotta voit ihailla sitä illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä. Sen on tehnyt XX, välitän kehunne hänelle. Hmm, pitäisiköhän nostaa hänen palkkaansa, kun osaa tehdä noin ihastuttavia ilmoituksia, että ne saa oikein fanipostia...
Mulle tulee sellainen "tytönhupakko"- fiilis tuosta tekstistä. Kannattaa pysyä rautaisena ammattilaisena. Huumoria ei kannata käyttää kun kaikki ei sitä ymmärrä. Vähän sama kuin aloittaa hakemuksen "olen 23-vuotias reipast tyttönen Porvoosta"
 

Yhteistyössä