Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hoitoalalla ja sillä selvä. En ala lääkkeen nimeä tässä kertomaan, se vain minua hämmensi koska paljon tehokkaampia ja laajakirjoisempia on olemassa ja aikuisen ihmisen korkea 5päivän kuume vaatii minusta jo vähän järeämpää kamaa kuin mitä miehelle ekaksi kirjoitettiin.
Vankomysiiniäkö olisi pitänyt antaa vai?![]()
ja mielellään iv!
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:Sorppa vaan, mutta mun mielestä idioottimaista edes luulla että ab vaikuttaa samantien kun sen suuhun nappaa. Oikeesti pitää odottaa muutama vrk.
No olihan tuossa jo vuorokausi mennyt, ja kyllä meillä ainakin on jo siinä ajassa helpottanut, tai ainakin oireet vähentyneet. Ei kuitenkaan liene normaalia, että oireet lisääntyis
Aijaa, mulla ja kaikilla perheenjäsenillä taas menee niin, että pari päivää saa odottaa ennen kuin mitään vaikutusta lääkkeellä on mihinkään. Korvatulehduksessa ehtii melkein syödä koko kuurin, ennen kuin kipu helpottaa. Eikö tän takia lastenkin korvakontrollit ole vasta kuukauden päähän oireista?
Ainakin pitäisi olla oikeus. Eri juttu sitten on, antaako resurssit siihen myöten. Mutta kyllä mun mielestä ihan hyvin voit ottaa yhteyttä ylilääkäriin. Kyse voi olla ihan siitäkin, että teidän tk:ssa on tietyt tutkimussuositukset erilaisiin oireisiin ja aikuisen korvien tutkiminen ei heillä kuulu flunssan tutkimuksiin. Jos taas kyse on lääkärin kokemattomuudesta, niin siitäkin ylilääkärin on hyvä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen vain huolestunut tk:n tilasta ja tämä kokemus lisää huoltani : ( Ihmisillä on oikeus kunnon tutkimuksiin ja hoitoon.
*pyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja .:Kas kun et ole keksiny valittaa, että sun miehelle ei laiteta putkia korviin![]()
MorfiiniaAlkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hoitoalalla ja sillä selvä. En ala lääkkeen nimeä tässä kertomaan, se vain minua hämmensi koska paljon tehokkaampia ja laajakirjoisempia on olemassa ja aikuisen ihmisen korkea 5päivän kuume vaatii minusta jo vähän järeämpää kamaa kuin mitä miehelle ekaksi kirjoitettiin.
Vankomysiiniäkö olisi pitänyt antaa vai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Niini:Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:Sorppa vaan, mutta mun mielestä idioottimaista edes luulla että ab vaikuttaa samantien kun sen suuhun nappaa. Oikeesti pitää odottaa muutama vrk.
No olihan tuossa jo vuorokausi mennyt, ja kyllä meillä ainakin on jo siinä ajassa helpottanut, tai ainakin oireet vähentyneet. Ei kuitenkaan liene normaalia, että oireet lisääntyis
Aijaa, mulla ja kaikilla perheenjäsenillä taas menee niin, että pari päivää saa odottaa ennen kuin mitään vaikutusta lääkkeellä on mihinkään. Korvatulehduksessa ehtii melkein syödä koko kuurin, ennen kuin kipu helpottaa. Eikö tän takia lastenkin korvakontrollit ole vasta kuukauden päähän oireista?
Eikös se jälkitarkastus ole sen takia, ettei vaan tulehdus ole uusinut, ja muutenkin se korvan paraneminen on aika monimutkanen juttu, kuulema.
Ei se tosiaankaan sen takia ole kuukauden päästä se jälkitarkastus, että lääkkeet vaikuttuvat niin kauan
Ja siis meillä kaikilla on jo eka yö lääkärissä käynnin jälkeen nukuttu, vaikka kuinka pahana ois korvaat ollut. Ja edelleen, tuskin kuitenkaan PAHENEE.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ainakin pitäisi olla oikeus. Eri juttu sitten on, antaako resurssit siihen myöten. Mutta kyllä mun mielestä ihan hyvin voit ottaa yhteyttä ylilääkäriin. Kyse voi olla ihan siitäkin, että teidän tk:ssa on tietyt tutkimussuositukset erilaisiin oireisiin ja aikuisen korvien tutkiminen ei heillä kuulu flunssan tutkimuksiin. Jos taas kyse on lääkärin kokemattomuudesta, niin siitäkin ylilääkärin on hyvä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen vain huolestunut tk:n tilasta ja tämä kokemus lisää huoltani : ( Ihmisillä on oikeus kunnon tutkimuksiin ja hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Voisitko laittaa sen höpöhöpölääkkeen nimen vihdoinkin tänne niin me muutkin tiedetään jos sitä tulee vastaan omalle kohdalle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liekö joku jo näin vastannutkin mutta korvatulehdus voi tulla jopa muutamassa tunnissa joten ei välttämättä olisi edes näkynyt miehesi lääkärikäynnillä. Ja muutenkin, eikö miehesi osaa itse hoitaa omia asioitaa, hyvänen aika? Aikuinen mies ja vaimo huoltaa kuin pikkulasta...
juuri näin se menee. ja tuo amorion on yleensä se jolla aloitetaan, ja ei tosiaankaan auta väittää vastaan, ei saa mitään vahvempaa ennen kuin tuo on kokeiltuAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ja tänä päivänä ei tosiaan määrätä mitään hyperantibiootteja kaikkeen vaivaan vaan aloitetaan niistä yksinkertaisimmista juuri sen takia ettei tule turhan vahvoja lääkkeitä annettua, tyyliin tykillä hyttystä.
Itseäni myös kiukutti kun pojalle määrättiin amorionia korvatulehdukseen ja vaikka sanoin ettei se toimi niin ei vaihtanut, eli poika söi tuon kuurin ja sitten haettiin toinen kun ei olo parantunut ja sitten vasta saatiin vahvempaa, nimeä en enää muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Voisitko laittaa sen höpöhöpölääkkeen nimen vihdoinkin tänne niin me muutkin tiedetään jos sitä tulee vastaan omalle kohdalle?
Alkuperäinen kirjoittaja epätodellista:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liekö joku jo näin vastannutkin mutta korvatulehdus voi tulla jopa muutamassa tunnissa joten ei välttämättä olisi edes näkynyt miehesi lääkärikäynnillä. Ja muutenkin, eikö miehesi osaa itse hoitaa omia asioitaa, hyvänen aika? Aikuinen mies ja vaimo huoltaa kuin pikkulasta...
No voi ziisus, oman onnensa nojaanko se pitäis jättää, jos on kovin kipeä?!
Ai niin, unohdin, että itsekkyys ja välinpitämättömyys on kova sana nykypäivänä. Heti toinen on niinkuin hoivauksen alla, jos KESKUSTELEE PALSTALLA siitä, että toinen on saanut turhaan kärsiä kipua.
Mutta ei kai täällä saa vouhottaa muusta kun siitä kuinka paska ukkopitääpä tästä lähteä baariin...
Alkuperäinen kirjoittaja kpää:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Voisitko laittaa sen höpöhöpölääkkeen nimen vihdoinkin tänne niin me muutkin tiedetään jos sitä tulee vastaan omalle kohdalle?
Toivottavasti sä saat ison onnen tosta vittuilustas
Alkuperäinen kirjoittaja ärtsy:Mieheni oli eilen tk-lääkärin vastaanotolla,
määrää matalan annoksen kallista antibioottia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja epätodellista:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liekö joku jo näin vastannutkin mutta korvatulehdus voi tulla jopa muutamassa tunnissa joten ei välttämättä olisi edes näkynyt miehesi lääkärikäynnillä. Ja muutenkin, eikö miehesi osaa itse hoitaa omia asioitaa, hyvänen aika? Aikuinen mies ja vaimo huoltaa kuin pikkulasta...
No voi ziisus, oman onnensa nojaanko se pitäis jättää, jos on kovin kipeä?!
Ai niin, unohdin, että itsekkyys ja välinpitämättömyys on kova sana nykypäivänä. Heti toinen on niinkuin hoivauksen alla, jos KESKUSTELEE PALSTALLA siitä, että toinen on saanut turhaan kärsiä kipua.
Mutta ei kai täällä saa vouhottaa muusta kun siitä kuinka paska ukkopitääpä tästä lähteä baariin...
Hellanlettas, "toinen on saanut turhaan kärsiä kipua"... Mikki hiiriäkö teillä on miehinä?
Sekä luulet että jokaiselta systemaattisesti pitää tutkia korvat.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Okei, no sitten sun on turha ihmetellä miksi mua ainakin naurattaa toi sun juttus.
Sanot että olet hoitoalalla (hivenen laaja käsite) mutta et tiedä yksinkertaista valitusmenettelyä.
Et ilmeisesti tiedä että lääkäri yleensä aina sanoo että "viikonloppuna sitten päivystykseen jos jotain tulee" koska tulkitset tämän väärän hoitopäätöksen teoksi.
Väität miehesi saaneen väärää antibioottia, mutta et edes nimeä lääkettä. Joten kenenkään on mahdoton arvioida asiaa edes näillä vähäisillä tiedoilla.
Luulet että aikuisen ihmisen flunssaoireisiin annetaan automaattisesti laajakirjoista antibioottia.
Meinaat että pelkkä kuume on indikaatori jonka perusteella kirjoitetaan antibiootit? Hoitoalalla oleva vaatisi ensin tutkimuksia kuten verikokeita, nieluviljelyä.. Vähintään pika crp:n että nähdään onko kyseessä jotain johon antibiootti yleensä vaikuttaa.. Sinä et ole hoitoalaa nähnytkään!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hoitoalalla ja sillä selvä. En ala lääkkeen nimeä tässä kertomaan, se vain minua hämmensi koska paljon tehokkaampia ja laajakirjoisempia on olemassa ja aikuisen ihmisen korkea 5päivän kuume vaatii minusta jo vähän järeämpää kamaa kuin mitä miehelle ekaksi kirjoitettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja epä:Ai niin, kun se machomies ei valita mistään vaan kuolee saunaan kossupullo kädessä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä äk.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja kpää:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Voisitko laittaa sen höpöhöpölääkkeen nimen vihdoinkin tänne niin me muutkin tiedetään jos sitä tulee vastaan omalle kohdalle?
Toivottavasti sä saat ison onnen tosta vittuilustas
Höpöhöpölääke on ap:n keksintö. Ja mua todellakin ihan rehellisesti kiinnostaa se, ja kummastuttaa suuresti miksi ap ei sitä kerro.