Voiko tilin lopettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molempien täytyy olla mukana. Tilin voi tietty siirtää vaan toisen nimiin eli ei oo pakko lopettaa kokonaan.

Näin tehtiin, kun erottiin miehen kanssa. Sille jäi yhteinen tili jamulla poistettiin käyttöoikeus ja mä avasin oman uuden tilin mihin sillä ei käyttöoikeutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kellään kokemusta yhteisen tilin lopettamisesta?

Kyllä sun oikeesti täytyy ottaa se toinen osapuoli siihen mukaan, eli luultavasti miehes,i kenen kanssa sinulla on yhteinen tili!!! koska jos hän haluaa vielä tilin pitää niin siitä tehdään sitten paperit että se on pelkästään sitten hänen nimissään!! Tässä kin asiassa on hyvä käyttää maalaisjärkeä! kun on itsestään selvä asia!

Ja nämä kaikki on tehtävä pankin KONTTORISSA!

Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:
Molempien täytyy olla mukana. Tilin voi tietty siirtää vaan toisen nimiin eli ei oo pakko lopettaa kokonaan.

Näin tehtiin, kun erottiin miehen kanssa. Sille jäi yhteinen tili jamulla poistettiin käyttöoikeus ja mä avasin oman uuden tilin mihin sillä ei käyttöoikeutta.
Jouduitteko molemmat menemään pankkiin?
Halinappi, saa kait sitä kysyä kun ei niin noista asioista kokemusta ole!? vastasithan sinäkin, että luultavammin joudutte molemmat menemään eli faktatietoa sinulla ei ollut! ei pidä noin pienistä hermostua. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:

Jouduitteko molemmat menemään pankkiin?
Halinappi, saa kait sitä kysyä kun ei niin noista asioista kokemusta ole!? vastasithan sinäkin, että luultavammin joudutte molemmat menemään eli faktatietoa sinulla ei ollut! ei pidä noin pienistä hermostua. ;)

molemmat pankkiin ja paperien tekoon. Mietipä ihan maalaisjärjellä jos sun ukkos haluis lopettaa tilin ja tekis sen sun tietämättäs!! tässä maassa tapahtuis aikas paljon väärinkäytöksiä.