Voiko tänään aamulla poimitut mansikat pakastaa vasta huomenillalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli olen perkanut ja laittanut pakastimeen kaikki muut, mutta kaksi rasiaa on jääkaapissa vielä siltä varalta että jos tarvitsen niitä huomenna. Mutta jos en tarvitsekaan niin voiko ne laittaa pakastimeen vielä huomenillalla?
 

Yhteistyössä